Erika Takato'nun ağzından
İçeri girdik. Bize kulise geçmemizi söylediler. Bizde geçtik. Sonra vakit geldi. Törende sahneye çıktık. En az 20.000 kişi vardı salonda. Çok güzel bir ortamdı. Sunucu konuşmaya başladı.
-Japonya yı dünya şampiyonu yapan ve şimdiye kadar namını dahi duymadığımız Galaksi kupasını kendilerinden yaşça büyüklere karşı kazanan takım. Momoyama Predetors!!
O kadar ses vardı ki. Alkış ve ıslık sesleri. Shou konuşacaktı çok heyecanlıydı.
-Em.. Merhaba.. Ben.. Bu yolda.. Ahh.. Biliyormusunuz çalıştığım şeyleri boşverin. Sadece içimden geçenleri söyleyeceğim. Predetors takımı kurulduğunda tek hedefi vardı. Galaksi şampiyonu olmak... Bunu gerçekleştirmek içinse dünya kupası. Sayısız sınavlardan geçtik.. Bize yapamazsın diyenlere inat başardık... Eski predetors üylerini(Gözlerini siler ve yukarı bakar) onurlandırdık.. O beni biliyor. Onu çok seviyorum. Çok yaşa Predetors...
Koç ta konuşma yapacaktı.. Alkış sesleri bittiğinde o çıktı sahneye.
-Benim söyleyeceklerim çok az. Bu takımı ben taktikler vererek onları kendime yaslayarak değil... Yeteneklerini geliştirmeleri için onları bırakarak yaptım... Bu uğurda da bir çok fedakarlık yapıldı.. Uzatmadan fedakarlıkların en büyüğünü yapan Erika Takato yu çağırıyorum..
Ne ben mi? Olamaz yandım...
-Teşekkürler koç. Kaderin bir cilvesi ki bizim hepimizin aynı rüyayı görmemizi sağladı. Diyorsunuz bu sadece masallarda olur. Ama hayır biz bunu yaşadık. Birçok kişisel sorunlarımızı takımla hallettik. Biz yeteneklerimizle değil... Takım olduğumuz için başardık...
O kadar fazla alkış sesi vardı ki kulaklarım patlayabilirdi. En son sözüm şu oldu:
-Japonya için..
Ouzou Furya'nın ağzından
Törenin diğer yarısında fotoğraf çekindik felan. Saat 01:00 da evdeydik. Her yanımız tutulmuştu. Çok yorgunduk. Artık okul başlıyor. Kaçırdığımız dersler için ise okuldan sonra birdaha ders yapacaktık. eh bunun bir cezası elbet olacaktı. Ama Erika ile olduğum her an Rüya gibiydim bu yüzden sıkılmazdımm.1 hafta sonra..
Erika Takato'nun ağzından
Okuldaki dersere yetiştik ama ölüyorum. O kadar yorucu ki.. Neyse ki bunu yapmamıza artık gerek yoktu. Normal bir şekilde gidecektik okula..
Sabah kalktım saçımı yaptım. Üstümü değiştirip kahvaltı yaptım ve sayre..
Okula yürüyecek dermanım dahi yoktu. Metro ile gideceğim. Metroye bindim ve okulun yolunu tuttum. Aslında sadece 5 dakika.. Evet aslında hergün yürürdüm ama dediğim gibi çok yorgunum.
Sonunda okula vardık. Sınıfa bir ruh gibi girdim. Diğerleri de öyleydi. Biraz konuştuk.
-Ee nasılsınız?(Ouzou)
-Yorgun(Erika)
-Erika haklı acayip yorgunum bende.. 1 haftada iflas etmek neymiş anladım.(Reika)
-Ayy hiç sorma..(Tagi)
-Bu arada gonzales senin baban geldi mi?(Kota)
-Evet geldi çoktaann.
-Yani annenin yanında kalmıyorsun.
-Evet Shou kalmıyorum. Öhm öhm neyse eee zil çaldı birazdan öğretmen gelir hadi yerlerimize geçek.
Auto çok üzgün bu her halinden anlaşılıyor zaten.
Keşke onun için bir şey yapabilseydik...
Birkaç dakika sonra öğretmen 2 kişi ile geldi sınıfa. Biri kız diğeri Erkek..
-Evet çocuklar okulumuza nakil yaptıran öğrenciler geldi..
-Erika..
-Ne oldu Reika?
-Bu jace..
-Ne? Aa gerçekten o...
Jace Reika ya el salladı Kota bunun farkındaydı. Onun kaşlarının ne kadar çatıldığını bir görseniz...
-Evet arkadaşlar.. Jace ve Stephani(Sefani) yeni Arkadaşlarınız.
Stephani ye baktığımda Ouzou ya gö kırptığını gördüm.
Ona ölümcül bakışlar atıyordum. Sen kimsin de benim sevgilime göz kırpıyorsun Sarı yelloz.
-Evet herkes kalksın yeni sıra düzeni yapıcaz.
Bu olamaz. Umarım iyi biriyle otururum.
Ouozu Şuraya geç. Jace Ouzou nun yanına geç.. Kota Layla nın yanına geç.. Erika Ouzou ve Jace nin önüne emmm yanına da Stephani sen geç.
Hay ben böyle şansın içine *******. Ya neden istemediklerim oluyor ki Anlamıyorum.
-Reika en öne emm Auto yanına geç. Tagi en arkaya.
-Hocam yeter birazda benönde otursam?
-Olmaz 2 metre biyun var hadi.
-Off.
-Tamam Ryuuji şu sıraya Shou yanına geç..
Bu kadar kötü düzen görmedim ama en azından Ouzou nun yanındaydı Jace eğer kotanın yanında olsaydı ölürdü. Yanımdaki Yelloz..
-Merhaba Ben stefhani..
Ona aşşağılarcasına baktım ve:
-Erika..
Dedim..
-Şey acaba.. Şu arkadaki kırmızılı çocuk çok hoş beni tanıştırır mısın?
-Bak sarı.. Kendisi benim sevgilim olur..
-Sevgilin mi?
-Evet sevgilim ondan uzak duracaksın anladın mı.
Dedim ve önüme döndüm.
Sonunda Öğretmen işini bitirip derse geçti.
Ouzou Furya'nın ağzından
Kota derste bana ve Ryuuji ye kağıt atıp duruyor. Neden mi biz ona hayır diyoruz. Ne konudamı? Tenfüste Jace yi sıkıştırıp tehtit edicekmişiz. Yok artık yani.
-Ouzou neler oluyor.
-Boşcer Erika sonra anlatırım.
-Erika!Dön önüne yoksa eksiyi yersin(Hangi hocanız boyle yorumlara yazın edit:İngilizce hocası).
-Tamam hocam..
Dedi ve önüne döndü.
--teneffüs zili--
Nihayet çaldı şu lanet zil. Bende Bir lavoboya gideyim dedim. Yoluma bizim sınıfa yeni gelen stephani çıktı.
-Merhaba..
-Merhaba.. Em..
-Ben stephani(Elini uzattı)
-Bende Ouzou.. Ouzou Furya(Elini sıkar)
-Şey emm okulu gezdirir misin diye soracaktım.
-Emm şey..
-(Koluna girer) Tatlım koş Kota kafayı yedi..
-Ne? Ah tamam. Üzgünüm Stephani başka zaman..
-Peki..
Stephani içinden(Çok büyük yanlışlarınız oldu.. Sizi bitiricem)
Erika ile Kotanın yanına gittik.. Oh olamaz.. Ryuuji onu zor zaptereiyor. Onu tutyum ve çektim.. Neden mi Jace Reika ile konuşuyor..
Onu duvara yaslayıp omuzlarından bastırdım.
-Böyle hiçbir şeyi çözemezsin. Reika çok üzülü ve sana bozulur bunu daha önce de yaşadın.
-Evet Ouzou yaşadım ve bu yüzden bunun intikamını alıcam.
-Olmaz Kota.. Reika yı düşün.
-Sen konuşma Bay beyin.. Tenefüste benimle geleceksiniz.
-Üzgünüm Kota ben şiddeti hiç sevmem.
-Bay beyin uza burdan hemen. Ben gelirim kota..
Ryuuji gittikten sonra zil çaldı zaten. Umarım diğer tenefüs korkunç geçmez.
Ryuuji Furya'nın ağzından
Bu olamaz.. Bunu söylemem gerek Jace geldi ve her an bunu onlara söyleyebilir.. Umarım bu gerçek onlara ağır gelmez.
Ouzou dan devam
Tenefüs zilinde Jace yi takip edip onu sıkıştırdık.
-Bak Jace.. Reika dan uzak durursan seni bağışlarım ve bu okuldan da gidersen.
-Ben buraya Reika için gelmedim..
Jace bana baktı bende ina dik dik bakıyordum.
-Siz furyalar çok mu zekisiniz? Hahah kendi kardeşinizi tanımamışsını değil mi Ouzou Furya?
-Sen ne diyorsun ne geveliyorsun yine?
-Hadi Ama bu kadar aptal mısın?
-Bak Jace insan gibi ne olduğunu söylersen sana bir şey olmayacak.
-Hahha. Stefan ın işini şansa bıraktığına gerçekten inanıyor musun? Sizinle ilgili her şeyi nasıl öğrendi sanıyorsun?
-Çıkar ağzındaki baklayı Wayland(Kota)
-Kardeşiniz size ihanet etti..
(Ouzou nun gözleri ateşlenirken bir yandan da şaşkınlıktan fıldır fıldır açmıştı)
-Bunca zaman sizin nerede olduğunuzu, neler yaptığınızı, Erika ile küsüp küsmediğinizi, takım haberlerini hep o veriyordu.. Stefan ona..
-Sus dedim sana(Ağlıyor ve Jace ye yumruk atıyor)
-Ha ha ha... Stefan onu size saldıran 3 adamdan sonra kaçırdı ve teklif ett o da hemen kabul..
-(Yumruk atar) SUS!
-(Yanağını tutuyordur) Kabul etti. Hahahahha😈.
-O o******* mahfedicem..
Hızlıca çıktım. Kota beni durdurmaya çalışsada başaramıyordu.. Ryuuji yi buldum Erika ya bir şey anlatıyordu.. Üzgün gibiydi.. Hıh birazdan daha da üzülecek. Konuşmalarını hızla yürürken duydum.
-Erika ben sana çok önemli bir şey söylemeliyim yoksa vicdan azabından öleceğim.
Hıh sen vicdan azabından değil benim yüzümden Öleceksin Ryuuji Furya..
Erika Takato'nun ağzından
Ryuuji yi dinlerken Ouzou onun yakasına yapıştı ve duvara yasladı. Onu havaya kaldırdı.
-Ouzou ne yapıyorsun.
Bizimkiler de kantindem dönüyordu(Shou Tagi ve Auto)
-Hey Neler oluyor burada?(Auto)
-Hadi Ryuuji Herkesin içinde de söylesene yiyosa..
-Ouzou ne yapıyorsun bırak onu o senin kar..
-Böyle kardeş olmaz olsun.. Hadi bay beyin herkes sizi bekliyor(Bunları çok kızgın bir şekilde söyler.
-Ryuuji ne oldu?
-Erika..
-Söylesene.. Her şeyimizi takımın yaşadığı bütün olayları uzun zamandır Stefan a taşıyorum DESENE!!!
-NE???????????(Herkes)
-Ryuuji Bu doğru mu?
-Ben... Ben...Olaylar büyüyor sevgili okurlarım. Bugün bölümü okulda yazdım yani yazım yanlışım olabilir. Bölüm çok canınızı sıktı değil mi? Evet şöyle bir okuyunca bana da öyle geldi😂😂. Neyse oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen sizi çok seviyorum💕💖💞💘😘💘💘💕💖💞❤💛❤💛❤💛
1210 kelime szce de mükemmel değilmi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.