Erika Takato'nun Ağzından
Mutluluktan havalara uçuyordum. Gerçekten uçuyordum. Sonunda Ouzou beni indirdi ve birbirimize sımsıkı sarıldık. Salondaki alkış sesleri beni utandırıyordu. Bizimkiler yanımıza geldi bizi tebeik etti. Reika ile sarıldım. Ama Ruiji tek kelime etmeden konferans salonundan çıktığını gördüm. Belkide kötü bir haber almıştır.
(konferans çıkışı otubüste Ouzou ile)
-Çok tatlıdı. Hayatımda yaşadığım en güzel duyguydu.
-Benimde. Birden ağzımdan dökülüverdi. Seni çok ama çok seviyorum.
-Bende seni..(başını Ouzou'nun omzuna koyar)Sonunda otele geldik. Ouzou'dan anca ayrıldım. Daha ina yeni kavuşmuştum.
Üstüme kendi takımımıza ait olan eşofmanları giydim. Aşşağı indim. Sonra antrenman sahasına gittik.
Ouzou Furya'nın ağzından
Evet yaptığım şeye inanamıyorum. Ama Ruiji'nin bozulduğunu hissediyorum. Bunu görmezden gelicem. Antrenman sahasına gittik. Koç konuştu:
-Evet çocuklar amarillo maçında mevkilerinizi söylüyorum. Az kişi olduğumuzdan iki liberomuz olacak.
Tagi kaleci
Shou defans ve orta saha
Reika libero
Ouzou sağ bek ve orta saha
(yani Akirayı tutucam)
Erika libero
Kota hücum
Ruiji orta göbek ve hücum
Autu hücum.
Kızlar libero olduğunuz için kanatları da tutucaksınız
Kızlar:tamam.
-Evet hadi antrenmana geçelim. Sahanın etrafında 3 tur atın.Ve başladık. Bu sefer koç bize saha dışından emirler yağdırıyordu.
-Ruiji Ouzou'ya pas at.Bunun derdi ne bana pas atmadı. Sonra kendi ilerleyip gol attı.
-Ruiji şahsi oynama.
-Peki koç. Dedi ve somurtmaya başladı. Yarın maçı kazanırsak japonya'yı temsil edicez dünya kupasında. Ama takım böyle olursa yapabileceğimizden şüpheliyim. Hayır ya şüphe edemem.
Antrenman sonrası yataklarımıza gittik. Yani bunu kendim için söyleyemeyeceğim. Uyku tutmadı. Otelin bahçesine çıktım ve banka oturdum. İlerdeki bankta birini gördüm. Bu Erikaydı.Sanırım onu da uyku tutmadı. Onun yanına gittim.
-Nasılsın sevgilim.
-İyi gibi...
-Ne demek bu?
-O sahne... O sahne aklımdan çıkmıyor Ouzou.
Saçlarını okşamaya başladım. Kokusunu içime çektim. Gözlerimi onun gözlerine kenetledim.
-Sana zarar veremez gül yüzlüm. Senin yanında olacağım. Her an her saniye..
-Ama bazen olamayacaksın..... Tamam bunlarla kafamı yormamalıyım. Yarın maçımız var.
-Hadi canım daha fazla üzme kendini.
Dedim ve yüzünü o yumuşacık yüzünü olşadım. Göz yaşlarını elimle sildim. Ayağa kalktım ve elimi uzattım.
-Hadi artık uyuman lazım.
Elimi tuttu
-İyiki hayatımdasın Ouzou Furya.
Onu kaldırdım ve odasına götürdüm.
-İyi geceler aşkım.
-Sanada.
Dedi ve kapıyı kapattım.
Bende odama gittim. Pijamalarımı giyip uykuya daldım.
Reika sayonji'nin Ağzından
Koridordan gelen bağırışlarla uyandım. Kapıyı açtım. Erika da kafasını uzatmış koridora bakıyordu.
Shou ve Auto kavga ediyorlardı. Onları ayırmaya çalışan Ruiji ve Ouzou da kavga ediyordu. Tagi ve kota müdahale etmişlerdi. Bizde hemen gidip ayırmaya kalktık. Ben ve tagi Auto ve Shou yu ayırırken erika ve Kota ise Ruiji ve Ouzou'Yu ayırmaya çalışıyordu. Ardından koç geldi.
-Neler oluyor burda bir açıklama bekliyorum ayrılın çabuk. Evet Sohu ve Auto önce sizden başlayalım.
-Siz bana herkesi kaldırmamı söylediniz. Ben de Auto num yanına gittim. Dün aklıma gelen taktiği onunla paaştım. O da bana mia seni çok etkilemiş dedi. Bunun altında kalamazdım.
-Evet Ruiji ve Ouzou sizi dinliyorum.
-Ben Auto ve shou yu ayırmaya gidiyordum.
-Bende öyle.
-Ama Ouzou Bana Er..... Şey..
Olmadık şeyler şöyledi.
-Ben mi asıl sen söyledin.
-Tabi canım eminim. Öyledir. Yalancı.
-Seni pis ulala gel buraya.
-YETER ARTIKK!
Diye bağırdı erika. Ki o yapmasaydı koç yapacaktı.
-SİZ NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ?BUGÜN ÖNEMLİ BİR MAÇIMIZ VAR. SİZ BÖYLE DAVRANIRSANIZ KAZANAMAYIZ!
Dedi ve odasına kapıyı çarparak girdi.
-Sizce Erika haksız mı?
-Reika'ya katılıyorum. Yaptığınız çok çocukça. Auto hadi shou dan özür dile.
-Ben neden dileyecekmişim. Onca yıllık arkadaşını suçlu mu görütorsun Tagi..
-Hayır ben..
-Kesin artık. Böyle geçinirseniz bir takım olamazsınız. Maçtan önce bi sorun çözülecek anlaşıldı mı?
Dedi ve aşşğı indi bende üstümü değiştirip Erika'nın odasına gittim ve kapıyı tıklattım.
Erika Takato'nun Ağzından
Herkes kavga etti. Predeters'ta büyük bir Kırgınlık var. Bu çok üzücü. Böyle devam edersek kazanamayacagız. Derken kapı tıklatıldı.
*tak tak tak*
-Erika benim Reika içeri gelebilir miyim?
Kalktım ve kapıyı açtım. İçeri geldi ve oturdu.
-Çocukça davranıyorlar. Koçu duydun mu?
-Evet duydum. Anlamadığım Ruiji ve Ouzou nun neden kavga ettiği. Onu geçtim bu halde maça mı çıkıcaz?
-Haklısın. Umarım barışırlar. Hadi gel kahvaltıya inelim.
-Tamam sen in bende üstümü değiştirip geliyorum.Reika çıktı üstüme siyah kot şortumu giydim üstüne beyaz sıfır kollu bir buluz geçirdim. Beyaz nike ayakkabılarımı da giyip aşşağı indim. Herkes ayrı masada oturması beni rahatsız etti. Bende kendime göre bir şeyler alıp Reika,kota ve tagi'nin yanına geçtim.
-Selam.
-Selam Erika.
-Selam kanka.
-Selam.
Yanlarına geçtim ve oturdum
-Durum çok mu kötü?
-Auto çok inatçıdır. Özür dileyeceğini pek(tagi) sanmıyorum.
-Ouzou ve Ruiji de.(kota)
-Sho yu söylemeye gerek yok. En keçimiz o.(reika)
-Yani?
-Yanisi Erika hanım durum bu.(kota)
-Off ne yapıcaz.
-Kendi haline bırakalım bence.
-Kota ya katılıyorum.(reika)
-Bende(tagi)
-Tamam o zaman.Dedik ve yemeklerimize döndük. 2 saat sonra maç yerine geldik. Biraz ısındık. Sonra da düdük çaldı. Kimse ellerini birleştirmiyordu. Bu kötüye işaret. Belkide Kota'nın dediği gibi olur.
Maç başladı kota Auto ya attı auto ise bana. Ben koşarken Ruiji'yi gördüm ve ona attım. Herkesi tutan biri vardı ama Ouzou yu yoktu. Ruiji şahsi oynuyordu. Kaleye doğru şans denerken akira topu aldı. Ouzou onu durdurmaya çalışsada nafile... İlk yarı sonu durum 2_0 s dı. Öndelerdi. Su molasında herkesinb birbirine attığı ölümcül bakışlar ortamı daha da geriyordu....Bu bölüm bu gün geç yayınlandı kusuruma bakmayın. Yazım hatam varsa affedin. Yorum yapın ve oylarınızı verin lütfen. Hepinizi çok seviyorum.😊😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomantizmSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.