3.Bölüm(iki iyi dost)

2.2K 84 94
                                    

Ryuuji Furya'nın ağzından
O gün çok ödev olmasına rağmen futboll oynamaya gittim. Hepsi Erika içindi. Yoksa evde ödevlerimi bitirirdim. Herkes beni yatmış zannediyordu fakat ben sabaha kadar o ödevleri bitirmek için çalıştı. Erika bina değerdi.❤ sabaha karşı uyuya kalmıştım...
Uyandım ve okula geç kaldımı farkettim. Eyvah. Bizimkileri hep ben kaldırırdım Fakat ben uyanamadığım i'in onlarda uyanamamıştı. Hemen Ouzou 'nun odasına girdim.
-Ouzou kalk okula geç kaldık heyyyy.
-Ahhh bugün okul yok.
-bugün Salı akıllım kalk.
-Sen dün annemi dinlemedin mi? Öğretmen aramış.. Annesi hastaneye kaldırılmış bizim hoca da 4 güm izin almış yaaa!
Bunu duyunca garipsedim..
-Ne yani ben boşu boşuna mı o kadar ödev için uykusuz kaldım..
-Denin sorunun inek kardeşim(sırıtarak)
Offf be ya!neyse odama gidip uyumalıyım..
Reika Sayonji'nin ağzından
Bugün öğretmen olmadığı için Erika ile çarşıya çıkacaktık. Biraz kız kıza vakit geçirmeliydik. Üstüme mavi pantolon üstüne ise beyaz bir gömlek giydim ve Erika ile buluşacağımız yere geldim.
Erika Takato'nun Ağzından
Bugün Reika ile buluşucam. Kız kıza vakit geçiricez. Üstüme pembe şortumu ve mavi t-shirt ümü giydim. Beyaz çantamı ve beyaz ayakkabılarımı giyip evden çıktım.
Reika 'dan devam
Birkaç dakika sonra Erika gelmişti.
-Merhaba Erika eee napalım.
-Önce biraz alışveriş yapalım. Amcamın düğünü için elbise alalım.
-Biz mi?
-Evet amcam izin verdi sende gelirsen memnun olurum.
-Tabiki hadi alışverişe..
-Tamam Reikacım.
Erika ile bütün mağzaları gezdik. Eh kızlar biraz zor beğenir. Erika sonunda boyundan bağlamalı diz kapağına gelen parıltılı pembe bir elbise aldı. Ben ise tek omuz askılı beyaz bir elbise. Sonunda Ayakkabıcının yolunu tuttuk.
-Reika bu nasıl?
-Bence topuğu çok ince onunla yürüyemezsin.
-Sanırım haklısın.
Ayakkabı mağzazında en az 1 saat geçirdik görevli bizden bıkmıştı artık👠👢.
Sonunda Erika mor çok şık bir ayakkabı beğendi. Ben ise siyah bir ayakkabı aldım.
-Hadi Erika şimdi Takıcıya.
-Tamaaaammmmm!
Gerekli takıları da aldıktan sonra:
-Reika Ben çok acıktım birşeyler yiyelim mi?
-Olur şurda çok güzel bir restoran var hadi gidelim.
Erika Takato'nun Ağzından
Elbiselerimizi aldıktan sonra Reika'nın bahsettiği restorana girdik siparişlerimizi verdik ve yemeğe koyulduk. O anda içeri Kota,Ouzou,Ruiji ve shou'nun girdiğini gördüm.Reika arkası dönük olduğundan görmedi. Bilmiyom ama kız kıza vakit geçirecektik. Bu yüzden Reika ya söylemedim. Kasaya yöneldik paramızı öderken:
-Aaaa! Erika_Reika kızlar burdayız.
Ruiji bizi farketmişti. Arkamızı döndük ve masalarına doğru yürümeye başladık.
-Nasılsınız?
-iyiyiz Erika ya siz?
Reika atıldı:
-Bizde iyi. Burda ne yapıyorsunuz? Shou durur mu?:
-Sizi en az 40 kere aradımmmmm!!!😡
-Sakin ol şampiyon dur bi bakayım. Dedim.
Reika :
-Yok artık shou 17 arama mı? Pes artık kendini aşmışsın.

-O da bir şey mi? Beni 20 kere aramış. Dedim.
-ne yapayım canım sıkıldı. Bende parka gittim. Parkta da üçüzler vardı. Ben de biraz onlarla oynadım. Yemek yemek için ise buraya geldik. Dedi shou..

-Hey kızlar bizimle sinemaya gelir misiniz?   Dedi Kota.
-Tabiki neden olmasın? Sen nedersin Erika?
-Tamam gidelim.

Restorandan birlikte çıktık. Elimizde birsürü poşet vardı. Reika şoförlerini çağırmıştı. Daha sonra ben kıyacetlerimi onlardan alacaktım. Fakat yorulmuştum.
-ımmm.. Şeyy.. Erika taşımana yardım edeyim. Yorulmuşa benziyorsun.  Dedi nazikçe Ouzou.. Genelde pek nazik olmadığı söylenir ama... Neyse..
-Şey teşekkür ederim. Buyur..
-Reika bende seninkileri alayım ver..
-Teşekkür ederim Kota.😉
Ouzou Furya'nın ağzından
Erika zorlandığı için poşetleri almıştım. Ruiji bana ters ters bakıyordu. Ama bana bir şey yapamazdı. Bende onu umursamadım. Sonra kıyafetleri devredip sinemaya doğru yola koyulduk...

Sonunda sinemadayız.
-Sey bence it(korkunç palyaço)filmine gidelim. Çok güzel diyorlar. Ne dersiniz?
Kardeşlerim bana bakarak:
-bize uyar👍.
Kızlar ve shou önce birbirlerine baktılar ve sonra tamam anlamında baş salladılar. Erika diğerlerinden ayrılıp yanıma geldi:
-şey ouzou filmin konusu ne acaba?
-27 yılda bir gelen bir palyaço var. Bu p.y(palyaço uzatmicam) çocukları öldürüp kanalizasyona yığıyo. Halk artık bu yüzden karşı gelemiyeceğini biliyorlar. Ellerinden birşey gelmiyor. Bill adında 13 yaşında bir çocuk var. Kardeşi gorche(corç)'a bir gemi yapıyo yamurda yüzdürmesi için fakat p.y kolunu koparıp onu da öldürüyo. 1 yıl sonra bill ve arkadaşları çocukların intikamını almak için onu öldürmeye çalışıyorlar. Sadece palyaço kendisinden korkan çocukları yiyebiliyo. Bizimkilere oyun oynuya tek tek. 7 kişiye birden. (1i kız) sonunda kornadıklarından palyaçoyu öldürüyorlar.(Korku filmi seviyorsanız kesinlikle izleyin)
-Şeyy..beenn.....
-korkuyor musun?(lafını bölerek)
-Evet....
-hey ben yanında olucam korkma...

Tamam anlamında başnını sallayıp gitti.  
Sonunda seans saatimiz gelmişti 15:30 du. Bilerek Erika 'nın yanına oturdum ki ona mural verebileyim.
Oturma planı:
1c:Shou      2c:Reika      3c:Erika       4c: Ouzou           5c:Ruiji         6c:Kota.
Ruiji'nin her halinden Erika'yı önemsediği belli oluyordu. Ona ters ters bakıp filme döndüm..
Erika korkunç bir sahnede bana sarıldı bende:
-merak etme hiçbiri gerçek değil. Korkucak bir şey yok.
-ahhh! Denerim.
Erika yapamıyordu bazen Reika'ya sarılıyor  bazen ise sıçrıyordu.
Sonunda dilm bitti. Erika'yı Reika ile zar zor çıkarmıştık.
-Kanka sana dedim girmeyeleim diye.
-Neden ki Reika?
-ımmm... Şey... Erika nın korku filmi fobisi varda hi😶.
-ya tüh keşke girmeseydik Eeika kendine gel huuuuu. Çekilin onu uyandırıcam.
Dedi Ruiji😭.
Elimi attı ve onu sarstı.
-Hey Erika.
-Hı noldu yoksa hepsini yedimi?
-Hayır sen iyi misin?
-......
-Reika sen Erika'yı Eve götür.
-Tamam Ruiji. Gel kanka.
Erika Takato'nun Ağzından
Ruiji'nin beni sarsmasıyla uyandım. Bir ara Ouzou'ya sarıldığımı harırlıyorum. Gerisi bende yok.😌.
Ah Erika susu nolur ya.  Reika:
-Kanka Anneni aradım bu gece bizde kalabilirsin.
-Aaa bu harika. Sabırsızlanıyorum.

Reika'nın Evine gittik. Önce annesinin bizim için hazırladığı yemekleri afiyetle yedikten sonra Reika'nın Odasına çıktık.

-Eee ne yapalım Erika?
-Bilgisayardan Titaniği izleyelim mi?
-Olur bayılırım.

Titanik'i çok seviyordum. O kadar güzeldi ki. O romantik sahnelere hayrandım. Şu ünlü gemi ucunda uçuyormuş gibi olan sahneyi hayal ediyordum. Jak'i Ouzou,Rose'u da ben olarak hayal ettim. Ahhhb ben ne saçmalıyorum. Hem saç malanmaz taranır. Hahahahah. Evet espirimizide yaptık.
Nihayet sonunda jak öldü ve rose ise onun soyadını alarak hayatına devam etti. Titanik batmış ve 1500 kişi hayatını kaybetti. Reika ile ben göz yaşlarına boğulduk. Reika:
-Ahhhh! Çok...çok... Çok güzeldiiiii! Ahaaaaaaa😥..
-Evet of😥😥.
-Buldum keyfimizi yerine getiricez yastık savaşı yapalım mı?
-Tamam da neyle Erika?
-Sen şu bilgisayarı al bende kapıyı söküp geliyom. Ne diyon Reika ya hahhahahah😂.
-Ben ne dedimi biliyommu? Hahahahah😂😂 neyse hadi.

Yastık savaşının ardından kendimizi tatlı uykunun kollarına bıraktık.
Ouzou Furya'nın ağzından
.Sen getirdin aşka beni
.Sen öğrettin böyle sevmeyi
.İçimdeki karanlık söndü
Sen sevince böyle beni..

.Sadece istiyorum seni
.Sabah seninle uyanmak,
.İstiyorum seninle kahvaltı yapmak
.Bana bakan gözlerinin
.Aşkla bakmasını istiyorum bana sevgilimin...

Bu bölümün de sonuna geldik vote ve yorum yapmayı unutmayın. Yazım yanlışım illaki olmuştur. Olduysa söyleyin. Öneriniz varsa yorumlarda bekliyorum. Sizi çok seviyorum❤❤😘.(1058 kelime süper)

EN BÜYÜK AŞKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin