Ouzou Furya'nın ağzından
Bu Erikaydı.. Onun burada ne işi vardı?
-Erika senin dinlenmen gerekiyordu.
-Hadi ama Ouzou bana iyi gelen tek şey bu. Evet herkes tek demek başlayalım o zaman.
-Erika koşarken kupa günü olanlar geldi aklıma..
-Erika yorma kendini..
-Dedim ama nafile..
-Şey.. Bende oynayabilir miyim?
Sol tarafımdan gelen ses ile oraya döndüm bu stephaniydi..
Oyun durmuş herkes ona bakıyordu.
-Sen oynamayı bilmezsin..(Erika)
-Erika bu kadar kaba olma oynasın ne var?(Kota)
-Bunu sen mi söylüyorsun kota?(Auto)
-Kota haklı.. Tabiki ounayabilirsin.(Ouzou)
Erika Takato'nun ağzından
İnanamıyorum. Onu oyuna dahil ettiler.. Ouzou bana kaba olmamamı söyledi inanamıyorum.Oynamaya başladık top ona geldi.. Bilerek atıyorlar ona. Yere yatıp topu aldım ondan. O yere düştü.
-Erika.. Biraz daha nazik olabilirsin hayatım.
- Ouzou çocuklar size inanamıyorum.. Ben sadece topu aldım.
-Biliyorum Erika ama..(Auto)
-Cidden sen de mi?
Stephani nin yerde ki haline baktım. Kimse bakmıyorken bana sinsi sinsi bir gülüşü vardı. Dayanamıyorum.
-Peki siz oynaya bilirsiniz. Bu insanlarla işim olmaz.
Herkes Stephani ye bakınca birden üzülmüş gibi yapışı var ya.. Cidden küplere bindim.........Hızıca bankın üstündeki hırkamı sırtıma attım ve çantamı elime aldım. Hızlıca yürürken bileğimden tutan güçlü el beni yolumdan saptırdı.
-Erika.. Hadi ama sen bunlara kafa takacak bir kız değildin.(Ouzou)
-Hala onu mu haklı buluyorsun?
-.......
-Peki... Neden böyle oldum?? Neden mi aşkım yüzünden. Bana güzrnmeyen biri benim aşık olduğum kişi olmamalı..
-Erika gitme.. Ben...
-Bu olayı çok büyüttüm biliyorum basit bir olay değil mi? Ama değil... Değil işte.. Yani senin için.
-Gitme..
-Biraz kafamı toplamalıyım..
-Seni bekleyeceğim.
-Tamam...Dedim ve yavaşça ayrıldım oradan.
Arkamdaki ayak sesleri ile arkama döndüm.
-Reika?
-Erika sen haklısın o kızın sana nasıl güldüğünü gördüm. Pisliğin teki..
-Seni yerim.. Hadi gel kafa dağıtacak bir yer biliyorum.
-Bana her şeyi anlat..
-Senden gizlim olmaz..
Ouzou Furya'nın ağzından
Biraz fazla tepki gösterdi ama onu suçladığım için kötü hissediyorum. Bizimkilerin yanına gittim.
-Eee hadi biz devam edelim.
-Sen iyi misin stephani?
-Elbette..Şüpheli denilebilir. Ryuuji nin ona bakışını gördüm. Kindarca.. Çok kızmış olmalı. Erika yalnız kaldıktan sonra yumuşayacaktır.
-Benim tadım tuzum kaçtı ben gidiyorum.(Auto)
-Bende(Tagi)
-Ouzou biz gidiyoruz sen gelirsin.(Kota)
-Tamam.
-Rahatsızlık verdim. Neyse hoşçakalın..(Stephani)
-Banka doğru giderken omzumda bir el hissettim.
-Ouzou..
-Shou? Ne oldu..
-San daha önce söylediklerimi hatırlıyor musun?
-Sanırım.
-Aşkına sahip çık.. Gururuna yenilme. Ona güven ve sana da güvenmesini sağla.
-Shou..
-Biliyorum. Son gunlerde size Bağırmadım, neşe dolmadım,zevk ile bişey yapmadım.. Bu günlerde kotuyum..
-Neden?
-2 gun sonra mia nın ölümünün 3. Yılı olacak(Gözünden 1 damla yaş gelir).
-Shou..(Sarılır) en iyi ben anlarım seni, en iyi ben bilirim duygularını... Sevmek ne demektir diye, en çok ben destek olmam lazım iken seni umursamadım, kotu olduğu farketmeliydim.
-Neden ki? Böyle olmak zorunda mıydı Ouzou?
-Kader ne derse Shou..
-Haklısındır belkide.. Ama bir diyeceğim var Erikayı üzme...
Erika Takato'nun ağzından
Reika ile kafa dağıtmak adına şehrin en yüksek tepesine çıktık. Burası herzaman beni rahatlamıştır zaten.
-Erika burası harika bir yer.
-Evet biliyorum. Hadi unutmak için çikolata ve içecekleri getir.
Yanımıza birsürü çikolata ve içecekler almıştık. Ayaklarımızı aşşağı sallandırdık ve bir kızın depresyonda yapabileceği en iyi şeyi yaptık. Tıka basa yedik.
-Erika?
-Efendim
-Stephani sence tuhaf değilmi?
-Nasıl yani?
-Sanki daha önce karşılaşmış gibi hissediyorum.
-Belki onceki hayatında karşılaşmışsınızdır.hem onun kadar sevimsiz bir yılanı ilk defa görüyorum ben
-Bilmem olabilir. Peki Ouzou? O ne di...
-Sende gördün... Bana inanmadı. Bu olay belki küçük olabilir ama anlamı çok..
-Ne yapacaksın?
-Bunlar hiç yaşanmamış gibi içime atıcam.
-Ne? Sen ve içine atmak? Erika hiç doğru gelmiyor.
-Doğrusu bu. O bana güvenmesede bu aşkı ayakta tutan ben olmalıyım. Çünkü onu çok seviyorum.
-Aşkın önüne hiçbir şey gecemiyor. O zaman sen bilirsin.
Buranın havası ve keskin ferahlatıcı esintisi beni çok rahatlatıyordu. İçimdeki olumsuz duyguları alıp yokediyordu. Keşke hep burada kalabilsem.
-Kızlar bu kadar yemeniz doğrumu? Sonra kilo alacaksınız ve sevgilileriniz sizi beğenmeyecek.Bu ses.. Arkamıza döndük.
İkisi birden:Auto?!!
-Erika ben özür dile...
-Şşşşşşş.. Hadi otur benim gibi hissedeceksin.
-Peki.
-Gözlerini kapat.
-Bununla nedeye varıcaz?
-Auto!
-Öf iyi.(Kapatır)
-Ellerini iki yana aç.
-Tamam.(Açar)
-Ve derin bir nefes çek.(Yapar dediğini)
-Bu bu.... Bu inanılmaz bir duygu. Uçuyorum Erika.. Beni benden alıyor.
-Bütün olumsuzlukları at içinden.
-(Gozlerini acar)Daha iyisin sen..
-Evet iyiyim Auto.
-Peki Auto. Ben ve Erika nın burada olduğunu nerden tahmin ettin?
-Tahmin etmedim.. Takip ettim.
-Anlamalıydım.(Reika)
Hepsi:😂😂
Kota Furya'nın ağzından
Evdeydik Ryuuji ile oturuyorduk. Yapacak bir şey yoktu. Ryuuji ye de bir şey söyleyemiyordum. Çok sinirli görünüyordu.
Bu ona gire değil. Bunu benim yapmam gerekirdi.
-Ryuuji iyi misin?
-O kızın kafasını ezmek istiyorum. Bilerek yaptı.
-??
-Kota tam bir aptalsın kardeşim.
-Ağzını topla derim Ryuuji.
-Tamam her neyse. Dövüşmek istemiyorum.
Dedi ce yukarı çıktı. Reika yı merak ediyorum nerede olabilirdi.
Onu aradım.
-Alo?
-Reika neredesin?
-Erika ve Auto ile biraz kafa dağıtıyoruz.
-Nasıl?
-Yiyiyoruz.
-Tamam anladım geç kalmayın birazdan burada cinayet işlenebilir.
-Tamam anldım Kota..
Ouzou Furya'nın ağzından
--ertesi sabah--
Okula gidiyorduk. Yoldaydık. Köşede Erika ve Reika yı gördük.
-Erika!(Ouzou)
Seslendim ama duymadı. Arkalarından koştum. Ryuuji ve kota da arkamdan. Erikanın omzundan tuttum. Arkasını döndü ve masum yüzü ile bana baktı.
-Ben.. Özür...
-Hadi okula gidelim.(Tebessum eder ama yalancıktan)
-Ne yani ona kızmadın mı?(Kota)
-Hayır. Hadi okul beklemez.Şaşkınım önden giderken ona bakarak arkasından devam ettim. Arkada Reika ve Kota nın konustunu duydum. Sonrada bana baktılar.
Neler dönüyor böyle?Bir bölüm sonu daha. Yakında final yapacağım. Ama size bir sürprizim var. Merak etmeyin. Bu hikaye benim için yaşam kaynaklarından biri. Tabi sizden sonra Whatpad ailesi. Yazamdım uzun suredir biliyorum ama yazmaya çalışıyorum. Kendinize iyi bakın oy ve yorumlarinizi bekliyorum. Sizi çok seviyorum.💝🎈🎊❤💛⚽😍😘🎉dogum günüme son 1 hafta😀😀😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
عاطفيةSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.