Erika Takato'nun Ağzından
Ağzımdan çıkan tek sözcük şu olmuştu...
-Stefan.....
-Yoksa sana yine bir şey mi yaptı?
-Bana pis pis sırıttı. Size bir şey yapacak sevgili oldumuzu öğrendi.
-Hiçbirimize zarar veremez güzelim tamam mı. Hadi neşelen bugün japonya ya dönüyoruz.
-Evet. Hadi otele gidelim.
Otele gittik. Bavulumu hazırladım ve aşşağı indim. Aşşağıda sadece Ruiji vardı.
-Nasılsın Ruiji?
-İyi...
-Bu kadar mı? Hala inana biliyormusun? Biz ülke şampiyonu olduk.
-Evet.
-Sana bir şey olmuş? Çok garip davranıyorsun.
-Erika Japonyada benimle ....... Kafesine gelir misin?
-Ne zaman?
-Bu cumartesi.
-Şey o gün O.....
-Tamam seni saat 12 ye kadar bekliyeceğim. Umarım gelirsin.
Dedi. Ve gitti. Söylememe bile fırsat vermedi.
Onunla gidemem. Çünkü sevgilim ile buluşacaktım.
Ouzou Furya'nın ağzından
Evet hep birlikte yazlığa vardık. Bu gün cuma yani sahil kalabalıktır dedik ve havuza girmeyi istedik.
Erika Takato'nun Ağzından
Odama çıktım. Mayomu giydim. Üztüme deniz elbisemi giydim. Gözlüğümü şapkamı güneş kremimi ve telefonumu aldım. Aşşağı indim. İlk gelen ben oldum. Şezlonga havlumu koydum. Yanıma Reika gelecek. Küçük masanın üzerine malzemelerimi koydum ve kremimi südüm. Şezlonga uzandım. İkı el birden gözümü kapattı.
-Ouzou bu sefer sensin biliyorum.
Arkamı döndüm.
-Aaa Ruiji sen miydin?
Pardon.
-Evet neyse boşver. Yanın boş mu.
-Hayır Reika gelecek.
-Tamam bende kardeşlerimle karşıya geçeyim. Dedi ve yeşil havlusunu 3 lü şezlonglardan birine bıraktı. Ben ise gözlüğümü takıp güneşlenmeye koyuldum.20 dakika sonra.
Yüzümde bir ıslaklık hissettim. Ve bu oldukça fazlaydı. Gözümü açtım ve bizim takımın bana su attığını gördüm.
-Olo Erika hanım günaydın. Ne çabuk uykuya daldın?
-Bilmem ki Auto. Siz ne zaman Geldiniz?
-Şimdi geldik.
-Ayy çok bunalmışım.
-Aaa çocuklar bayan Takato yanmış onu serinletelim mi?
Dedi pis pis sırıtarak kota.
-Ne?
Dememle herkesin beni tutması bir oldu.
-Yaaa bırakın beniiii.
-Olmaz aşkım.
Dedi Ouzou.
-Evet kaptan emir bekliyoruz.
-Sen de mi Reika.
-Evet😀.
-Hain.
-1...
-2....
-3...Shou nun 3 demesiyle kendimi buz gibi suyun içinde bulmam bir oldu.
Herkes bana gülüyordu. Ouzou beni işaret parmağıyla gösterip gülüyordu.
-Şimdi görürsünüz siz. Dedim ve sırıttım. Ouzou yu elinden yakaladım ve havuza çektim. O da bütün takımla birlikte soğuk suyun içine gömüldü. Çünkü onları da çekmişti. Aslında herkes birbirini çekti. Neyse . bizimkiler suyun altından çıktı. Ben kahkalar atıyordum. Onlarda bana bakıyordu.
-Eee ne demişler gülme komşuna gelir başına.
Herkes:hahahahahahaha😂😅😄
Böyle akşama kadar vakit geçirdik. Çok eğlendik. Bu arada Ruiji bana gelmemi söyledi. Ama beni dinlemedi. Onunla konuşmalıyım.
Ruiji Furya'nın ağzından
Odama çıktım. Erika için rezarvasyon yaptırdım. Sonra kapı çaldı.
-Girin. Aaa Erika gelsene.
-Şey Ruiji beni davet ettin ya ben gelemeyebilirim.
(ah neden öyle dedim ki)
-Olsun ben yine de beklerim.
Dedim.
Ve tamam dercesine bana baktı ve çıktı. Umarım her şey çok iyi gider.
Ben de konu tekrarlarıma döndüm. Bu gün nedense canım ders çalışmak istemiyor. Eee hep çalışacak değilim bende insanım. En iyiysi aşşağı inip televizyon izlemek. Odamdan çıktım. Kapıyı sessizce kapttım. Aşşağı indim. Ama koltuk doluydu. Kota ve Reika vardı. Reika başını kotznın omzuna dayamış. Kota da başını onun başının üstüne koymuş. Biraz yaklaştım ve uyuyakaldıklarını gördüm. Sonra aklıma Erika geldi. Acaba bende onunla böyle olabilirmiyim? Sevgilisi ise benim kardeşim. Tam bir aşk_ı memnunu...Ouzou Furya'nın ağzından
Yatağıma gittim ama Erika'yı düşünmeden edemiyorum. Belki de onun yanına gitmeliyim. Evet evet.
Odamdan çiktım. Ve onun odasına yöneldim. Tam kapıyı çalacakken.
-Burada ne işin var?
Arkamı döndüm. Bu Ruijiydi.
-İnsan sevgilisini özlüyor..
-.......
Dedim ve kapıyı tıklattım. O da bana gir dedi. Ve içeri girdim. Kapıyı ise Ruiji 'nin yüzüne kapattım.
-Ouzou burda ne işin var.
-Bugünde sorguların haddi hesabı yok vallahi.
-Hahah. Tamam tamam gel hadi. Sanada çay vereyimmi. Aşşağıdan termosuma doldurdum.
-Sen verirsinde ben istemezmiyim. Ver canım.
Çaylarımızı içerken yarınki planımızı anlattım ona.
-Yarın sinemaya Jhaki jhanin filmi gelmiş önce oraya gideriz. Sonra birşeyler yeriz ve alışveriş yaparız ne dersin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.