Erika Takato'nun ağzından
Topun bizden başlamasını istediler. Mevkime geçtim ama biliyorsunuz Ronaldo mevkisiydi. Bu yüzden çok heyecanlıyım. Onu gördüğümde kalbim yerimden çıkıyordu.
-Yolsa kalbini bana değilde ona mı kaptırdın.
-Yaa Ouzou şu durumda bile dalga geçebiliyorsun ya helal olsun.
-Tamam Prensesim. Maça dönelim.
Böyle demesi aslında beni rahatlatmıştı. Sanırım bunu bilerek yaptı. Beni çok iyi tanıyor gerçekten.
-Hadi..
Hakemin işareti ile maç başladı. Bize baskı yapmayacaklardı. Biz çocuktul nede olsa..
Top Auto dan bana benden ise Reika ya gitti. Reika Ouzou ya Ouzou Ryuujii ye.. Ryuuji ise taa geriye shou ya..
-Emmm. Ne yapacağımm.
-Hadi shou(Kota)
Shou baktı.. Büyük üçgen.
-(herkes)Ne?
-Dediğini yapın üçüzler..
Shou nun dediğini yapmaya çalıştılat ama kotayı tutan vardı.. Bu yüzden topu kapıp direk şut çektiler. Tagi bizi kurtardı.
-Çocuklar her topu tutamaya bilirim. Shou lütfen biraz daha iyi direktifler ver lütfen.
Shou üzgünce başını salladı.
Sonra başladı. Top bana geldi. Karşımda ronaldo vardı.
-Ee.. Şimdi ne yapacaksın.
Top ile oynamaya başladım. O ayaklarımı izliyordu. Topu havalandırdım. Ve geri çekildim. Topa kafa atmak için 2 kişi çıktı. Ronaldo ve Ouzou..
Ouzou topu atsada yer düştü. Koşarken ouzou yu farkettim.
-İyi misin?
-Omzum acıdı biraz ama iyiyim.
-Dikkatli ol..
Dedim ve herkesin arkasından koşmaya başladım..
Top auto daydı. Geri pas ile bana attı bende biraz ilerleyip Ryuuji ye attım. O da kotaya..
-Kalecileri güçlü dikkat..
Kota ve Auto birbirlerine anlamsız bakışlat atmaya başladılar. Akıllarında bir şey var ama... Çok sinsi bakıyorlar. Kota Topu Auto ya verdi Auto ise topu sağ ayağına aldı. Şut çekicekti ki Kotaya verdi. Kota atacaktı. Kaleci çıkarırdı bu topu.. Nolur direğe at nolur..
Bir dakika kota da şut çekmedi. Topu bıraktı arkadan gelen Ryuuji topu kaleciye Çarptırıp gol attı.
Sevinçten havalara uçuyordum. Gidip Ryuuji ye sarıldım.
Sonra biraz ileri gittiğimi anladım.
-Özür dilerim. O sevinçle insan neyaptığını bilmiyor..
-Önemli değil.. Ama ne güzel götürdük atağı..
-Evet.. Bu senin başının altından çıktı değil mi Akıl küpü(Başını okşar arkadaşça ve dalga geçercesine)
-Yaaa saçımı bozdun. Ve evet benim fikrimdi(Göz kırpar)
Sonra gidip Reika ya sarıldım.
-Bak korktuğun gibi olmadı.
-Evet... Kazanıcaz.
Ouzou Furya'nın ağzından
İlk golümüzü attık.. Mutluyum.. Reika nın sırası bittiğinde Erikaya sarıldım. Ve maç kaldığı yerden devam etti. Bizi fazla hafife almışlar.. Top onlardan başladı. Top messi den Ronaldoya ronaldo dan mesuta mesuttan tekrar Ronaldo. Erika karşısına geçip topu kayarak aldı farketmedi hatta o kadar şaşırdı ki.. Sonra Erika nın peşinden koşmaya başladı ama Erika hızını çok arttırdı.
(Ronaldo içinden)-Ne kadar hızlı ona yetişemiyorum.. Ahh topla kendini sen ronaldosun.
Ronaldoyu hiç bu kadar hırslı görmedim. Erika ya yarım için yanına gittim. Bana attı. Biraz daha ilerledi ona attım. Ona tılan topun önüne Ronaldo geçti onu düşürdü.(Hani şu meşur sahne)
Hakem düdüğünü çaldı. Ronaldo:
-İyi misin...
-(yüzü kızarır)iyiyim
Ronaldo ellerinden tutup onu kaldırdı.
-Sevindim.
Dedi ve gitti.
-Erika..
-Efm Ouzou.
-İyi misin tatlım?
-İyiyim canım. Sadece sarsıldım. Hadi işimize dönelim.
Top ile servest vuruş kazandık. Sonra kontra atak geliştirdik. Reika kaleci ile yalnızdı. Arkasından..... Geliyordu.. Reika ya faul yaptı.
-Reikaaa!(Kota)
Hepimiz yanına gittik. Ama ...... Umursamadan arkasını döndü ve güldü.
-Birde gülüyor musunuz?
-Hıh?
-İnsanlığınıza ne oldu? Bir bayana onu da geçtim vir çocuğa bunu yaparak nasıl gülebiliyorsunuz?
-Haklısın aşkım.. Sen iyi sin değil mi?
-iyiyim kota(Kota onu kaldırır.)
Reika koşarken viraz rahatsız oluyordu. Ama geçer diyordu..
Auto Takuma Gonzales'in ağzından
Reika nın bir şeyi yok.. Bende o arada koça dönüp okey işaredi yapacaktım(👌)Ki kulübede birini gördüm. Ba.... O adam manuel gonzales.. Gözümdeki yaşı sildim ve okey işareti verdim o da tamam anlamında vaşını salladı. Erika veni farketmiş olacak ki..
-Auto neyin var hadi penaltıyı kullansana..
-Ba... O adam burda..
-Baban mı?
-O benim babam değil..
-Elbette öyle Auto.. Sende biliyorsun. Ne söylersen söyle o seni çok seviyor Auto..
Haklıydı.. Beni seviyordu. Ama onu kolay kolay affedemem..
Topun başına geçtim. Yukarı direğe vurup içeri girmesini sağladım topun. Durum 2_0 oldu..(Galatasaraydaki selçuk gibi izleyenler bilir bu arada hangi takımı tuyuyorsunuz yorularda yazın)
Hepimiz çok sevinçliydik.. Çok mutluyum hayalim gerçekleşmek üzere..
Ryuuji Furya'nın ağzından
Herkes birbiri ile sarılıp el çakıştıktan sonra mevkilerimize dönüyorduk. Ki bir şey farkettim.. Dünya yıldızlarının çok sinirlendiğini.. O kadar sinirlenmişler ki bunu hissediyorum. Bundan sonra daha iyi oynayacaklardır eminim..Top onlardan başladı. Önce kota ve Auto yu beni Erika yı Ouzou yu Reika yı Shou yu geçtiler ve gol.. Ronaldo çok güzel bir gol attı. Yani moralimiz bozuldu..
Sonra topu Erika dan alan ronaldo .........Ya pas verdi.. Ardından messiye messiden mesuta. Mesutu durdurmam lazım.. Ama ona karşı sadede başımı eğmekle yetindim.şutunu çekti Ve gol..
Her 2 dakika da bir gol atıyorlar. Bu benim yüzümden oldu..
Ouzou yakamda bitti.
-Neyin var senin neden karşı koymadın? Dedi ve sırtıma hızlıca vurdu ve gitti.Erika ya göz kırptım.
Topu Erika ya attık. O da koşturmaya başladı tabi.. Bize spiral için boş alan yarattı.
-Şimdi..
Başladı. Top bana geldi gelmesine ama arkamdaki ...... Yı hissedebiliyorum. Topu korumaya çalışırken bir baktım top yok. Olamaz.. Topu almıştı.. ........ Ya pas vedi. Oda messi ye ve messi de ağlara.. Bu olamaz.. Öndeler.. Ardından düdük çaldı ve ilk yarı sona erdi..Evet sevgili okurlarım 1 günde 2 uzun bölüm bence harika.. Bazı futbolcularının adlarını bilmiyorum. Biliyorsanız yazınlüyfem sizi çok seviyorum..💞💘💌💎💟💖💕💓😊😘😝😍😍
865 kelime iyiiii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EN BÜYÜK AŞKLAR
RomanceSadece seni sevdim başkasını değil.sadece senin gözlerine böyle aşk dolu baktım.her gece seni düşünüp yattım.sadece seninle böyle mutlu oldum ama şimdi gidiyorsun sevgilim belkide hiç dönmeyeceksin. ... Ortalık karışabilir sakın şaşırmayın.