6. Bölüm(Tatilin son günü)

1.6K 60 40
                                    

Erika Takato'nun Ağzından
Sabah uyandığımda saat 8:49 du. Yataktan doğruldum ve dünü düşünmeye başladım. Çok eğlenmiştik. Ouzou 'nun üstüne düştüğüm için kızarsamda buna sevinmemek elde değil. Herneyse. O halimle aşağı indim. Annemler kahvaltısını bile bitirmişti.
-Anne beni neden kaldırmadın?
-Horul horul uyuyodun kıyamadım.
-Anne ben horlamıyorum ki😡😡.
-Tamam gel hadi kahvaltını yap.

Annemin hazırladıklarını afiyetle yedim. Odama çıkıp kıyafetlerimi giyiyordum ki telefon çaldı. Ruiji Arıyordu.
-Alo efendim Ruiji.
-Erika bugün bir işin var mı?
-Hayır. Neden?
-Reika,Auto ve Tagiyi de çağırdık 1 saat sonra sahaya maç yapmaya gidicez sende gelir misin?
-Tamam 1 saat sonra orda olacağım.
-Tamam görüşürüz.
-Bay..

Hemen çantamı hazırlamaya başladım. Maç için gereken gereçleri aldıktan sonra televizyon izlemeye aşağı indim. Hala vaktim vardı.
Ruiji Furya'nın ağzından
Erika'yı da çağırmıştım. Ama kardeşlerimin bundan haberi yoktu. Tembeller hala uyuyordu horul horul. Onları bilerek uyandırmadım. Neyse ben kahvaltıya inerken yukarıdan sesler geliyordu. Sanırım uyandılar ve annem kızmasın diye odalarını topluyorlar. Onların arkasından sırıtarak sofraya oturdum ve yemeğe başladım. Tam o anda bizim Kotanın merdivenlerden düştüğünü gördüm. Onu Ouzou itmiş olmalıydı ki sinirliydi. Bir dakika bana doğru geliyordu.
-Seni mahfedicem. Senin yüzünden uyanamadık.
-Sana katılıyorum Kota .
Diye arkasında Ouzou belirdi. Sen yorulma onu mahfetme işini ben yaparım hemde zevkle.

Babam:
-Çocuklar bırakın Ruiji'yi. Ve doğru dürüst yemeğinizi yiyin.
-Ha. Bu arada Kota ve Ouzou cuklarım bizimkilerle 20 dakika sonra maça gidicez de. Neyse eline sağlık anneciğim. Size de afiyet olsun kardeşlerim😀.

Dedim ve odama çıkarken bizimkilerin yemekleri yiğiş şekillerini görücektiniz. Görülmeye değerdi. Onlara sırıtarak odama çıktım.
Kota Furya'nın ağzından
Bugün Ruiji bizi uyandırmamakla kalmamış birde arkamızdan iş çevirmişti. Bizde öküz gibi yedikten sonra yukarı çıkıp hazırlandık. Ruiji dışarı çıkmıştı bile. Ona yetişmek için koştuk ve onu durdurduk.
-Sen çok oluyorsun.
Diyerek ona şaplak attım.
-Seni mahfederim sen ne yaptığını sanıyorsun.
-Ah bizim nazik kızımız sonunda erkeğe dönüşmeye başlamış bakıyorumda.
-Ne dedin ne dedin senn😡

Ouzo aramıza girmişti.
-Tamam bunu sonra halledebiliriz hadi bizimkiler bekliyor.
Tamam anlamında başımızı sallamıştık.
Sonunda parka gelmiştik herkes ordaydı. Reika:
-Nerde kaldınız uykunuz sanırım tatlı geldi .
Diyerek erika ile gülmeye başladılar. Ouzou araya girip:
-Şey bi anlaşmazlık oldu da. Neyse eee takımlarımız nasıl olucak?
Erika araya girdi:
-Kör müsün antrenman yapıyorlar.

Ruiji(akıl küpümüz):
-Eee onlarla oynayalım ne dersiniz.

Herkes:olur
-Ama kim hangi mevkide oynuyordu bi soylesin.
Dedim.

Auto: ben hücum
Tagi:ben kaleciyimdir haaaa.
Erika:ben her pozisyonda oynarım.
Reika:bende öyle.
Ouzou:Ben defans ve orta sahadayım.
Ruiji: ben orta göbekteyim.
Shou:defanstayım
-O zaman bende hücumdayım hadi soralım.
Onların yanına gittik. Ve...
Shou:Hey bu suguro.
Suguro:
-Ooo Erika, reika ve shou. Sizden intikamımı alıcaktım. Hadi gelin maç yapalım.
Erika:
-Görücez suguro.
Suguro:
-Hey siz Furya kardeşler değil misiniz? Sizin çok iyi olduduzu duydum ama bizden iyi olamazsınız.
Ouzou:
-Yanlış düşünmüşsün hadi o zaman başlayalım.
Ruiji:
Top sizden başlasın dedi.
Ona hala kızgındım ama maçtaydık. Başlamışlardı. Shou:
-Topu kapın hadi.
-Hey sen kaptan mısın? Dedi Ouzou.
- şeyy eskiden öyleydi.
O
-O zaman sende bu iş. Dedi Ruiji.
Erika yerden topu kaptı ve Ruiji 'ye pas attı. Ruiji ustaca iki rakibi geçip Auto'ya pas attı. Auto 2 rakibi daha geçti ve kaleciyle baş baş kaldı ve topa vurdu ama kaleci tuttu.
Yine top onlara geçmişti. Reika karşılarına çıktı ama suguro onu atlattı. Sonra Ouzou onun ayağından topu kaptı. Topu sürmeye başladı ama herkesi biri tutuyordu.
Ouzou Furya'nın ağzından
Herkesi biri tutarken ne yapabilirdim. Bir dakika:
Shou=Erika sıra sende.
Elbette ağzımdan aldı. Erika son hız koşarken ona pas attım. Erika'ya kimsenin yetişemiyeceğini biliyordum.

-Hadi Erika daha hızlııı
Diye bağırdım. Erika daha hızlı koşuyordu. Ve ilerdeki kota'ya pas verdi ve Kota topu ağlarla buluşturdu.
Hepimiz çok sevindik. Suguro ise çok sinirlenmişti.

Erika sayesinde 1 gol daha atmıştım. Evet ben attım😜. Sugura buna dayanamamış ve Erika'yı tutmaya başladı. Aonunda sabrı taşmış ve ona çelme takmıştı.
-Erika hayırrrrr!(Ouzou) seni pislik.
Diyerek suguro'nun yakasına yapışıp onu yere attım ve Erika'ya bakmaya gittim.
-Ben iyiyim sadece küçük bi sıyrık. Merak etmeyin.
-Bir bakayım(Ouzou)
Derisi ezilmişti kas dokusu zarar görmüş olabilirdi. Gidip yine Suguro'nun yakasına yapıştım.
-Seni var ya ...
Sonra onu bırakıp ona bir şaplak attım.
-Sen kime vuruyosun be(Suguro)
Ortam iyice gerilmişti. Kota ve Ruiji beni ayırmaya çalışıyordu.
-Tamam Ouzou Hadi gidelim.(Kota)
Deyip beni zorla ayırmışlardı.
Suguro:
-Sonunda cezasını çekti. Hahah.
Dayanamadım ona gidip bir yumruk patlattım. Beni yine ayırdılar.
-Birdahakine seni daha fena yaparım Anladın mı!
Sonra hastaneye gittik. Erika için çok endişeleniyordum
Erika Takato'nun Ağzından
Ayağım iyiydi ama Ouzou için çok korkmuştum. Çok sinirliydi. Ruiji ve Kota çok Üzgündü. Reika Auto ve Tagi ağlıyordu. Onlara kaç kere birşey yok dedim bilmiyorum. Aonunda doktor gelmişti.
Doktor:
-Merak edilecek birşey yok sadece biraz kas zedelenmesi var. Ama korkmayın 1 haftaya bile kalmaz. Fakat kendinizi çok yormayın. Geçmiş olsun.
-Bakın size bir şey yok demiştim dimi. Hadi gidelim.
-Ouzou sende sinirlenme artık iyiyim işte. Of yarın okul var zaten bu bile bana yetiyor.
-evet kanka ya of eee ödevleri yaptınız mı.
Dedi Reika. Bir ana duraksadım. 10 sayfalık ödevden sadece 1 sayfasını yaptım. Of ya.

-Ben yapmadım ya. Bugün beni uzun bir gece bekliyor. Of be.
-Ama senin dinlenmen lazım. Istersen seninkini ben yaparım.
-Hayır Ruiji gerek yok. İyi geceler.
Dedim ve onlardan ayrıldım. Eve gittim hemen yemeğimi yiyip odama çıktım.

3 saat sonra ödevin yarısına bile gelememiştim. Saat 23:05 ti. 1 saat sonra ise 35 sayfası bitmişti. Ama dayanamadım ve kendimi uykuya teslim ettim.

Bir bölümün daha sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir. Bilmiyorum ama fikir üretemiyorum hastayım ama yinede yazmaya çalışacağım. Bu arada beğenmediğiniz kısımları belirtin ki ona dikkat ederek yazmaya çalışayım. Hepinizi çok seviyorum❤😘😙😗😚😍

EN BÜYÜK AŞKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin