Ötvenegyedik

2.3K 207 23
                                    

Lesokkoltan pislogtunk egymásra a Bosszúállókkal, magam mögött meghallottam Loki gúnyos nevetését.

- Na mi van, dísz huszárok? Erre nem számítottatok? - hangjából tökéletesen kihallatszott a gúny és a cinikusság, de akkor sem tudtam megszólalni, legszívesebben ott süllyedtem volna el ahol vagyok. Thor lépkedett oda és ölelt magához köszöntés gyanánt, rajta nem látszott a meglepődés egyetlen szikrája sem.

- Mi a pokol?! Az asgardi őrültet megtámadta Cupido? - occsudott fel először Tony Stark, Thor elengedett és egy szúrós pillantást küldött testvére felé. Fél szemmel láttam, hogy Loki keresztbe fonja maga előtt a karjait.

- Te lány! - jött oda Tony, a többiek még mindig emésztgették a látottakat. - Mond jól vagy? Nem vont az irányítása alá? - kérdezte kissé gúnyos. Összevontam a szemöldököm és tagadólag megráztam a fejemet.

- Nem, teljesen tudatomnál vagyok. - motyogtam kissé sértődötten amiért azzal meri vádolni a szívemnek kedves személyt, hogy elfoglalta az elmémet.

- Biztos? Nem bántott? Van egyáltalán szíved? - kérdezte egy férfi, ha jól saccolom akkor Clint Barton lehetett az. Egy tegez nyíl volt a hátára függesztve. A mondandóján mérgesen néztem rá. Hogy jön ő ehhez a feltételezéshez?

- Van, de... - akartam mondani, de Amerika Kapitány is oda jött, a vörös hajú és a doki hátul susmogtak.

- Nem szeretne eljönni onnan? Veszélyes. - mondta aggódva. Loki és Thor nem szólaltak meg, vagyis de, de ők egymással voltak elfoglalva, a jelek szerint elég bőszen. Nyeltem egyet, rendben akkor magamra maradtam. Ahogy mindig.

- Ide figyeljenek! - kezdtem kicsivel nyugodtabban - Nem babonázott meg semmivel, nem ajánlott fel semmit, önként kedvelem, azért aki. - jelentettem ki határozottan, mondandóm után néma csend fogadott. Hátra pillantottam, sejtésem beigazolódott, Loki és Thor rám szentelték a figyelmüket. Oh, a francba már.

- Azért aki? - kérdezett vissza gúnyosan Tony Stark - Hölgyem, tudja kinek a torkán dugta le a nyelvét az imént?

Összeszorítottam az ajkaimat, nem hittem volna, hogy ennyire rossz véleménnyel vannak róla.

- Igen, jól tudom. De ha megbocsátanak, Pepperhez jöttem, hogy megbeszéljük az étterem... Vagyis a Laufey's dolgait. - szegtem fel az államat és átcsörtettem közöttük.

- A jégóriás apádról nevezte el a helyet? - hallottam még Thor döbbent hangját, miközben felsiettem az emeletre. Éreztem a hátamon a pillantásukat, igyekeztem tudomáson kívül hagyni őket.

Írói szemszög:

Kínos csend maradt a vörös hajú távozása után, aztán szinte kitört a káósz. A pasik nagy része szóban Lokinak esett aki hang nélkül tűrte minden gúnyos kérdésüket. Thor hiába próbálta elhallgattatni őket, reménytelennek tűnt a helyzet, senki se figyelt a Villámok istenére. Viszont az egyik pillanatban ahogy nem figyeltek rá, Loki szinte ketté vált, egy hollogramja ott állt, viszont az igazi Loki láthatatlanságba burkolózva elillant tőlük, egyenesen fel az emeletre. A szoba hangszigetelt volt, nem hallatszott fel a nagy moraj. A fekete hajú istenség besurrant a félig nyitott ajtón, majd egy félre eső pontnál elbújt. Luanna és Pepper egy bézs színű kanapén ültek ami hangulatosan bele süllyedt a padlóba, szinte az egész helyet elfoglalta. Loki kíváncsi természet volt, főleg most, miután nagy morogva megkérte bátyját, hogy mondjon valamit amit egy lány jónak tart. Persze Thor hülyeségeket mondott, így Loki úgy gondolta maga cselekszik és megmutatja neki Asgard erdőit. Megakarta tudni, hogy tényleg érdemes volt a midgardi lányra várni, vagy inkább hagyja a fenébe. Először tényleg megijedt, hogy kedvelni kezdi a lányt, de miután anyja meghalt és szinte élőhalott volt, elgondolkodott értelmesebb pillanataiban azon amit szeretett szülője mondott. Sigynnel is így volt, Loki makacskodott és túl későn jött rá, hogy szereti. Igaz együtt voltak, de egymás között sose mondták ki, hogy mi van köztük. Fáj az elvesztegetett pillanat, merengett el Loki miközben a két lány megvitatta a logót, a nevet és egyéb papírmunkákat.

- Az étterem átadó és nyitás egy hét múlva lesz, ha neked is megfelel. - rendezgette Pepper a papírokat. Loki megrázta a fejét, hogy rájuk koncentráljon, remélte megejt valamit a lány amit sikernek könyvelhet el magában. Lu háttal ült neki, már épp álltak volna fel, mikor a lány zavartan a hajába túrt.

- Pepper. - szólította meg kissé remegő hangon - Uhm.... Kérdezhetek tőled valamit? Lehet te úgy is tudod, meg tudnál nekem segíteni. - kezdett el malmozni idegességében. A szőke hajú rá nézett, készségesen, kedves mosollyal bólintott.

- Persze! Kérdezz bármit, ahogy tudok, segítek! - mondta vidáman és kiegyenesedett. Luanna zavartan pislogott jobbra - balra, majd sóhajtott és az előtte állóra emelte a szemeit.

- Szóval van ... Na jó, nem köntörfalazok! - emberelte meg magát - Kedvelem Lokit, nagyon is, igen azt a Lokit aki megtámadta New Yorkot. De nem tudom ő, hogy érez, akárhányszor valami intimebb dologra kerül a sor, vagyis nem is intimebb, hanem bensőségesebbre akkor vagy eltűnik, vagy felbassza az agyamat, vagy nevetség tárgyává tesz. Fogalmam sincs mit tegyek, hogy végre tökös legyen és bevalljon mindent! - fakadt ki Luanna. Loki hátra hőkkölt, azt hitte egyértelmű volt, hogy akar valamit a lánytól. Mi az, hogy nem vagyok tökös? Morgott magában. Biztos Thor mondott neki valamit amit azzal a szukával csinált és megtetszett a midgardimnak. Tudd meg, te halandó, ezt még megbánod! Pepper meglepetten pislogott, nem tudott mit mondani, túl sok volt neki ez az információ. Megköszörülte a torkát és bocsánatkérően nézett a lányra.

- Ne haragudj, de nem ismerem Lokit, hogy konkrét véleményt tudjak róla mondani. - mondta, de Lokinak ennyi elég is volt, mágiával egy erősebb széllökést intézett és kisurrant a kicsapodó ajtón. Lesétált a lépcsőn, a Bosszúállók még mindig tanácskoztak és sértéseket vágtak a fejéhez. Csürhe banda, horkantott magában Loki, majd egy csettintéssel megszűntette a mágiát.

- Kezdem unni a műsort. Nem tudtok valami jobbat mutatni? - kérdezte meg pimaszul Loki, abban a pillanatban mindenki felé fordult. Negédes mosollyal támaszkodott a korlátnak, Tony már neki indult, hogy ő bizony kidobja.

- Elég! Tony, állj meg kérlek! - mondta Pepper, mellette Luanna állt. A milliárdos morogva megállt, méltatlankodott amiért nem dobhatja ki. Lu meglepetten pislogott amiért Loki még itt volt. Azt hitte már elment. A kissé tévútra lépett istenség felsandított.

- Megvagy, midgardi? - kérdezte feszülten, már nagyon menni akart. A lány bólintott, elköszönt Peppertől, majd követte Lokit. Kaptak pár lenéző pillantást, de Lut nem érdekelte, a hevesen verő szívén kívül nehezen tudott másra koncentrálni. Thornak is oda köszönt, majd beálltak a liftbe. Még utoljára látták a Bosszúállók arcait. Tony Stark fintorgott, Steve Rogers karba tett kezekkel figyelte őket, Thor vigyorgott, Clint összehúzta a szemeit, Natasha és Bruce italoztak inkább. Az ajtó becsukodott, ezzel pedig magukra maradtak.

I'm Here [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now