Ötvennegyedik

2.4K 198 14
                                    

Sajnálom annak akinek nem válaszoltam a kommentjére, ha gépnél vagyok folyton elfelejtem, tableten meg maceráns. Ha visszakapom a telefont, ismét válaszolok, addig is köszönöm a visszajelzéseket <3 

------------


Nos, mióta Lokival összejöttünk, elrepült egy hét is. Mondhatnám azt, hogy megváltozott, de akkor nagyon hazudnék. Semmit sem változott, maximum eltanulta tőlem a perverz megjegyzéseket amiket felé szoktam irányítani. De komolyan! Beszarás ez az isten, akárhányszor kötekedtem vele, mindet megjegyezte és egytől egyig visszaadta. No, persze nem tudtam rá érte haragudni, mindig kibékített édes csókjaival amibe még az ölem is beleremegett. Mondjuk, rajta is elég sokszor vettem észre, hogy nem hagyom a fantáziáját nyugodni, amire mérhetetlenül büszke is vagyok. 

Eljött végre a Laufey's megnyitója, Lokit még nem igazán sikerült rávennem arra, hogy velem jöjjön, de nem ingott meg a határozottságom, ezért is kezdtem úgy a reggelt, hogy a derekára ültem. Két combom közé fogtam vékony derekát, szikár, enyhén izmos mellkasán végig járattam a kezemet egészen a nyakáig. Csókot nyomtam az arcára, egyre többet míg nem mocorogni kezdett alattam. Elfordította az arcát.

- Hagyj aludni. - tolt el magától, de kuncogva lefogtam a karjait és csókba hívtam. A sunyi dög, erre persze rögtön reagált, a hajamba túrt és maga alá fordított. 

- Minek köszönhetem ezt a reggeli ébresztőt? - duruzsolta a csókba, ujjai kútatólag hatoltak a pólóm alá és lágyan cirógatni kezdte a derekamat. A nyaka köré fontam a karjaimat, sejtelmes mosolyt villantottam.

- Alkut ajánlok neked. - kezdtem a tervem első lépését. Rengeteget agyaltam hogyan is tudnám rávenni és ez bizonyult a legjobbnak a többi ötven mellett. Érdeklődve vonta fel a szemöldökét.

- Mégis milyen alkut? - tudakolta közelebb hajolva hozzám, állát megtámasztotta a két mellem között, egész testével pedig rám feküdt. Meglepően könnyű volt ahhoz képest, hogy mekkora egy állat.

- Eljössz ma velem a megnyitóra, cserébe... hm, kérhetsz bármit. - ajánlottam fel nagylelkűen. Gúnyosan felkacagott.

- Ugyan már, midgardi. Eleve jössz nekem egy tartozással. Duplázni akarod? Azt szeretnéd ha felgyűlne és a szüzességed kérném? - simított el egy tincset az arcomból, ajkain lesajnáló mosoly éktelenkedett. Fülig pirultam. Mégis, hogy a francba képes valaki ilyen dög és imádni való lenni egyszerre? De pofán vágnám azért!

- Tudod mit? Rendben, abba is bele megyek ha eljössz velem. - makacsoltam meg magam azért is, hogy lássa nem félemlíthet meg. Sóhajtott.

- Ennyire fontos ez neked? Csak egy megnyitó. - ráncolta a homlokát. Lebiggyesztettem az ajkaimat.

- Az én megnyitóm, amiről egész életembe álmodtam. Szeretném ha velem jönnél, mint a partnerem és a párom. - túrtam a hajába és hátra igazgattam éjsötét, rakoncátlan fürtjeit. Ahhoz képest, hogy milyen zsírosnak is tűnik, rettentően puha. Tekintete kicsit elszomorodott, de hamar csínyes mosolyt varázsolt magára. Csókot nyomott a homlokomra.

- Elmegyek, de behajtom rajtad. - fenyegetett meg miközben kiszállt. Kacagva bólintottam, de hamar a torkomon maradt minden szó. Tökéletes rálátásom volt kockás hasára, enyhén izmos mellkasára az meg még pluszba tett, hogy a napfény lágyan ölelte körbe a testét, glóriába vonva őt. Csak egy alsó fedte a testét, legszívesebben azt is eltüntettem volna róla, reggeli erekciója pedig szerintem egyet értett volna velem, szinte átlyukasztotta a fekete bokszer anyagát. Nyeltem egyet, volt elég fantáziám, hogy betudjam határolni mégis mekkora lehet. Sokszor elgondolkodtam, hogy Loki merőben különbözik Thortól, de engem nem is igazán vonzottak az agyongyúrt pasik, talán ezért is vonzódom jobban a fekete hajúhoz és tekintek Thorra, mint egy testvére. Loki kellően izmos volt, ha a mellkasára feküdtem nem nyomta a fejemet az a sok izom, de ő se volt nehéz ha éppenséggel neki támadt kedve rajtam elterülni, mint ma reggel. Észrevette, hogy kukkolom, perverz mosolyt villantott.

- Csukd be a szád, midgardi, berepül a légy vagy valami más. - incselkedett. Lángba borult az arcom, mérgesen mutattam be neki, de már rég a fürdőbe volt. Morcosan kikeltem az ágyból, szépen bevetettem, ez után pedig a szekrényt túrtam fel. Szerettem volna tetszeni Lokinak, kényelmesen is akartam öltözni, de azért a komolyságot is fent akartam tartani. Volt egy mini, sötétzöld, de azt túl neccesnek tartottam egy ilyen alkalomhoz, egy fekete - fehér, azt pedig azért lőttem ki, mert olyan, mint ha gyászolni mennék. Már majdnem feladtam mikor egy halvány barack színű anyag akadt a kezem közé. Egyből kihúztam, ahogy feltárult előttem a kissé csipkés, de mégis elegáns ruha, rögtön tudtam, hogy ezt veszem fel. Ahogy Loki kijött egy alsóba, azonnal beszáguldottam a fehérnemű szettel és a tökéletes ruhámmal együtt.

- Hé! Lassabban! - szólt utánam feldúltan, de figyelmen kívül hagytam. 

Alig negyven perc múlva harci díszben feszítve lépkedtem ki a fürdőből. Loki az ágyon ült, de mikor meghallotta, hogy jövök, felém kapta a tekintetét, egy pillanatra láttam csak, hogy elnyílik a szája a döbbenettől, de gyorsan becsukta és megköszörülte a torkát. Dagadt a mellem a büszkeségtől, jónak éreztem a választásomat. A ruha, amit viseltem, enyhén rám tapadt, ujj nélküli része és a combom felső helye, finom csipkét ölelt magába. Hajamat csak kifésültem és lágy hullámokat vittem bele. Smink gyanánt pedig egy kis rúzst kentem az ajkaimra. Na de ő se volt piskóta! Az ajkamra kellett harapnom, irtóra szexin nézett ki a fekete ingében és a vászon nadrágban. Már a nadrágból kiindulva sejtettem, hogy kerek segge ma élvezetet fog nekem nyújtani. Haját megfésülte és, mint ha boci nyalta volna le, hátra fésülte. Megköszörülte a torkát, az ölében tartott könyvet félre tette, felállt és elém lépkedett. Úri módon meghajolt előttem, a kezét nyújtotta felém. Elmosolyodtam, bele mentem a kis játékába. Oda adtam neki, ő pedig a kézfejemre egy apró csókot nyomott, miközben smaragdzöld szemeivel engem fürkészett. Tarkómon a pihék égnek álltak, a szívem hatalmasat dobbant. 

- Mehetünk, hölgyem? - mosolyodott el és kiegyenesedett, közel húzva magához. Még így, a magassarkúban sem bizonyultam elég magasnak hozzá képest. 

- Örömmel, uram. - motyogtam kábán. Kivezetett az ajtón, a kocsi amit Pepper küldött, már ott dekkolt a járda mellett. Levakarhatatlan mosoly ült a számon, ebben az egy hétben annyira tökéletes volt minden. Viszont egyrészről félelemmel töltött el, hogy mi van ha ennek egyszer vége szakad és én annyira megszeretem Lokit, hogy nem bírom elengedni? Gyorsan elűztem magamból ezeket a gondolatokat. Loki ismét kinyitotta előttem az ajtót, felfogtam a ruhámat és behuppantam hátra. Elégedett morgást hallottam a hátam mögül, akaratlanul is elkuncogtam magam ahogy Loki mellém vetődött, becsapva az ajtót. 

- Ja, amúgy Bruce is ott lesz, csak úgy mellékesen megjegyzem. - mosolyodtam el angyalian. Loki megmerevedett mellettem.

- Mi? - lehelte elhűlten. Elröhögtem magamat az arcát látva.

 Elröhögtem magamat az arcát látva

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.
I'm Here [BEFEJEZETT]Onde histórias criam vida. Descubra agora