A gondolatataim cikáztak, az elképzelt vár - amibe bezártam minden olyan dolgot amiről nem akartam tudomást venni -, darabjaira hullott, emlékek tengerre zúdult rám. Fojtogató érzés kerített hatalmába, a testem görcsösen összerándult, akaratlanul is a takaróba markoltam, lehunyt szemeimet jobban összeszorítottam. Utáltam, hogy a roham ennyire maga alá tudott temetni. '' Nem érdekel! Legszívesebben megfojtanám! Gyülölőm a midgardiakat, főleg ezt a kis fruskát! Az a szerencséd, hogy ez a büntetésem, mint Asgardon, mint ezen a söpredék helyen különben kí vájnám a szemedet! Bár lehet anélkül is megteszem! - ordított a megmentőm dühösen." Egy másik mondat férkőzött az agyamba.'' Legszívesebben megölnélek! Itt helyben! - kiáltott fel dühösen, ahogy vonszolt." Miért nem tette? Mi tartotta vissza?
'' - Szépen sorjában. Ahogy mondtam, Thor vagyok, Odin fia és Asgardból szár... - nem hagytam, hogy végig mondja.
- Mi az isten az az Asgard? Egy város? Európában? - vontam fel a szemöldökömet. Értetlenség csillant kék tekintetében.
- Nem... Asgard egy világ, egy a kozmosz 9 világa közül. - magyarázta meg, de még mindig hülyén néztem rá.
- Ja, biztos. Én meg Plutó vagyok. - sóhajtottam fáradtan - Komolyan kérdeztem.
Sértődötten fonta össze maga előtt a karjait aminek következtében az izmai sokkal jobban kirajzolódtak. Mennyi szteroidot használ?
- Majd később elmagyarázom. Folytatva amibe bele kezdtem, az öcsém, Loki, csak vigyázni fog magára, bár szerintem nincs tisztában eme szó jelentésével.". Mi a franc történik?
'' - Sajnálom - mondtam keserű szájízzel amire csak egy lemondó és gúnyos nevetés volt a válasz.
- Ugyan, ti emberek nem tudjátok ennek a szónak a súlyát."
Talán igaz lenne amiről beszélt?
'' - Thor egy viking isten. Ahogy én is. És tudod minek az istene vagyok? - hajolt közelebb hozzám undorítóan széles vigyorral - A hazugság és a csíny istene. Szóval halandó, nem tudhatod mikor hihetsz nekem. Lehet most is hazudok. Ki tudja?"
Vikingek és istenek. Asgard, midgardi, Odin, Thor, Loki, mind – mind borzasztóan ismerős név volt, talán még anno tanultunk róluk vagy csak megemlítették az iskolában. Lassan nyitottam ki a szememet, mély lélegzetek között nyugtattam hevesen dobogó szívemet. Utáltam az ilyen rohamokat, anyáék sose vittek el, hogy kiderítsük miért is jönnek elő, de most már édes mindegy. Hirtelen felálltam és kimentem a szobából. Találnom kell valamit ami magyarázatot ad! Lecaplattam a lépcsőn, meztelen talpam hangosan csattant minden egyes lépcsőfoknál, de nem akartam halkabbra venni a lépteimet. A nappaliba siettem, szinte már futólépésbe és a könyvespolcon kezdtem keresgélni. Mindig is figyeltem ezeket, furcsa betűkkel írott címűk volt, de most valahogy mindet kitudtam olvasni. Rúnaírás, Eddák, Asgardi történelem. A harmadik címnél megálltam és lekaptam a könyvet. Lapozgatni kezdtem, de többnyire csak kimondhatatlan nevek voltak benne amíg el nem értem addig amit már ismertem. Thor, a mennydörgés és a villámlás istene. Tovább lapoztam. Loki, a tűz és a csínytevés istene. Ezek után jött Odin ahol elmesélték, hogy lényegében ő és testvérei teremtették az anyjukból a 9 birodalmat amit az Yggdrasil tart egyben, amit ők csak Világfának hívnak. A sorokat olvasva egyre több minden nyert értelmet a két férfi kilétével kapcsolatában viszont ezzel párhuzamosan a kérdéseim is nőttek. Miért jöttek pont ide? Miért kapta Loki azt a büntetést, hogy rám vigyázzon? Van valami közöm hozzájuk?
- Úgy látom végre okosodni akarsz. – hallottam meg közvetlen magam mellett Lokinak a hangját. Reflexszerűen fordultam meg és csaptam állba a könyvvel, majd mikor leesett mit is tettem a szám elé kaptam a kezemet.
- Úristen, ne haragudj! Nem volt szándékos! – kértem elnézést bűnbánóan hisz tényleg nem akartam neki fizikailag ártani. Morogva dörzsölte az állát, tekintete csak haragot mutatott.
- Hogy lehetsz ilyen szerencsétlen? – morogta, majd elvette tőlem a könyvet és átnyúlva felettem visszacsúsztatta a helyére. Nem válaszoltam a kérdésére helyette egyel arrébb léptem és összefontam magam előtt a karjaimat.
- Igaz? – szegeztem neki a kérdést. Felvonta a szemöldökét, az arca tudatlanságot míg a szemei pimaszságot tükröztek.
- Mégis mi? – tettette a tudatlant.
- Amit olvastam – motyogtam az orrom alatt.
- Mit olvastál? – húzta tovább az agyamat. Felment bennem a pumpa, ki nem állhattam ha nem mondták meg azonnal a kérdésemre a választ és azzal csak hátráltattak.
- Hogy egy istenverte asgardi vagy aki úton útfélen hazudik, felesége amellett szeretője van, na meg a gyerekeket ki nem hagyjam, főleg azt a lovat amit te szültél! – zúdítottam rá mindent. Az arcán annyi érzelem futott át, mint amennyit egy hét alatt nem tapasztaltam, de mielőtt megtudtam volna ezeket állapítani a falhoz vágott a nyakamnál tartva. Felnyekkentem a fájdalomtól, a mellkasomból kifutott minden levegő. Tekintete szikrákat szórt, megtudott volna ölni ha lehetséges.
- Khéé... khérlek. – hörögtem és a kezét próbáltam lefeszíteni a torkomról, de vasmarokkal tartott. Fekete szemcsék jelentek meg szemem előtt, a tüdőm oxigénért kiáltozott. Hirtelen megszűnt a szorítás, a földre rogytam, ittam magamba az éltető levegőt.
- Ne üsd olyanba az orrodat amit nem tudsz és soha nem is fogsz. – fröcsögte, majd sarkon fordult és felment az emeletre, a hangokból ítélve. Remegve húztam fel a térdeimet, úgy éreztem sokkal hidegebb van a helyiségben, mint általában. Nem hittem, hogy ennyire ki fog akadni. Összepréseltem az ajkaimat. Nem gondoltam volna, hogy ilyen nehéz lesz az új élet amiért annyi éjszakán át könyörögtem.
STAI LEGGENDO
I'm Here [BEFEJEZETT]
Fanfiction" Luanna az utcán él már 16 éves kora óta, szülei lemondtak róla. Loki pedig a New York-i incidens óta egy cellában raboskodik az ítélet meghozataláig. A két egyed külön világokból származik, látszatra semmi hasonlóság nincs köztük, míg egy napon vé...