Chan is a pain in the ass & Felix is stupid

2.4K 341 6
                                    

- Więc to był Felix, huh. - odezwał się Chan przerywając na chwilę projektowanie. Changbin w odpowiedzi jedynie mruknął twierdząco nie przerywając rysowania.

- No weź porozmawiaj ze mną, no. - jeknął starszy odkładając na bok swój szkicownik.

- Boże, co? - Changbin również odłożył przybory do rysowania spoglądając na przyjaciela. - O czym chcesz gadać?

- Jak to z wami jest? - spytał Chan. - Z tobą i Felixem. - dodał po chwili dla doprecyzowania pytania.

- Normalnie? - odpowiedział czarnowłosy podnosząc jedną brew do góry.

- Wiesz, że nie o to cię pytam głupku.

Seo jedynie kiwnął głową w geście potwierdzenia.

- Co ja mam ci powiedzieć? - stęknął młodszy spoglądając na srebrnowłosego z pod grzywki.

- Najlepiej wszystko ale znając ciebie to nie ma na to szans. - westchnął Chan opierając głowę na swojej dłoni.

- Musisz być taką męczydupą? - zapytał Seo spoglądając na przyjaciela.

- Muszę.

~*~

-

Panie Lee nudzi pana mój wykład, jeśli tak to proszę wyjść z sali. - syknęła nauczycielka poprawiając spadające jej z nosa okulary.

Feioletowowłosy ukłonił się w geście przeprosin i usiadł na swoje miejsce czerwoeniąc się jak burak. Na szczęście chwilę później pani profesor oznajmiła koniec zajęć i pozwoliła wynudzonym studentom opuścić salę, oczywiście uprzednio żądając im pięciostronicowy esej.

Felix westchnął pod nosem czując już nie przespaną noc, następnie powolnym krokiem ruszył w stronę stołówki. Odszukał stolika przy którym siedział Seungmin i usiadł obok niego uprzednio biorąc tackę z jedzeniem.

- Gdzie cię wywiało wczoraj? - spytał czerwonowłosy zjadając się kanapką.

- Zasnąłem w pociągu. - zaśmiał się Felix drapiąc się w tył głowy.

- Głupek. - mruknął młodszy kręcąc głową.

- No przecież nie specjalnie to zrobiłem.

- Dobra już, dobra. Jedz bo zaraz mamy następny wykład.

Lee fuknął pod nosem następnie biorąc w rękę kanapkę i zaczynając jeść.

a/n : Wybaczcie, że takie krótkie ale chciałam dodać w końcu coś po tak długim czasie. Postaram się aby następne rozdziały były lepsze.

Midnight Train ; Changlix Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz