-Talán pár hetes terhes volt, amikor elment orvoshoz és ott ki is derült, hogy babánk lesz. A fejfájás, a rosszullétek, a hányinger-Louis remegő hangszíne bántotta a mellette ülő Zayn fülét, aki aggódalmas pillantásokkal illette az idősebb fiút. A kékszemű férfi üveges szemekkel meredt a lámpákkal kivilágított parkra, miközben ujjait tördelte ültében. -mind tünetek voltak. Persze a tudtom nélkül ment el orvoshoz, és el sem mondta nekem, hogy mi baja van. Napokig úgy jártam haza, hogy ő ott volt, de mégsem önmaga. Csak sírt, nem evett, nem járt sehova a kötelező stúdiózáson kívül. Rengetegszer vettem észre, hogy csak bámul maga elé, és egyáltalán nem figyel a körülötte lévőkre. Erről ti nem tudhattok-emelte fel fejét Louis, összetört, szomorú tekintetét mélyen Zayn aranyló, barna szemeibe fúrva. -mert nem mondtuk el senkinek és annyira sajnálom Zayn, de nem ment volna..egyszerűen nem. Abban az időszakban kezdődött el a karrierünk és nem szerettük volna, ha a ti munkátok semmibe menne miattunk.
A pakisztáni fiú lassan bólintott, megajándékozva az idősebbet egy halvány mosollyal. Őszintén..Zayn emékezett arra az időszakra, amikor Harry nem volt önmaga és hiába találgatták, egyszerűen nem tudták megfejteni mi állhat a szerelmespár viselkedése mögött.
Louis reszketeg lélegzetet vett, majd eltűrt egy kósza hajtincset a homlokából, azután folytatta.
-Mint mondtam nem tudtam róla, hogy volt orvosnál. Azt igen, hogy volt a kórházban, de azt pontosan nem, hogy milyen orvosnál, milyen kivizsgáláson. Gondoltam biztosan elkapott valami influenzát, amiatt ennyire letört. Én kis naiv-nevetett fel szomorúan.-hogy lehettem egy ekkora tahó paraszt? A kapcsolatunk elején voltam és őszintén...én nem tulajdonítottam neki nagy feneket. Én nem foglalkoztam igazán Harry-vel akkor. Hogy szerettem-e annyira, mint most? Nem igazán..
Egy este előbb értem a hotel szobánkhoz, mint ő és mivel más késő volt, gondoltam lefürdök és lefekszem. Harry-itt nagyot nyelt.-Harry, mindig az ő cuccaihoz hajtogatja az én ruháimat is..nem akar sok helyet elfoglalni, de tudom, hogy ez baromság..Egy pólót akartam elővenni, amikor kicsúszott egy fénykép az egyik kis zsebből-Louis remegő alsó ajkát fogai közé véve hunyta le szemeit, és próbálta lenyugtatni légzését.-egy ultrahang felvétel volt Harry nevével, születési évével.
Zayn-nek eszébe jutott, amikor egy héttel ezelőtt ő vett át egy fontos levelet a postástól és nyitotta ki a kórháztól, Niall nevére címzett borítékot. Abban a pillanatban megállt a szíve, amint megpillantotta az ultrahang felvételt és egy világ omlott össze benne.
Összegyűrte, és összetépte a fényképet. Az első fényképet, ami tulajdon gyermekéről készült.
Az ő kisbabájáról.
Mellkasa fájdalmasan szorult össze. Fejét megrázta, és figyelmét újra Louis-nak szentelte.
-Az volt az első gondolatom, hogy biztos megcsal a hátam mögött és van valakije..Kiakadtam, így..amikor..amikor visszaért a hotelbe..én..kiabálni kezdtem vele. A fejéhez vágtam egy halom csúnya, ocsmány dolgot. Nem hiszem el, hogy megcsalt! Nem hiszem, el hogy ezt tette velem! És..talán..t..talán ideges voltam v..vagy..pofon vágtam, amikor beszélni akart velem! Megütöttem őt-könnyeit remegő ujjaival törölgette le arcáról, miközben Zayn reakcióját figyelte, aki abban a pillanatban próbált nem könnyekben kitörni barátja története közben.-sosem felejtem el azt a csalódott tekintetet..hallom..ma..mai napig hallom a sírását a fülemben és mai napig látom őt magam előtt, ahogyan kérlel ne menjek el. De én hülye voltam-mosolyodott el keserűen.-és otthagytam, hogy aztán egy barom kocsmába részegedjek le, utána pedig gerincre vágjam pont azt a sminkest, akit a világon mindennél jöbban gyűlölök! Ez az én formám!
Pár héttel az egész veszekedés után bocsánatot sem kértem Harry-től úgy rángattam le magunkhoz Doncasterbe. Le se szartam, hogy beteg! Nem foglalkoztam vele, rá se néztem. Önző voltam! Haragudtam rá, közben én csaltam meg őt.
Emlékszem, hogy ott hagytam őt anyáékkal, mert nem bírtam azt a kibeszélő show-t, amit szerettek.
A konyhában voltam, amikor..amikor anyja egyszer csak beviharzott és lekevert egy hatalmas pofont. Hallottam, hogy Harry sír a nappaliban, a húgomék, az egész családom velem kiabál, mert hogy tehettem ezt. De mit tettem?
Kiderült, hogy aznap, amikor Briana-val buliztam, lefényképeztek minket, ahogyan csókolózunk, és kézen fogva elhagyjuk a bárt.
Oh, Louis..
-Csak hallgattam, ahogyan anya kiabál..ahogyan Lottie, az ikrek veszekednek velem. Apa csalódott tekintete..
A..az..aztán a Harry sírása hirtelen hallgatott e..el..helyette Fizzy sikított..Berohantunk a nappaliba..és..és csak annyit láttam, hogy Harry alulról vérzik...és..csak fekszik...-Louis immáron sírva temette arcát tenyerei közé, eközben Zayn elkerekedett szemekkel, lesokkolodva figyelte legjobb barátját.
-Lehetett volna egy gyerekünk! Megöltem a saját gyerekemet!
-Lou...
-Nehh..ne..ne! Egy..egy utolsó féreg voltam! A gyerekem, egy hónapos sem volt..és..és kurvára megöltem..mert egy igazi seggfej voltam azzal az emberrel, akit mindennél jobb..jobban szeretek!-üvöltötte könnyei közt.
Zayn fejét rázva nyúlt a zokogó fiú karja után, hogy aztán szorosan magához ölelhesse.
És, bár Louis nem fejezte be a történetet, jól tudta, hogy két hónappal Harry vetélése után, Briana hívta fel őt.
Kilenc hónap múlva pedig megszületett Freddie.
Ennek pedig már két éve.
YOU ARE READING
Something Great-(Ziall Horlik mpreg.) BEFEJEZETT
Fanfiction"Csak szeretni akarta őt. " FIGYELEM: -Niall ebben a sztoriban nem énekes -férfi terhesség -ha ez a két cucc nem tetszik akkor menj innen