-Hölgyeim és uraim, a csodálatos One Direction-t hallhattuk! Nagy tapsot nekik és a legújabb albumuknak a Four-nak-tapsolt Jimmy őszintén mosolyogva a mikrofon előtt álló négy fiúra.
Zayn integetve üdvözölte a hangosan tapsoló közönséget, jobb kezével még mindig a fekete állvány szorongatva. Az izzadság cseppek hűvösen gördültek le a homlokán és érezte, hogy az eddigi izgatosság, amely a testében uralkodott a dal éneklése alatt, lassan semmivé foszlik. Mélyen szívta be a levegőt, ajkaira pedig megkönnyebbült mosoly költözött, ahogy végig nézett a sikoltozó, hangosan őrjöngő közönségen. Megcsinálta. Ez volt az első alkalom, hogy előadták az új albumról a legújabb dalukat és úgy tűnt, hogy elnyeri az emberek tetszését, egyre jobban imádják. És a meglepetés videóklippről még nem is tudtak, amely másnap délután fogja felrobbantani az internetet.
-Köszönjük szépen! Ti vagytok a legjobbak-szólt bele Liam a mikrofonba, utoljára intve egyet a lassan elcsendesedő közönségnek.
-Foglaljatok helyet!-intett a kanapék egyike felé Jimmy, elfoglalva helyét a szokásos fekete bőr foteljában. A barna hajú férfi mosolyogva nézte végig, ahogyan a négy fiú lassan elfoglalja a kanapét és mikrofonjaikat szorongatva várták a szokásos kérdéseket.
Zayn nem igazán szerette ezeket az esti talkshowkat. Néhány házigazda nem ismerte a személyes tér fogalmát. Olyan kérdéseket tettek fel, amelyeket egy celebtől, aki így is nehezen tudja elrejteni magát a nyilvánosság elől, egyáltalán nem illik. Ha nem kaptak megfelelő választ, akkor jöttek az újabb tolakodó kérdések, amelyeket megválaszolni nem is lehetett anélkül, hogy kikotyogott volna olyat, ami a világra egyáltalán nem tartozott. Zayn jobb szerette a magánéletét megtartani, és nem kiteregetni mindenki előtt. De a Jimmy Fallon show furcsa mód a kedvence volt.
Jimmy egy olyan alak volt, aki tényleg beszélgetni hívta az embereket magához és nem azért, hogy kivallassa őket. Szeretett velük szórakozni, és volt egy csipkelődős stílusa is, Zayn mégis egy szerény alakot látott, aki bármilyen válasszal megelégedett és azon volt, hogy a vendégei jól érezzék magukat nála. Általában a négy fiú szívesen megnyílt a férfi előtt, Jimmy pedig megértően állt minden felvetett témához és ha úgy érezte többet nem szeretnének mondani, akkor nem kérdezett inkább hirtelen váltott.
Zayn udvariasan mosolyogva fordult körbe, várva, hogy a közönség elcsendesedjen. Szemei egy pillanatra megakadtak a színfalak mellett álló rendező lányon, aki a fülére helyezett mikroportba beszélt és valószínűleg instrukciókkal látta el a stáb összes tagját. Ez volt a másik dolog, amit gyűlölt a talkshowkban. Az egész alaposan megtervezett színdarabnak tűnt, Zayn pedig úgy érezte magát, mintha az egyik dróton rángatott bábuk egyike lenne.
-Hűha fiúk!-Jimmy, játékosan törölte le a homlokáról a nem létező izzadtság cseppeket, majd a fiúk felé fordult és elismerően biccentett egyet.-Ebben a dalban aztán van spiritusz! És a címe is elég ütős lett.
-Köszönjük-a Zayn mellett ülő Liam mosolyogva szólt bele a mikrofonba, majd barna színű zakóját megigazítva magán hajolt előre.-az egész albumunk erre épült fel és igyekeztünk egy olyan hangzást össze hozni, mint ami teljesen eltér a tőlünk megszokottól. A Ready to run volt az első szám, amint Harryvel közösen írtunk és egy percig sem haboztuk felvenni, majd rárakatni a lemezre.
-Harry, úgy hallottam, hogy te voltál az, aki a dalszövegek nagyrészét írta, szerkesztette és a zenei alapok többsége is a te kezed alól kerültek ki.
A göndör hajú fiú, összeráncolt szemöldökkel nézett a műsorvezetőre.
-Ezek szerint nem igaz, Mr. Styles-bólintott komolyan Jimmy, nevetést csalva ki a négy fiúból, valamint a közönségből. -Louis, mondd, ezt a nézést, hogy éled túl nap, mint nap?
A kékszemű ajkait menyalva vont vállat.
-Mindennap imádkozom-felelte egyszerűen, mire a közönség ismét nevetni kezdett.
Zayn mosolyogva figyelte, ahogy Harry karjait összefonva mellkasa előtt húzódik ki teljesen a kanapé szélére.
-Akkor most is vedd elő minden hited, mert kétlem, hogy ma az ágyban alszol-vetette oda, majd Jimmy felé fordulva hagyta figyelmen kívül a halántékát masszírozó párját. Harry mostanában nehéz eset, Zayn is észrevette, hiszen minap rákiabált, mert idegesítette, ahogyan a rágós tasakkal szórakozik. A pakisztáni inkább kiment az öltözőből csak azért, hogy a folyosón vehessen be egy szem rágógumit. Néha sajnálta Louis-t, de aztán eszébe jutott, hogy néha ő is egy igazi seggfej, úgyhogy megérdemelte azt, amit Harry-től kapott.
-Valóban, az elmúlt hónapokban többet foglalkoztam a dalszöveg írással és nem egy alapot raktam össze egy magam. Azt viszont cáfolom, miszerint mindent én csináltam volna, mert nem. Mind a négyen beleadtunk egy kicsit, a saját képünkre formáltuk a dalokat, így könnyedén megtalálhatjuk benne magunkat. A dalokkal könnyedén azonosulhat bárki, mert igyekeztünk olyan dolgokat megfogni, inspirálódni, amikkel az ember az egész életében találkozott vagy találkozhat. Érzések, amik mindnyájunkban kavarognak és momentumok, amiket mindenki átélt vagy átfog élni. Tudod ettől szép ez az egész, mert megmutatjuk, hogy kik vagyunk és az emberek tudnak velünk azonosulni.
-És végre rájönnek, hogy nem zsíros hajú, szűk nadrágot viselő kis gyerekek vagyunk-tette hozzá Louis fintorogva, emlékeztetve mindenkit az ominózus twitter bejegyzésre.
-Én úgy érzem, hogy ezzel az albummal nagyot léptetek előre-kulcsolta össze ujjait Jimmy az asztalon.-Mik a terveitek a jövőben? Túrné?
Liam biccentve emelte a szája elé a mikrofont.
-Lesz néhány kisebb koncertünk itthon. Kaptunk rádiós műsorokba meghívásokat, amiket szintén elvállaltunk.
-Mikor indultok világ körüli turnéra? Tervezitek?
-Mindenképpen. De lesz egy két hónapos európai utunk, minden előkészület megvan hozzá és Szeptemberben indulunk. A világ körüli turnéról ha tudnék sem szeretnék mondani semmit, mert legyen az meglepetés minden kontinensen lakó rajongónknak-vigyorodott el a fiú, arra késztetve Zaynt, hogy automatikusan a szemeit forgassa.
Általában a pakisztáni fiú nem beszél sokat az interjúk folyamán. Zayn nem szeretette ha az ilyen műsorokban ráterelődik a figyelem, olyankor pontosan tudta, mi következik.
-Zayn, egész este csendben vagy és hagyod, hogy a társaid szórakoztassanak. -csóválta fejét Jimmy, teljes testével a pakisztáni felé fordulva.
A fekete hajú fiú vállat vont, halvány mosolyt varázsolva az ajkaira.
-Engem ér a megtiszteltetés, hogy velük töltsem a hét mindennapját-kacsintott játékosan pillantva, a legjobb barátaira.-Ha nem hagynám őket szóhoz jutni, akkor kihagynálak a jóból.
-De én most rád vagyok kíváncsi-mosolyodott el a férfi, szempilláit rebegtetve.
Zayn nevetve rázta a fejét.
-Mondd csak Jimmy, mit szeretnél tudni?-sóhajtott fel.
-Úgy érzem, hogy már senkinek sem titok, hogy párkapcsolatod van és hamarosan apuka leszel.
A pakisztáni fiú ajkaira halvány mosoly költözött, amint eszébe jutott az ő kis szerelme, aki a backstageben ülve figyeli őt.
-Így van-erősítette meg továbbra is nyugodtan, nem törődve a hangosan sikítozó közönséggel.
-Szabad tudnunk a kicsi nemét?
Zayn fekete ingjét megigazítva magán hajolt előre, ujjait összekulcsolva maga előtt.
-Attól tartok, hogy nem-felelte egyszerűen, mire Jimmy arckifejezése még kíváncsibb alakot öltött. -Niall és én megegyeztünk, hogy a nyilvánosság előtt igyekszünk kevés információt megosztani a babáról. Persze nem azért, mert nem vagyunk büszkék már most a picire vagy mert szégyelljük ezt az egészet. Pusztán elővigyázatosságból, hiszen nem szeretnénk ha a gyerekünk később sérülne és nem úgy nevelkedne, mint a társai.
-Ez elég jó érv, és természetesen igazad van. Viszont később, nem tervezed megmutatni őt, ahogyan Louis például?
-Mivel az életünk egy nyitott könyv mindenki számára, és szerencsésnek mondhatom magam, hogy elég sokan mellettünk állnak ezekben a hónapokban..ezáltal elvárnak tőlem valamit. Tudom jól, hogy már most azt várják tőlem és a páromtól, hogy megosszunk néhány ultrahang felvételt, vagy posztoljuk ki a nemét. De nem fogom. Elsősorban Niall-t szeretném óvni, azoktól az emberektől akik undorító dolgokat mondanak róla azzal a címszóval, hogy csak engem akarnak óvni. Viszont engem bántanak ezek a kommentek, hiszen azt az embert célozták meg, aki a kisbabámat várja és akit mindennél jobban szeretek. Hét hónapos terhes lesz a következő hónapban és szeretném, ha mindenki tiszteletben tartaná. Niallnek pihennie kell, nincs szüksége az utálkozó réteg véleményeire. És, amint megszületik a gyerekünk ugyanúgy szeretnék nekik nyugodt stresszmentes hónapokat, ahogy magamnak is. Nem titok a bandában sem, ahogy a menedzsmentnél sem, hogy szeretnék egy kis időre elszigetelődni a világtól és a családommal lenni. Ne várjon senki képeket, posztokat, ujjongó üzeneteket tőlem, mert nem lesznek. Legyen annyi elég, hogy büszke édesapa leszek pár hónap múlva egy olyan csodálatos ember oldalán, akiről más csak álmodhat.Niall és Zayn az öltözőben ültek a kanapén. A fiatalabbik a pakisztáni vállának döntötte a fejét, nem törődve azzal, hogy esetleg összegyűri a kényes fekete anyagot.
-Fáradt vagy?-suttogta az idősebbik, ajkait a fiú homlokára nyomva, tenyerét pedig a pocakjára simitotta.
Niall lehunyt szemekkel bólintott, majd egy hatalmasat ásított.
-Egy kicsit, de nem vészes. Még kibírom a vacsorát-mosolyodott el halványan. Zayn hümmögve simogatta az arcát.
-Ha szeretnéd, akkor hazamehetünk.
-Nem, nem-rázta fejét a fiatalabbik.-Maradunk, hiszen ez a ti napotok. És mellesleg nem azért passzíroztam bele magam ebbe az öltönybe, hogy néhány óra után aztán nagy nehezen levegyem.
-Ma még nem is mondtam, hogy mennyire gyönyörű vagy-suttogta az idősebbik, csillogó szemekkel nézve a kékszeműre.
-Zayn..nem..nem szeretem ha hazudsz..-Niall lehajtott fejjel motyogott. A pakisztáni hirtelen mozdult, Niall pedig már az ölében találta magát.
-Nem szoktam-rázta a fejét, karjával átölelve szerelme derekát, szabad kezével pedig a már barna tincsek közé túrt.-Csodálatos vagy. A szemeid, a mosolyod, az arcod, a pocakod, a szempilláid, a hajad, a striáid, a nevetésed, a beszéded..Istenem..mindenedet gyönyörűnek találom bébi és minden apró kis dolgodba szerelmes vagyok.
Niall meghatottan nézett az aranyló szempárba, miközben a szíve majd' kiszakadt a helyéről. El sem hitte, amit hall.
-Szeretlek-szipogta, arcát Zayn mellkasába fúrva. Zayn nevetve puszilt bele szerelme nyakáva, majd szorosan már amennyire a pocakja engedte magához ölelte.
-Én is bébi. El sem tudod képzelni, hogy mennyire.
Egymás karjában ültek hosszú perceken keresztül, miközben egymás szívverését hallgatva elvesztek a saját világukban.
Aztán hirtelen felkapták a fejüket, amint meghallották az ajtót kicsapódni.
-Liam? Mi a franc van veled ember?-húzta fel szemöldökeit a pakisztáni, döbbenten nézve az erősen csapzott, lihegő fiúra.
Liam halálra vált arccal, remegő kezekkel dörzsölte meg az arcát, amitől Niall pulzusa az egekbe ugrott. Baj volt.
-Liam? Minden rendben?-kérdezte halkan, lassan felkelve Zayn öléből.
A barna szemű fiú nagy levegőt vett, aztán felnézett.
-Harry elájult és már percek óta eszméletlen...
YOU ARE READING
Something Great-(Ziall Horlik mpreg.) BEFEJEZETT
Fanfic"Csak szeretni akarta őt. " FIGYELEM: -Niall ebben a sztoriban nem énekes -férfi terhesség -ha ez a két cucc nem tetszik akkor menj innen