15.rész

2.3K 193 21
                                    

-Megtennéd, hogy nem nézel úgy rám, mintha valami szörnyeteg lennék?-Zayn bögréjét idegesen csapta le a kis dohányzóasztalra, majd homlokát mérgesen ráncolva nézett az előtte ülő Louisra.
A kékszemű férfi a hosszú bőrkanapén terpeszkedett. Rövid, melegítőbe bújtatott lábait a fekete felületen pihentetve, cseppet sem foglalkozva azzal a ténnyel, hogy Vans cipője sáros foltot hagyott a bútor anyagán. Semleges arckifejezeséssel fordította fejét a pakisztáni fiú irányába, majd fejét rázva sóhajtott fel és vette elő mobiltelefonját nadrágja zsebéből.
-Nem nézek én rád sehogy-motyogta az idősebb, szemeit egy pillanatra sem véve le a képernyőről.
Zayn kezeit mellkasa előtt keresztezve dőlt hátra, jobb lábával idegesen topogva a faparkettán.
-Igen? Akkor mi a fasz bajod van velem? Egésznap hozzám sem szólsz! Sőt-horkant fel, mutatóujjával a levegőbe bökve.-két napja nem beszélsz velem. Mégis mit tettem? Hm?
Louis nem válaszolt. Konokul bámult előre, ujjaival telefonja képernyőjét koptatva, ahogyan sebesen gépelt valakinek.
Zayn szemeit forgatva állt fel, majd hajolt le az üvegasztalra helyezett öngyújtójáért, valamint cigarettás dobozáért, hogy aztán azokat zsebre vágva induljon ki stúdióból. Tüdeje szinte már sikítozott a nikotin után, amelyet a férfi két óra erejéig megvont magától. Viszont, most szüksége volt arra, hogy rágyújtson.
-Tudod, hogy miután Freddie megszületett elég más lett az életem?
A pakisztáni férfi összeráncolt szemöldökkel fordult meg. Szemei azonnal megakadtak barátján, aki most komoly arckifejezéssel meredt rá.
-Ez most, hogy jön ide?
-Csak mondtam-vont vállat, majd szemeit lehunyva eldőlt a kanapén, kezeit tarkója alá téve.-Ha Harry végzett, kérlek mondd neki, hogy itt vagyok.
-Jó-bólintott lassan, mielőtt még kilökte volna az üvegajtót és lépett ki az üres folyosóra.
Zsebre vágott kézzel sétált végig a hangos beszédtől visszhangos térben, miközben szemeit ide-oda járatta a különböző énekesek, bandák lemezeivel plakátolt falakon. Néha furcsa volt önmagát viszontlátni a tv képernyőjén, a plakátokon, posztereken, archívumokon, és nem is értette, hogyan juthatott el idáig. A félénk kisfiú, aki szülei előtt nem mert énekelni mostanra már a popszakma egyik legfényesebben ragyogó csillaga lett. Milliók ismerték őt és barátait, milliók énekelték dalaikat könnyekkel szemükben. Ismeretlenek ragaszkodtak hozzájuk és Zayn már nem is tudta igazán, hogy kiben bízhat, ki az, aki nemcsak érdekből van vele.
Hangosan sóhajtva csúszott le a piros téglafal mentén, hátát a kemény felületnek vetve, miközben cigarettáját gyakorlott mozdulattal gyújtotta meg. Hatalmasat szívott az égő szálból, melynek mérgező anyaga tüdejét egészségtelen, számára mégis jóleső érzéssel töltötte el. Szemei a szürke égboltot fürkészték, melyen hatalmas esőfelhők gyülekeztek annál is hatalmasabb vihart ígérve. A szél szomorúan lengette a környéken lévő fákat, nyári lombjuk jobbra-balra lengedeztek az időjárásnak köszönhetően.
Minden olyan csendes..és szomorú volt. És üres. Mint ő maga.
Lelkéből kitéptek egy jó nagy darabot, ahogyan a szeretett fiúra gondolt, kinek könnyekkel teli szempárja örökre elméjébe fúrta magát. A tudat, hogy Niall mást szeret, más teszi őt boldoggá egyszerűen megmérgezi Zayn-t. Mintha a víz alatt lenne és már napok óta nem kapna levegőt. Fojtogató érzés a torkában egyre nagyobb és nagyobb lett, amint eszébe jutott az Ír fiú.
Gyermeke lesz.
Lesz egy kisbabája, valószínűleg egy remek lánytól, aki őszintén szereti a fiút. Aki nem bántja, nem alázza meg és felvállalja, hiszen az ő szerelmük elfogadott.
Joga van szeretni a lányt.
De mégis..
Ő miért nem szeretheti Niall-t? Miért nem lehet vele, miért nem érintheti akkor, amikor ő akarja? Miért bánik így vele? Miért nem tudja utálni? Vagy egyszerűen kirúgni őt?
Mert szereted.-gondolta, miközben fejét a téglafalnak támasztotta, könnyedén elhajította az ujjai közt lévő csikket.
-Egy roncs vagy Malik-morogta, egyáltalán nem foglalkozva az arcán végig folyó könnyeivel...

Egyszer rövid..
Egyszer hosszú..
Legközelebb hosszabb ééés tartalmasabb lesz 😉❤


Something Great-(Ziall Horlik mpreg.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now