Oliver Javadd Malik, békésen feküdt édesapja mellkasán, miközben lehunyt szemekkel édesen aludt. Hosszú fekete szempillái úgy terültek szét akár a legyező a kisfiú porcelánszerű arcán. Olivernek, akár csak édesapjának, világos kék szemei vannak, valamint ében fekete tincsei. Niall szószerint szerelmes lett kisfia imádnivaló hajába, amely még jobban Zayn-re emlékeztette őt.
Bár, még csak két teljes hónap telt el Oliver születése óta, babájuknak már most meg mutatkozni látszott a személyisége. Oliver sír, ha nem foglalkoznak vele eleget. Sír, ha Zayn kilép a helyiségből, és nem ő altatja el. Sír, ha Niall nem a kedvenc altatóját énekli neki, és mivel kisbaba sír éjjel is és természetesen nappal is.
Niall már nem is emlékezett, hogy mikor aludt egy kiadósat az elmúlt hónapokban. Minden éjjel, általában kettőkor, Oliver felébred és onnantól kezdve nincsem nyugodt éjszakájuk. Niall felváltva etet, altat, pelenkáz, a végén pedig már könyörög a kisfiának, hogy végre aludjon el, mert megőrül ha nem teszi. Két hónap alatt teljesen megváltozott az élet a Malik-házban, már semmi sem olyan, mint azelőtt volt.
Oliverre tekintettel, nincs több felesleges kiabálás, hangos zene, éjfélig vagy tovább tartó iszogatások a fiúkkal. A Malik-ház gyermek barát fertőtlenítőtől illatos, baba baráttá tettek minden bútort, arra az esetre, ha Oliver megindulna és mászni kezdene. De a legfontosabb, hogy a házat végre nyugodtság és békesség lengi be. A kisfiú születésével úgy tűnt, mintha minden a helyére állt volna. A folyamatos túlbúzgóság, harag egy hónapja kiszállt mindenkiből, és új embereket teremtett, egyik pillanatról a másikra.
Szenteste volt. A családtagok, akik az elmúlt napokban érkeztek, hogy velük ünnepelhessék a karácsonyt, a vendég szobákba vonultak éjszakára. Niall fáradtan sétált fel az emeletre, miután segített Perrie-nek elmosogatni és eltüntetni a vacsora utáni maradékokat. Egy adag ruhát berakott a szárítógépbe, kitisztitotta Oliver üvegeit, valamint rendet rakott az előszobában. És végre, éjfél után el is jutott addig, hogy pihenésképpen le üljön egy kicsit.
-Miért hittem azt, hogy ma végre a saját szobájában alszik? - húzta fel Niall a szemöldökeit, amint megpillantotta szerelmét és csodálatos kisbabájukat a közös ágyukban. Zayn szélesen vigyorogva ölelte magához halkan szuszogó kisfiát, majd félkezét kitártva Niallre nézett.
-Gyere inkább ide! - szólt neki, csillogó szemmekkel nézve a csodálatos emberre, aki életet adott a gyönyörű kisfiúknak. - Egész este alig láttalak, pedig egymás mellett ültünk a vacsoránál.
Niall fáradtan sóhajtott, miközben a közös szekrényükhöz lépett és kivett néhány tiszta ruhadarabot a fürdéshez.
-Ha nem segítek anyukádnak, akkor mégis mit gondol rólam, milyen ember vagyok?
-Ha megölnél egy kismadarat, anyám akkor is azt gondolná, hogy te vagy a világ legjobb embere-forgatta szemeit a pakisztáni, óvatosan feljebb tornázva magát az ágyon.
-Alig várom, hogy vége legyen az ünnepeknek-motyogta a fiatalabbik fiú, hátat fordítva Zaynnek, miközben óvatosan belebújt a köntösébe. A pakisztáni fiú fejét ingatva figyelte szerelmét, aki hetek óta nem mert előtte átöltözni, sőt még fürdeni sem fürödtek együtt, mert Niall nem szerette volna, ha Zayn látja a szülés utáni testét. Már rég távol volt egykori alakjától, amely a terhesség alatt teljesen eltünt, helyét pedig valami püffedt rondaság vette át. De a pakisztáni még így is csodálatosnak látta szerelme testét, amelyet Niall hibának vélt, Zayn csak egy újabb csodának. De már nem szólt érte, nem szeretett volna veszekedni szerelmével, aki így is borzalmasan fáradt volt és kimerült.
-Elhiszem szerelmem. Greg és anyád mikor jönnek?
Niall fáradtan túrt bele a szanaszét álló, festéket ezer éve nem látott hajába.
-Azt hiszem holnap, holnapután pedig a fiúk és végre nem lesz több vendég. Szilvesztert szinte mindenki lemondta. Louis Eleanorral és Freddie-vel mennek wellnessezni, Liam és Harry pedig, a családjaikkal lesznek, mert Harry nyugodtan szeretne lenni a baba miatt. És őszintén megmondom én sem szeretnék, sehova sem menni Zayn.. Ne haragudj, hogy a tudtod nélkül mondtam le.. De.. De..
-Kincsem-szakította félbe az idősebb. - Nem haragszom. Igazad van. Nem rég szültél, a kisbabánk még csak két hónapos és hidd el, ha le megy a Karácsony én is nyugodt környezetben szeretnék lenni. Veletek szeretnék lenni.
Niall halványan elmosolyodott, majd halkan szerelme felé lépett es hosszú puszit nyomott a homlokára.
-Mindjárt jövök-suttogta.
Zayn hosszú percekig mosolyogva nézett a számára a mindenséget jelentő fiúra, miközben hosszú ujjaival kisfiuk puha arcát simogatta.
-Ő a te anyukád, Oliver. Ha nagyobb leszel velem együtt kell védelmeznünk őt, mert bár anya nem mutatja, igenis törékeny. Olyan törékeny, mint amilyen most te is vagy-suttogta apró puszikat szórva szét kisbabája pufók arcán. Zayn szeretetteljesen nézett le a karjaiban fekvő, aprócska kis alakra. Ha visszagondolt azokra az időkre, amikor ok nélkül bántotta Niall-t, annak ellenére, hogy ez a kis manó már rég a pocakjában volt, azonnal elönti őt a keserűség. Ha arra gondolt, amikor Oliver majdnem elment, lelke fájni kezdett, szemeit pedig könnyek lepték el.
-Ne haragudj rám, kismanó. Ne haragudj, apucira, amiért olyan csúnyán viselkedett veletek. Apa buta volt, gonosz és önző. Gondolkodnom kellett volna, mielőtt téged és anyucit bántom. Ti vagytok a legcsodálatosabb dolog az életemben. Te és anyuci. A legcsodásabb nap volta az életemben, amikor megszülettél és a karomban tarthattalak téged kicsikém. Sohasem szeretnélek elveszíteni titeket, mert abba apa valószínűleg bele halna, ha többé nem láthatnám anyuci csodálatos kék szemeit.. Vagy.. Többé nem tarthatnálak a karjaimbam, édes kis csöppségem. Örökre szeretni foglak, és bármit megfogok értetek tenni. Apa védelmezni fog, és örökké szeretni téged kismanóm-suttogta a pakisztáni, miközben arcán lassan folytak le a kövér könnycseppek. Aztán dúdolni kezdett, csillagokról énekelt, meg egy csodás fiuról, akivel három éve találkozott először, és mennyire megbabonázták őt, azok a csodálatos kék szemek.
Miután Niall végzett a fürdéssel, nyugodtan betakargatta magukat, majd szorosan magához ölelte szerelmét, valamint az ő csodálatos kisfiát.
Pont így képzelte.
Pont így van minden a helyén....Még érkezni fogok egy utolsó résszel❤️ addig is mindenkinek jó pihenést, és kitartást nemsokára nyár. Bár ha belegondolok én három éve csak melózok😂😂
YOU ARE READING
Something Great-(Ziall Horlik mpreg.) BEFEJEZETT
Fanfiction"Csak szeretni akarta őt. " FIGYELEM: -Niall ebben a sztoriban nem énekes -férfi terhesség -ha ez a két cucc nem tetszik akkor menj innen