16.rész

2.5K 201 43
                                    

Niall fáradtan ért be a nappaliba barátaihoz és huppant le a kanapéra közvetlenül Liam mellé.
Péntekre a három énekes  szabadnapot kapott, így csatlakozhattak Niall-hez valamint a két lányhoz, a szokásos péntek esti Amerikai Horror Sztori maratonjukhoz. Perrie és Leigh-Anne oda-vissza volt a horror sorozatért, amelyet minden héten tűkön ülve vártak. És mint kiderült, Harry is hatalmas rajongója a sorozatnak, így hát örömmel jött át és csatlakozott hozzájuk.
Niall viszont nem rajongott érte. Nem szerette az ijesztő dolgokat, mindig is félt a horror filmektől és ez most sem változott. De mégis végig ülte, hiszen mindent a barátokért, nem?
-Ugye most már leülsz?-suttogta Liam, szigorúan nézve a mellette lévő fiúra, aki fejét a vállának támaszta ült és popcornt rágcsált.-vagy még újra építed a házat is?
Niall vállat vont.
-Összetörtem egy poharat alap, hogy összetakarítom és..
-És ezért újra felmostad a konyhát is?-húzta fel szemöldökét a tetovált fiú.
-Muszáj volt-suttogta.-holnap már nem lesz rá gondom.
Liam egy pillanatra visszavezette tekintetét a képernyőre, ahol az ocsmány bohóc feldarabolt valakit. A barna szemű fiú fintorogva rázta meg a fejét, ellentétben Harry-vel, aki a kanapén, Louis ölében foglalt helyet. Míg Louis hátra vetett fejjel, tátott szájjal hortyogott, addig Harry csillogó szemekkel bámulta a plazma tévét, ujjaival a kék, rojtos szélű pokrócot markolászva combjain.
Niall ásítva simította kezét pocakjára, szabad kezével átrakva a műanyag tálat az ijedt tekintetű Perrie ölébe, aki tekintetét egy pillanatra sem emelte le a képernyőről nyúlt bele a popcornba és tömött egy adagot a szájába. A fele a szőnyegen végezte.
-Nem kéne ennyit dolgoznod-szólalt meg Liam fejét rosszallóan csóválva.
-Ebből élek-válaszolt az Ír fiú.-ha nem dolgoznék nem lenne miből élnem.
-De terhes vagy.
-Így van-biccentett határozottan.-terhes, nem pedig nyomorék.
-De..-kezdte az idősebb fiú, mire Niall halk kuncogása félbeszakította őt.
-Liam. Kérlek..Tudom, hogy mikor kell abbahagynom. Amíg lábra tudok állni, amíg nincs nagy pocakom és nem fáj minden mozdulat, addig tudok dolgozni-mondta.
Liam sóhajtva karolta át a fiatalabbik vállát és húzta mellkasára, míg szabad kezével betakarta Niall-t egy pokróccal.
-Aggódom érted-suttogta.-nem akarom, hogy bajotok legyen..
Niall elmosolyodott, ujjaival finoman megmarkolta Liam finom kölnijétől illatos, szürke pólóját. A tetovált fiú apró puszit hintett Niall arcára.
-Bök a borostád..-kuncogott a fiatalabb.
-Talán nem jön be?!-Liam tetettett felháborodással húzódott oldalra, orrát sértődötten húzva fel.
Niall-t egy nagy macira emlékeztette.
Egy tetovált, borostás, aranyos macira.
Hangosan nevetett fel, amikor Liam játékosan belepuszilt a nyakába, a következő pillanatban pedig a többiek felháborodott pisszegésbe kezdtek.
-Ti ketten! Mit műveltek?-húzta össze szemöldökét Perrie. Szemeit kíváncsian járatta a két fiú között, végül elmosolyodott és visszafordult a képernyő irányába.
-Ha dugni akartok, akkor menjetek fel, vagy várjátok meg a reklámot! Pont a legjobb résznél...-rázta fejét a göndör hajú fiú.-Neked is tetszik Lou..hé!-Harry felháborodottan csapta oldalba barátját, amikor rájött, hogy szerelme átaludta az egész sorozatot.
Louis hangosan horkanva kapta fel a fejét, és nézett szerelmére bambán.
-Itt vagyok..itt vagyok mi a baj? Hazavitték már?-motyogta álmosan, kezét Harry derekára simítva, miközben jobb kezével arcát dörzsölte.
A zöldszemű fiú értetlen tekintettel fordult oldalra, hogy tökéletes rálátása legyen párjára.
-Mégis kit?
Louis egy hatalmasat ásított, majd a tévé irányába bökött.
-Azt a nyulat..vagy tudom is én mi az..-túrt a hajába.
Harry másodpercekig pislogott, végül csak legyintett.
-Inkább aludj, szívem-mosolyodott el és egy gyors csókot nyomott Louis vékony ajkaira, aki elégedetten hümmögve hunyta le szemeit és fonta karját szerelme vékony dereka köré.
Niall eközben már laposakat pislogott és érezte, hogy elméjét egyre gyorsabban lepi el a jól ismert fáradtság ismerős érzése.
-Átölelnél?-kérdezte halkan, Liam pólójának anyagával játszva.-Ha..ha nem b-baj..
Liam nem válaszolt, csupán édesen elmosolyodott és egy hosszú puszit nyomott a fiatalabbik homlokára, miközben átölelte az oldalát, tenyerét pedig Niall aprócska pocakjára vezette.
Liam édes volt..a legjobb..és Niall szerette az érintését. Ő nem bántotta, nem akarta bántani.
De mégsem Zayn volt.
*
-Niall, semmi baj oké? Ne sírj, nem érdemelnek egy könnycseppet sem-szökkent elé Harry, rózsaszín ajkain vigasztaló mosoly ült. A magas fiú igazán furcsán nézett mintás ingjei, szűk nadrágjai, valamint bakancsai nélkül. Csupán egy rózsaszín bőszabású pólót viselt, egy kék rövidnadrággal. Göndör, vállig érő haját gyors kontyba fogta és akármilyen hétköznapin, vagy éppen furcsán nézett ki, Harry Styles-nak még ez is jól állt.
-Harry-nek igaza van-ivott bele Louis a fehér bögréjébe.-nem éri meg sírni miattuk. Zayn nem érdemel egy könnycseppet sem.
Zayn három napja nem járt haza. A stúdiózás, vagy az interjúk után nem ment a fiúkkal bulizni, ahogy szokott. A szokás, hogy beültek a fiúkkal valahová, vagy csak átmentek az egyiköjükhöz és egy halom pia társaságában valami filmet, esetleg meccset néztek..most elmaradt. Az új barátnőjével volt.
A csodálatos új barátnőjével, akit Zayn nem szégyellt mutogatni a közösségi oldalakon és nem félt megjelenni vele bármilyen eseményen. Pedig csak egy hete randiztak, mégis ők tűntek a celebvilág legigéretesebb párjának. De hát ki ne hencegne Gigi Hadiddal? Maga a megtestesült gyönyörűség. Magas, természetes szőke, ragyogó kék szemei vannak, gazdag, modell és nem terhes.
Niall minden pillanatban érezte torkában azt a bizonyos csomót, amely közelgő sírását jelezte, akárhányszor ránézett a lányra. Ő semmi volt mellette.
Egy dagadt, csúf, ostoba, kis szolga. Semmi más.
-Megütötted magad?-érintette meg karját Harry, szomorúan pillantgatva Niall oldalára, amelyet a fiú fájdalmas grimasszal arcán szorongatott.
A kékszemű fiú remegő ajkakkal bólintott és félve pillantott az étkező irányába, ahol Zayn és barátnője jókedvűen kacarászott valamin.
Zayn arca derült volt. Mosolygott, és nem voltak ott homlokán a ráncok, amelyek csak akkor jöttek elő ha mérges. Nyugodt, és kipihentnek látszott, olyannak, amilyennek Niall nem látta, amikor vele volt..
Bárcsak rá mosolyna így. Nem gyűlölné, nem alázná meg, és nem lökné neki az ajtófélfának úgy, mint percekkel ezelőtt.
-Megmutatod, hogy hol?
Niall a fejét rázta.
-N-nem..nem szeretném..majd jobb lesz-motyogta.
-Lehet, hogy felhorzsoltad. Lekéne fertőtleníteni.-lépett melléjük Louis is, üres kávés bögréjét letéve a pultra.
-Nem..nem akarom..
Harry sóhajtott, majd gyorsan odébb állt, amikor hallotta a lányok, valamint Liam hangját.
-Töröld meg az arcod..Ne lássa, hogy már megint sírtál-szűrte fogai között.-most képes lesz kinyírni Zaynt.
Mielőtt a többiek beléptek volna a konyhába, Niall gyorsan megtörölte szemeit pulóvere ujjába, és magára erőltetett egy mosolyt.

Niall szomorúan ült a kanapén, nem foglalkozva barátaival, akik hangosan nevettek a kiválasztott vígjáték jelenetein.
Fájt hallani és fájt látni Zayn-t.
Miért kellett így alakulnia mindennek?
Miért nem lehet olyan tökéletes, mint Gigi? És miért lett terhes?
-Hé..-fordult felé Liam aggódalmasan, de mielőtt megkérdezhette volna mi a baj, Niall egyszerűen felállt és könnyeit törölgetve sietett fel szobájába...

Something Great-(Ziall Horlik mpreg.) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now