Négy teljes nappal később, Niall belázasodott. A fiú állapota az egyik percről a másikra változott meg, megrémítve ezzel Zaynt. A pakisztáni a két szemével látta, ahogy szerelme vidáman énekelget a nappaliban majd pár perc múlva már eszméletlenül fekszik a padlón, élettelenül, mint valami rongybaba. Életében másodszorra érezte azt a rémületet, amely lebénította az összes izmát és felejtett el ép ésszel gondolkozni. Még szerencse, hogy Liam pont akkor jelent meg és időben lépett be a helyiségbe, mielőtt Zayn egész testét ellephette volna a pánik. Legjobb barátja értesítette a mentőket, Elizabethet, miközben ő Niallel a karjaiban felsietett az emeletre és kényelembe helyezte az eszméletlen fiút. A mentők kiérkezése előtt Niall felébredt, viszont Elizabeth ragaszkodott ahhoz, hogy egy gyors ellenőrzésre bevigyék őt a kórházba tekintettel a hasi fájdalmakra, valamint a borzalmas fejfájásra, amire Niall panaszkodott.
Két órával, és hosszas rutin vizsgálatokkal később a kékszeműt kiengedték. Elizabeth szerint a vérnyomása a megszokottnál magasabb, ha pedig nem figyel magára a szülés korábban is beindulhat, ami sem neki sem pedig a kisfiának nem lenne jó.
Otthon, Zayn segített szerelmének lezuhanyozni, majd felöltözette és befektette az ágyba, miután bevett néhány fájdalom csillapítót valamint a szükséges vitaminjait. Niall túl gyenge volt még egy aprócska mozdulathoz is, fájt mindene, Zayn tökéletesen látta, hogy az ő kis szerelme mennyire rosszul van. Niall pillanatok alatt elaludt, halkan, a pakisztáni fiú pedig reménykedett, hogy másnapra jobban lesz.
De nem.
Zayn az éjszaka közepén hangos nyöszörgésre, halk sírásra kelt. Ahogyan kinyitotta a szemét és felkapcsolta az éjjeli kis lámpát, azonnal megpillantotta az izzadságban úszó, vörös arcú szerelmét. Niall könnyes szemekkel, pocakját markolva nézett rá. Szavak nélkül kérte Zayn segítségét, a fiú pedig nem volt rest.
Egész éjszaka ébren volt, miközben gyógyszerekkel, vizes borogatással látta el Niall-t. A kékszemű teste lángolt, a forróság szinte már égette Zayn bőrét akárhányszor megérintette. De nem mozdult mellőle, ennek pedig már lassan ötödik napja.Péntek délután volt, amikor Zayn Malik idegesen csapta le az ujjai közt forgatott bögrét az asztalra, amelynek tartalma már hosszú percek óta elfogyott, a fáradtságot pedig nem vette, hogy újra töltse.
-Hűha, nyugi Tigris-emelte fel karjait Louis maga előtt. -Szerintem anyád nem örülne, ha összetörnéd a bögre készletét.
Zayn szemeit forgatva nyúlt bele a zsebébe. Remegő ujjakkal halászta ki az öngyújtóját, és gyújtotta meg a cserepes ajkai között lévő cigarettát.
-Haver...-kezdte az idősebb, aggódalmasan méregetve legjobb barátját. -Mikor pihentél utoljára?
A pakisztáni fiú a kérdést elengedve a fülr mellett ült, némán maga elé meredve. Az alváshiány kiütközött rajta, a koncentráció nehezen ment, az aggódalom pedig szépen lassan felemésztette őt. Pontosan tudta, hogy milyen borzalmasan néz ki, hiszen minap volt alkalma belenézni a fürdőszoba tükörbe. A színtelen, már-már hamuszürke arcszíne, valamint a szemei alatt lévő sötét karikák őt is megrémítették. De az alvás volt az utolsó dolog, amire gondolni tudott, amikor élete szerelme ott fekszik mellette magas lázzal küszködve.
-Zayn-Louis hangját felemelve lökte meg a pakisztáni vállát, aki szemeit szorosan lehunyva fordította fejét barátja irányába. -Zayn! Figyelj rám!
Zayn fáradtan dőlt hátra a székén, elnyomva az ujjai között lévő csikket. Lustán pislogva nézett fel legjobb barátjára, aki fejét lassan csóválva fonta össze karjait a mellkasa előtt.
-Figyelek-szólt halkan, végig futtatva ujjbegyeit a több napos borostáján.
A kékszemű fiú, sóhajtva túrt bele kócos tincseibe, majd jeges kék tekintetét Zaynébe fúrta.
-Niall attól nem lesz jobban, ha te helyette is duplán szenvedsz, ugye tudod?-húzta össze szemöldökeit.
-Tudom-bólintott lassan.-de te tudod a legjobban milyen, amikor az akit szeretsz tehetetlenül fekszik és sír a fájdalomtól.
Louis, nagyot nyelve bólintott.
Pár napja hazaengedték Harryt a kórházból, de a fiú nem volt hajlandó hazamenni szerelméhez. Harrynek időre van szüksége, és szerinte Louisnak is. Az idősebbik nehezen viseli a távolságot, de pontosan jól tudja, hogy mérlegelnie kell magában a dolgokat és elfogadni, hogy pár hónap múlva ismét apuka lesz.
-Mellesleg Niall hét hónapos terhes, tőlem pedig elvárják, hogy egy hét múlva itt hagyjam őt és utazzak az államokba pár szaros koncert és hülye promók miatt. Kösz, erre nincs szükségem-morogta, idegesen rántva ki egy újabb szálat a reggel vásárolt cigarettából, amelynek fele már bőven elfogyott.
-De, Niall jobban lesz, neked pedig ez a munkád-felelte az idősebbik, ajkai közé véve a még gyújtatlan szálat. -Nemsokára újra talpra fog állni, éli a napjait, miközben te csinálod a saját dolgod. Aztán megszül, te pedig eljátszod a családos apát..
Zayn pislogás nélkül meredt a legjobb barátjára.
-Már értem, hogy Harry miért nem kíváncsi rád seggarc-morogta a pakisztáni.
-Csak őszinte vagyok.
-Nem egy barom vagy, aki még mindig azt hiszi, hogy tizennyolc éves és az élete gondatlan. De nem, haver. Felvilágosítalak van már egy fiad, akit több, mint egy hónapja nem láttál, mert lefoglal, hogy utáld a szerelmed ok nélkül. Lefoglal a munka olyan szinten, hogy fel sem nézel a barom kottákból, ha mi nem szólunk. Lefoglal, a klubbozás Calvinnel és megfeledkezel mindenről. Megfeledkezel arról, aki vagy.
-Mire akarsz kilyukadni?-sütötte le a szemeit, miközben ajkaira keserédes mosoly kúszott.-Legyek, Liam és örüljek minden faszságnak? Helyezzek, mindenkit magam elé anélkül, hogy jól érezném magam egy pillanatra is?
-Például, hívd fel a szerelmed és fogadd el végre, hogy lassan három hónapos terhes. Beszéld meg Brianaval, hogy elmész a fiadhoz, vagy hazahozod. Csinálj bármit, a lényeg az, hogy szard le a munkát.
-Mint te?
-Mint én-vont vállat.-Én csak a fiamra és a szerelmemre szeretnék koncentrálni, mert ez az amit szeretek és boldoggá tesz. A One Direction nem az. Többé már nem.
Louis szemöldökei hirtelen összeszaladtak az arcán pedig az ijedtség halvány jelei ütköztek ki.
-Mi a francot csináltál?-suttogta rémülten.
Zayn ajkai széles vigyorba húzódtak, aztán lazán vállat vont.
-Még semmit, de az Internet hamarosan felrobban én pedig szabad leszek...
YOU ARE READING
Something Great-(Ziall Horlik mpreg.) BEFEJEZETT
Fanfic"Csak szeretni akarta őt. " FIGYELEM: -Niall ebben a sztoriban nem énekes -férfi terhesség -ha ez a két cucc nem tetszik akkor menj innen