Chapter 36

6.1K 401 34
                                    

Жулиа-ын талаас:

"Чи үнэхээр муу. муу охин." хэмээн Daddy архирав. Түүний амьсгал надад үнэхээр хүчтэй мэдрэгдэнэ.

"Б-би т-тайлбарлаж ч-чад-"

Намайг үгээ гүйцээхээс өмнө тэр намайг өргөн мөрөн дээрээ тавичихав. Үгүй ээ! Би түүнийг яах гэж байгааг мэдэж байна. Тэр намайг шийтгэх гэж байна! Би хурдхан шиг хаалганы бариулаас зуурсан боловч тэр хялбархан салгачихав. Би худлаа ярьсан юм аа! Надад шийтгүүлэх таалагддаггүй. Би үзэн яддаг.

"Томоотой.Бай.Babygirl." Daddy шүдээ зуун намайг илүү хүчтэй татсаар хэллээ.

"D-Daddy, Б-Би шиитгүүлмээргүй б-байна." хэмээн би гоншигнох ч тэр намайг улам өөртөө наана. Эцэст нь тэр намайг суллан намайг ор луу шидэв. Энэ бага зэрэг хүчтэй байсанд би орон дээр ойх аж. 

Би түүн рүү харан царайнаас нь түүнийг унших гэсэн ч юу ч алга. Гэхдээ түүний өмдний цаанаас товойн харагдах түүний эрхтэн! Түүнийг эрхтэнээ гаднаас нь массажлаж эхлэхэд би шүлсээ залгина. 

"Энэ чиний хүссэн зүйл мөн үү?" хэмээн тэрээр сэтгэл татамаар шивнэнэ. Би яагаад тийм гэж хэлэхийг ингэж их хүснэ вэ? Тэгээд би хойш орон дээр хэвтээд өөрийгөө тайвшруулна. 

"Гэхдээ чи энийг авахгүй ээ, хонгор минь. Чи хичээл заалгах болно." 

ЮУ? Энэ чинь шударга бус байна! Тэр хүсвэл хэзээ ч хамаагүй намайг шийтгэж болно. Энэ надад хамаагүй. Гэхдээ тэр надад ийм зүйл хийж болохгүй шүү дээ!

Тиймээс би шуудхан түүний өөдөөс үсрэхэд тэр үүнд бэлэн биш байсан тул бид хоёул газар унав. Би цаг алдалгүй түүнийг биеэрээ ороогоод гарыг нь толгой дээр нь барихыг оролдоно. 

"Babygirl? Юу хийгээд байгаа юм?" хэмээн тэр инээсээр хэлэв. Тэр өөрийнхөө нөхцөл байдлыг мэдсээр байж над руу инээж байна гэж үү? Хммм, би тэгж бодохгүй л байна шүү. Би санаатайгаар ташаагаа урагш хөдөлгөхөд тэр чангаар архирав. Тийм ээ, түүнийг ийм байхад би нэгэн зэрэг айж бас сэтгэл хөдөлдөг. Энэ түүнийг яг л араатан шиг санагдуулдаг. 

"Ташаагаа дахиад хөдөлгө, Babygirl. Би чамд хэлж байна." Хүлээж авлаа!

Би удирдлагагүйгээр ташаагаа урагш хойш хөдөлгөх ба түүний гарыг одоо болтол барьсаар байв. Түүний яраглах, архирах, гинших дуу өрөөг дүүргэж, миний ч бас дуу гарч ирэхээр тэмцэнэ. Би хэн гээч болчихоо вэ? Daddy надад үүнийг хийсэн. Тэр намайг өөрчилж байна!

My babygirl [Mongolian]Where stories live. Discover now