*POHLED DENNIS*
"Nialle, co se stalo?" Nadzvihla jsem obočí, když si mě odvedl stranou. Vím, co Sophii udělal. I když to neni má nejlepší kamarádka, svěřila se mi. Sice to bylo od něho hnusné, ale teď ho něco trápí a já nechci být proti němu jen pro to, že se takhle zachoval. Třeba jinak není tak hrozný. Ano, chápu Soph, má právo na něho být naštvaná.
"Sophie, my jsme spolu chodili a já udělal hroznou kravinu,, choval jsem se hrozně a chtěl jsem se jí omluvit, ale předtím jsem jí tolik ublížil, tak mi dala facku a běžela pryč. Je mi hrozně líto to, co jsem jí udělal a jestli máme spolu vést skupinku a obecně spolu tadfy trvit čas, neměli bychom se pořád hádat a spolupracovat, jinak co by ty děti od nás odkoukali." Podívali jsme se na ně u ohínku. Zrovna zpívali a Jerry hrákl na kytaru. Niall vypadal, že ho to opravdu mrzí.
"Nialle já vím, co se stalo. Musíš jí dát čas a netlačit na ni. Bylo to od tebe sakra hnusné. Jak jsi to vůbec mohl udělat?! Nbo víš co, prostě se snaž na ni být co nejvíce milý, ale nerozpitvávej to, co jsi provedl. Já s ní zkusím promluvit." Dala jsem si ruce do kapes a udělala takové to zhoupnutí.
"Děkuju moc, je mi to fakt líto. Jo a mimochodem, už máte něco hotového na tábor?"
"Jo, jo, máme. Ukázala bych ti to, ale možná by bylo lepší, kdyby to byla Sophie, budete muset komunikovat a tak. Hlavně nevyvolávej problémy, ano?! A teď pojď hrát." Otočila jsem se a s Niallem v zádech přišla k ohni. Nakonec není až tak hrozný. Třeba se změnil.
***
*POHLED NIALLA*
Musel jsem ji zase vidět, slyšet. Bylo to ode mně strašně hnusné a já to chci nějak napravit, stydím se za to. Chtěl jsem, aby věděla, proč jsem to udělal, ale kdybych jí to řekl, nenáviděla by mě ještě více. Zjistil jsem přes chlápky od nás, kde bydlí a zajel tam. Bydlí docela blízko nás, pomyslel jsem si. Už jsou to tři dny a mě to připadá jako věčnost, co jsem ji viděl. Vystoupil jsem z auta a zazvonil lehce na zvonek. Tušil jsem, že mi zabouchne přímo před očima, ale neotevřela mi ona. Byla to malá blondýnka s úžasnýma modrýma očima, jako mám já i Sophie.
"Miláčku, kdo to je?"
"Nevím, nějaký pán." Byla vystrašená a nevěděla, co dělat. Já jen čekal, že přijde Soph. Co já vím, tak sourozence nemá a říkala, že ani rodiče žádné neplánují. Okamžitě mi hlavou probleskla ta myšlenka. Že by- ne, to ne. Ale vlastně-sakra!Pane bože, neřekla mi to. Jestli je to pravda-
"Utíkej si prosím na chvilku hrát, Pressley." Pohladila ji po hlavičce. Pressley, to jméno se Soph líbilo. Byl jsem docela v šoku.
"Co tady chceš?!" Vyjela, ale byla při tom stále úžasná. Vlastně při všem je úžasná. Opovrhovala mnou a dělala, že je jen naštvaná, ale já věděl, jak jsem ji zlomil. Úplně jsem rozlámal její srdce, jen to skrývá nechce, abych to na ní viděl, ale já to vím. Později jsem si to uvědomil, ale bylo příliž pozdě. Teď toho lituju, ale už to nejde napravit.
"Eh...já jenom-jenom, že bych chtěl vědět něco o tom programu a tak..." Vykoktal jsem. Chytla mě za mikinu a vtáhla dovniř. Zabouchla dveře a já na ni vyjeveně koukal.
"To si měl říct rovnou, sledujou tě novináři a já nechci mít u baráku desítky, možná stovky mokrých třináctek!" Řekla já nechci mít? Bydlí s ní sama? No to snad-proboha...poškrábal jsem se na zátyklu a hodil levou nohu přes pravou, jak to dělám vždy, když jsem nervózní, nebo řeknu něco hloupého. Musel jsem přemýšlet, jestli to do sebe všechno zapadá a ano. No jo, mám dlouhé vedení, ale co.
"To je-"
Ahoj. Tak snad se vám líbí. :) Víte, co si Niall myslí? :D Děkuji za hvězdičky a komentář, tentokrát ElisaSassmannov. Ano, je to svině! :DD Jo a napadlo mě, že bych mohla dělat k povídce outfity na Polyvore, jako u mé první povídky, ale pouze, kdyby měl někdo zájem a aspoň se na to podíval, abych to nedělala zbytečně, tak mi prosím napište do komentů. Děkuji. **Kaččí**
ČTEŠ
Fucking Love (CZ)
FanfictionSophie. Sophie Wilson. To jsem já. Spousta mých vrstevníků, si nedokáže představit to, jaký mám život, ale já si nestěžuji, protože vím, že existují lidé, kteří jsou na tom daleko hůře. V mých šestnácti rodiče odjeli na dovolenou s tím, že se deset...