Nehorázně mě rozrušovalo, co mi právě řekla, ale nedával to na sobě znát. Tedy aspoň myslím. Přesunul jsem se z jejích rtů k prsům, která jsem lehce zkousával, líbal a mačkal. Tiše vzdychala a já se pro sebe usmál. Jazykem jsem jí přejížděl po bříšku, až k modrým, roztrhaným džínům. Vzhlédl jsem k ní a mohl vidět, jak si není jistá. Pochopil jsem a přisál se znova na její rty. Nechal jsem ji unášet na vlnách polibků a sám se nemohl nabažit. Čím dál více mě okouzluje. Přejela mi opět po břiše, přes hruď až k hlavě, kde mi zajela rukou di vlasů. Neudržel jsem slatný sten, když za ně nepatrně zatáhla. Myslím, že bude trvat dlouho, než mi zase začne dostatečně věřit. Zatím nám to perfektně klape, ale uvidíme. Snad neudělám nějakou kravinu nebo Soph neuvěří bulváru.
"Promiň..." odtáhla se a sklopila pohled.
"To je v pohodě, chápu tě." Lehce jsem se pousmál, možná až neviditelně.
"Nezlobíš se?" kuňkla a já se musel ušklíbnout.
"Jak bych mohl?" zalroutil jsem hlavou a věnoval jí pusu na čelo.
"Cítímse trapně, můžeš-"
"Nemusíš, zlatí, je to v pořádku a jestli myslíš tohle," ukázal jsem ba její hruď "tak nemáš za co, ano?" Nadzvedl jsem její bradu a něžně se jí otřel o rty. V tu chvíli se rozezněl místností zvuk jejího telefonu. Myslel jsem, že to nechá být, ale ona se odtáhla a chtěla prchnout. Já ji ale stáhl zpět a zakroutil hlavou v nesouhlasu.
"Nialle, co když je něco s Press?" upřela na mě své štěněčí, přesto ustaraná kukadla a já neodolal. Zvedl jsem se od ní a ona tak opustia mé tělo. Sledoval jsem ji, jak se předklání k batohu, který přetím odhodila a hledá v něm zdroj otravné písničky, kterou ani neznám. Bylo to neskutečně sexy. Musel jsem si skousnout ret, aby mi z úst nevyšel sten. Přijmula hovor a posadila ze zpět na postel, při čemž si nandala podprsenku a naznačila mi, abych jí ji zapl.
"Čus. Jsi na mě ani nepočkal!" vyčítala někomu a já m slabě slyšet odpověď, alexnerozumněl jsem. Místo toho, abych ji zapl, jsem nechal sklouznout ramínka po jejích pažích a já jim pak pomohl úplně dolů. Zezadu jsem se k ní přitiskl a objal její bříško.
"No, já teď nevím, jak bycg ti měla pomoct. Navíc to tak taky nemusí být, vždyť je ti je jen dvacet, nemusí-Nialle přestaň!!" okřikla mě, když jsem sázel jemné polibky na její krk. Ušklíbl jsem se a nepřestával. Naopak, ještě jsem levačku položil na prso a promačkával ho, mezi čímž jsem kreslil obrazce nq jejím bříšku druhou rukou.
"Ne...Pořídila jsem Pressley potkana a on zlobí." vydechla a jednou rukou se snažila vymanit z mého 'objetí', což se jí samozřejmě nepovedlo.
"No...jí se totiž líbí One Direction a nejvíce Niall, tak ho tak pojmenovala," snažila se asi zamaskovat to, že jsem tu s ní. Hodně jsem se přemáhal, abych nevybouchl smíchy. Ještě jsem polibky zintenzivnil a ona musela zaklonit hlavu. Vím moc dobře, co je její slabina.
"Eh...tak jo, zkusíme to. Musím končit, tak pa, zlato," odloža mobil na slnoční stolek a já se zadrhl. Zlato?
"Kdo to byl, ZLATO?" Zdůraznil jsem slovo zlato.
"Kámoš, to neřeš. Ale tohle příště nedělej, co kdyby to byl někdo ze školy, nebo paní Andersonová na hlídání?"
"No co, asspoň by věděli, že nechcrme být rušeni." mykl jsem rameny a pritiskl ji k sobe jeste vice. Jednou rukou jsem zajel pod její kolena a druhou přožil na záda a nadzvddl ji do vzduchu. Své nohy jsem dal k yobě a položil ji na ně, aby byla obkročmo proti mně. Vrhnul jsem se rovnou na její rty. Nabuzeny chtčem jsem se peobojoval jazykem do jejích úst. Po chvíli jsem potřeboval vzduch, tak jsem pootevřel pusu, čímž jsem dovolil vstup i Sophie. Zatlačila mi do ramenou a já byl nucený si lehnout. Po nějaké době se zase rozezvonil její telefon. To snadxnení možné...říkal jsem si. Dala mi ještě malou pusu a zvedla se. Tentokrát jsem se jen podepřel loktem a sledoval ji.
ČTEŠ
Fucking Love (CZ)
FanfictionSophie. Sophie Wilson. To jsem já. Spousta mých vrstevníků, si nedokáže představit to, jaký mám život, ale já si nestěžuji, protože vím, že existují lidé, kteří jsou na tom daleko hůře. V mých šestnácti rodiče odjeli na dovolenou s tím, že se deset...