23. Díl

245 23 4
                                    

"Co po mě chceš?!" Vyjela jsem a snažila se znít vyrovnaně, což se mi celkem i dařilo. Ashton přešel ke mě a s ledovou tváří zkoumal můj obličej. Po chvíli hlavou cuknul trochu na horu, čímž mi dával na jevo, že má navrch, ale to se mi nelíbilo! Přimhouřila jsem oči a čekala, až konečně něco řekne.

"Tebe, Sofie." Chraplavě odpověděl a mě naskočila husina. 

"Ne! Teď okamžitě mi řekni, kde je Pressley!" 

"A proč bych měl, zlato...? Chci tě, a taky tě dostanu!" ROzkřikl se u konce věty a já se začala bát. Bát o sebe, ale přede vším o Press. Nedala jsem to ale na sobě znát.

"Jestli mi ji okamžitě nedáš, tak jdu na policii za únos dítěte!!" Kři čela jsem zase já a on se jen povýšeně zasmál.

"A já řeknu, že máš to děko nezákonně. Nemůžeš ji podle zákona mít jen ty, takže by ti ji sebrali a šoupli do děcáku, stojí ti to za to?!" Posměšně se ušklíbl a mě došlo, že má pravdu. Vážně mám Press nezákonně, a kdyby se to někdo dozvěděl, tak je průšvih. Sakra! 

"Fajn, co přesně chceš?" Povzdechla jsem si a začala se smiřovat s realitou. 

"Říkám ti, že tebe," přišel ke mně blíže a vzal můj obličej do dvou prstů. Měla jsem chuť mu rozbít hubu, ale na to nemám. 

"T-Teď?!" Vykoktala jsem potichu a mohla vidět, jak pokynul hlavou na souhlas. Vzal moji ruku a táhl mě nahoru. 

***

"Běž si prosím hrát do pokojíčku, ano?" Popotáhla jsem a ukázala směrem pryč Pressley, když jsme přišli domů. Celou dobu jsem brečela, vlastně jsem Nialla podvedla!! Co mu mám jako teď říct?! Bylo to hrozné, myslela jsem, že už to nemůže být horší. Doufám, že už kluci odešli.

"Ahoj, Press..." slyšela jsem Nialla a mé očekávání opadlo.

"Ahoj, kdo je tenhle pán?" Zeptala se Press a já se rozhodla jít. snad si mě ani nevšimnou. Vyzula jsem se, odložila klíče a rychle prošla kuchyní, kde seděli kluci s nějakými papíry, nejspíš skládali, a Louis měl na klíně Pressley. 

"Já jsem Louis, víš? A ty jsi Pressley, viď?" Cvrnknul ji do nosu a ona se ušklíbla, na čímž bych se normálně usmála, ale v této situaci opravdu ne. Co když to udělá znovu? Co když mi ji znovu sebere?! Otřela jsem si spěšně slzy z tváří a odvrátila od nich pohled. Popoběhla jsem ke schodům, které jsem vyběhla a mířila si to do pokoje. Niall prostě ale musí být tak přehnaně starostlivý a běžel za mnou.

"Sophie...co se stalo?" Přiběhla ke mně a otočil za pas. I přes slzy, kterými se mi zase plnily oči, jsem mohla vidět starost v těch jeho. Pootevřela jsem trochu pusu a snažila se znovu nebrečet. Ty jeho doteky...když si představím, že tam se mě dotýkal Ashton...fuj! A mám to Niallovy  vůbec říct?! Nebylo mi to příjemné, protože jsem stále měla čerstvě ve vzpomínkách Ashtona...nešlo to. Rychle jsem ho od sebe odstrčila a utekla do koupelny, kde jsem se pro jistotu zamknula. Svlékla jsem se a zalezla do sprchy, kde jsem se snažila smýt úplně všechno, i vnitřní bolest, která ale smýt nejde. Musíme se rozejít. Jsem jen obyčejná děvka, a kdo by chtěl chodit s děvkou? Navíc, Niall si mě nezaslouží, je až moc skvělej. Už jsem  nechtěla brečet, ne kvůli Ashovy, tak jsem se snažila všemožně zadržet slzy a po chvíli se mi i povedlo je zahnat z očí. Vyfénovala jsem si vlasy, stáhla do ledabylého drdolu a na oči nanesla trochu řasenky. Vyčistila jsem si i pořádně zuby a vypláchla pusu, aby tam nebyla jen maličká molekula jeho. Odemkla jsem a opatrně vešla do pokoje. A samozřejmě tam byl. Seděl na posteli a něco ťukal do mobilu. Když si mě všiml, odhodil mobil na vedlejší část postele a rychle se zvedl. Přešel ke mně a já vystrašeně ubíhala pohledem od něho. On ale chytl mou bradu a tvrdě mi tím otočil hlavu tak, abych mu musela koukat do očí. Začala jsem se celkem bát, páč tenhle výraz jsem v jeho tváři ještě neviděla. Nikdy.

Ahojky... :/ Chtěla bych v první řadě říct, že se vám strašlivě moc omlouvám, že díl už nebyl týden, ale ve škole je toho dost a někdy ani není nálada. (Terezíne ty víš xD) No, prostě m mrzí, že psaní nemůžu věnovat tolik času, jak bych chtěla a nápady mě postupně také opouštějí, takže se omlouvám a slibuji, že si na vás pokusím udělat více času... :) Snad se díl aspoň trošku líbil, i když je tak krátký :( Děkuju jinak za tolik přečtení, votes i komentů Terezína :3  Jo a bylo by fajn, kdyby jste se podívali na mou, či Terezky novou povídku, odkazy máte v komentech, byly bychom vám vděčné!! ;)) **Kaččí**

Fucking Love (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat