28. Díl

163 13 4
                                    

*POHLED SOPHIE*

Dá se říct, že jsem nadržená jako prase. Kvůli schůzce s Niallem jsem dokonce požádala sousedku o přespání po Press. Bylo mi trošku tapné, když to nejdříve tak rázně odmítl, ale nakonec přijal, takže v pořádku.


"Oh, ahoj, jdeš pozdě," neodpustil si uštěpačnou poznámku na moji osobu. Vždycky chodím pozdě, nemusíš mi to připomínat, drahouši.


"Jsem ráda, že jsi nakonec kývnul," ignorovala jsem ho a zama se vpustila dovnitř. Ano, jak jinak, než bordel.


"Ehm, Nialle, co je to za-"


"Neptej se." Nasadil poker face a nenechal mě ani doříst větu, abych se mohla zeptat, proč to tady tak přebil vůněmi.


"Proč?" Zkřivila jsem obočí a trochu se přidusila směsicí pánské a dámské vůně, která snad pohltila každičký roh éto místnosti.


"Protože by ses neskutečně smála a přestala až tehdy, kdy bych tě ošukal do bezvědomí," ironicky se usmál a já se musela zasmát.


"Jen do toho," pobídla jsem ho a on převrátil oči. Chytl mně za pas a přilepený na mě zezadu, mne doprovodil až ke schodům, kde se zastavil a rukou ukázal na zem, kde byly růžové střepy.


"Ehm..." odkašlal si a sehl se k zemi, aby mi ukázal jeden střep, na kterém byla značka One Direction - Our Moment.


"Takže jsi to někam nesl, hodil držku ze schodů a snažil se to přebít pánskou vůní?" Přemáhala jsem smích a rty stáhla do jedné úzké linky, abych nevyprskla a nesmála se na celé kolo. Niall se jen pohoršeně podíval, ale koutky mu cukaly také.


"Nemusíš se mě ptát, jestli to tak je, když dobře víš, že ano," přimhouřil oči a velkým krokem ty střepy překročil a pokračoval ve schodech, při čemž jsem ho napodobila, ale se smíchem.


"No tak, Soph.." zamlaskal, ale já si nemohla pomoc. Následovala jsem ho do pokoje, kde mně okamžitě umlčel nenasytnými a váčnivými polibky, které jsem mu hravě vracela. Síla, kterou mne do teď tlačil na dveře, zmírnila a jeho ruce mi pro změnu stiskly boky, načež já zatahala za jeho nové nabarvené vlasy. Po několika sekundách pevně stiskl můj zadek a trochu přizvedl. Pochopila jsem skoro okamžitě a vyhoupla se s jeho pomocí nahoru, kde jsem nohy obtočila okolo jeho pasu.


Naše rty se zase spojily a mohla jsem poznat větší chtíč v našich vášnivých a dravých polibcích. Za několik okamžiků si mě přenesl k posteli, kam mě v rámci možností jemně poloožil i bez přerušení polibků. Nedočkavě se vrhl na mé tričko, které za vteřinu letělo někam do kouta. A to jeho na tom nebylo dlouho jinak, letělo hned za mým, akorát na opačnou stranu pokoje. Netvrdím, že nejsem nadržená. Jsem, a to moc, ale nechci mu to dát moc najevo. Jen, ať se snaží on.


***


Chcete ještě, abych v příběhu pokračovala? Jestli ano, napište mi prosím. Napsala bych vám alespoň nějakou omluvu, vysvětlení atp. :) **Kaččí**

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 08, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Fucking Love (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat