*POHLED NIALLA*
Vzal jsem to přes park, abych zapomněl na ten šílený život a mohl chvilku v klidu přemýšlet a taky proto, že jsem měl ještě dost času. Zahlédl jsem stánek se zmrzlinou, tak jsem se k němu vydal. Koupil jsem si pistácii s čokoládou, mojí nejoblíbenější kombinaci a otočil se na odchhod. Nevěděl jsem, co dělat, tak jsem se rozhodl jít do altánku. Stejně se zatahovalo a byl vítr. Poupravil jsem si na rameni kytaru a zapadl tam. Opřel jsem kytaru, posadil se na jeho okraj a vytáhl mobil. Docela se mi stýskalo a nevím proč po Sophii. I když se k sobě chováme takhle, něco mě k ní pořád táhne a musím jí to také vysvětlit, jak to předtím bylo. Chtěl jsem se sejít pod záminkou Pressley. Hovor mi típla. No, kdo by taky ne. Volal jsem jí ještě asi pětkrát, než to konečně zvedla.
"Co je, blonďáku!" Otráveně a zároveň naštvaně na mě vyjela.
"Promiň, jen jsem se tě chtěl zeptat...no, vvíš...prostě ta malá uličnice Pressley, mohl byych ji vidět?"
"A to jako proč?! To jsi tak naivní a myslíš si, že když vím, jaký doopravdy jsi, tě pustím samotného ke svojí sestřičce, kterou celé ty roky se snažím chránit před takovými lidmi, jako jsi ty?!" Doslova mi vyrazila dech.
"A-Ale ona ze mě bla úplně paf, prosím, Sophie, můžeš samozřejmě jít s námi." Žeadonil jsem.
"Agrh..zeptám se jí a napíšu té hromadě ega a opovržení, která si říká slavný Niall Horan." Típla to. Musel jsem zalapat po dechu. Jak si to vůbec může dovolit tohle?! No, dobře, klid, Horan, vždyť je v právu. Říkalo mi mé podvědomí. Občas mě to fakt štve. Rozhlédl jsem se kolem a zjistil, že už prší. Povzdechl jsem si a dojedl zmrzku. Díval jsem se do blba a z jakoby tranzu mě probudil něčí smích nedaleko ode mně. Ohlédl jsem se a cítil, jak mé srdce vynechalo jeden úder a jeho tep se náhle zrychlil, jako můj dech. To, co jsem viděl, jsem vůbec nečekal. K altánku běžela Sophie s Ashtonem. Co to sakra?! No jak se to mohlo stát?! Abych nemusel vysvětlovat, proč na ně zírám, okamžitě jsem vytáhl kytaru a už brnkal na struny. Původně jsem měl namířeno za Lukem, žesi zahrajeme, ale nějak mi počasí nepřálo. Nemohl jsem se pořádně soustředit kvůli tomu, že se ti dva pořád přibližovali. Hrál jsem tóny první písně, která mě napadla, Voodoo doll. Pobrukoval jsem si, dokud mě nezastavilo to, že s přiřítili ´plně mokří.
"Co.Tady.Děláš?!" Obořila se na mě, jak jinak, než Soph.
"Hraju na kytaru, nevidíš?" Ušklíbl jsem se. Ash jen nečinně pozoroval situaci. Přešla ke mně a já se bál, že mi něco udělá. Nahla se k mému uchu.
"Tím hovorem si zkazil to, že jsme se málem políbili, takže prosím zmiz," šeptem sykla. Dnes už po několikáté mi vyrazila dech. Oni-oni se málem-fuj! No to si dělají srandu?! Překvapeně jsem se v hlavě rozčiloval. Jen jsem na ni tupě zíral neschopen slova. Čím to bylo, žárlím snad? Ne, to ne! Poraženě jsem sklonil hlavu, povzdechl si a pomalu se sesunul z dřevěného altánku. Zapnul jsem kytaru v obalu a přehodil si ji přes rameno. Při cestě z altánku jsem skoumal akorát své boty. Bylo mi líto, že to nejspíš potáhne s Ashtonem a ne se mnou. Horane, děláš si srandu? Proč by to jako měla táhnout s tebou, po tom, co jsi jí udělal?! Už jsem chtěl vkročit do toho velkého deště, ale zastavil jsem se a po pár sekundách se pomalu otočil.
"Omlouvám se." Cukl mi koutek šikmo dolu a otočil jsem se ven. Už teď mi byla zima.
"Nialle, ty vážně chceš jít v tom dešti?" Ozval se pobaveně Ash. Bylo až směšné, jak ode mně byl vysoký a to to blo pouze o dvanáct centimetrů. Ušklíbl jsem se a pokroutil hlavou. Nakonec jsme skončili tak, že jsem hrál na kytaru a zpívali jsme písničky od 5SOS. Mohl jsem vidět ty jejich pohledy a to mě ničilo. Cítil jsem se hrozně. Když vím, že jsem mohl být na jeho místě, kdybych nebyl takový kreetén, dělalo se mi ze sebe špatně. Spousta Directionerek si myslí, že jsem panic a že chci počkat do svatby, ale je to úplně jinak. Kdyby se to dozvěděly, asi by mě přestaly mít rádi, nebo přestaly úplně poslouchat nás, a to nechci, takže se budu snažit udržet to v tajnosti.
"Prosím, zahraješ Change my Mind?" Šeptl mi Ash a mě to naštvalo. Už se nedokážu dívat na ně a natož jim zahrát tuhle písničku. Seskočil jsem a vrazil mu kytaru na jeho hruď tak, že se trochu zapotácel dozadu.
"Zahraj si jí sám!" Zakřičel jsem na něho a rychlým krokem odešel. Tentokrát mi kapky deště spíše vyhovovaly, než vadily.
Ahoj, tak co říkáte na chování Nialla? Myslíte, že bude Ash se Soph spolu?? Odpustí Niallovy Sophie? Jinak moc děkujju za hvězdičky a komentáře, strašně mě to potěšilo!! :33 <3 A taky děkuju za 255 přečtení, lovuju vás! :'3 **Kaččí**
ČTEŠ
Fucking Love (CZ)
FanfictionSophie. Sophie Wilson. To jsem já. Spousta mých vrstevníků, si nedokáže představit to, jaký mám život, ale já si nestěžuji, protože vím, že existují lidé, kteří jsou na tom daleko hůře. V mých šestnácti rodiče odjeli na dovolenou s tím, že se deset...