21. Díl

284 22 3
                                    

"Nialle, pamatuješ na mého teplého kámoše Mika?" Zavolala jsem na něj z kuchyně, když se díval s Louisem na fotbal. Neodpověděl, takže jsem si povzdechla a vydala se k obýváku. Byli naprosto zažrení do televize a nepřítomně popíjeli pivo z plechovak. Ach jo. Koukla jsem se na čas, za pět minut poločas, super. Sedla jsem si tedy opodál a koukala se s nimi. Ani nevím, kdo hrál, ani komu se fandí, ale to už je vedlejší. 

"Nialle, slyšel jsi mě?" Ozvala jsem se při přestávce a oba se na mě trhavě podívali.

"Takže ne, to je jedno, ptala jsem se, jestli si pamatuješ mého kamaráda Mika."

"No, radši bych, kdyby ne, ale o co jde?" Přimhouřil oči a Louis se zmateně podíval ode mně až k Niallovy a zpět. Ty jeho xichtíky jsou k nezaplacení.

"Eh...on, prostě řekl rodičům, že je teplej a-"

"Ty mmáš kámoše gaye?! Hej závist, já chtěl vždycky kámošku lesbu, povídej, jaké to je? Zkoušeli jste něco? Já si myslím, že-"

"Sklapni!" Zařvali jsme naráz s Niallem a následně si plácli. Louímu sklaplo a vyvalil oči.

"Ono to u nás není zrovna žhavé téma, popovídáme si o tom potom, ano?"

"Fajn, vy jste teda kamarádi," odfrrkl si a odešel z obýváku.

"Tak co je s ním?"

"No, oni...jsou zásadně proti homosexualitě, a protože je mu už dvacet, mohli ho vykopnout z baráku a on teď nemá, kde být. Myslela jsem, že by mohl bydlet u mě, takže se kdyžtak nediv, jo?"

"Co posím? T to na mě vybalíš jako hotovou věc? Myslíš si, že i před to, že je teplej, nebudu žárlit a bude mi úplně jedno, že jsi každou vteřinu s nějakým idiotem v tom samým domě a ještě k tomu je to tvůj best friend?! Jsi noormální? A navíc, až tam budu já, nehodlám, aby mi očumoval prel nějakej slizkej teploušek!" Rozkřikoval se a máchal ukama kolem sebe, až jsem měla strach, že si je nějak vykloubí. Pooteevřela jsem pusu šokem, dostalo mě, že si tohle myslí. je fakt tvrdohlavý, vůbec se nezměnil.

"Nialle, tohle je snad moje věc, koho mám v domě a je to jen dočastně, práci má a taky si už hledá bydlení, není co řešit. A navíc nejsi jeho tip, takže můžeš být naprosto klidný," usmála jsem se, ale on obličej stále nemnil. Mslela jsem, že už je v pohodě, když pak přišel, choval se naprosto normálně a po třech dnech ho zase něco chytne?

"Sofie tohle se mi prostě nezdá," zabručel a svůj pohled opět věnoval televizi. Mezitím se vrátil i Lou se starostlivým pohledem, ale zase začal fotbal, takže nikdo nic neříkal. Vzala jsem Louisovo ruku, vstala a táhla ho pryč. 

"Hej! Co děláš, co když se něco stane?!" Vypískl a ukázal na televizi, kde nesmyslně pobíhali chlapy za kulatou věcičkou. 

"Buď zticha a pojď!" Zavelela jsem a dovedla ho až do kuchně, odkud už neviděl na televizi. Opřela jsem se o černou, nablískanou, dlouhou kuchyňskou linkou, kterou tu má Niall a podívala se do jeho zmatených, ale přesto hezkých modrých očí. Nadzvedl obočí a já si povzdechla. Myslím, že Lou by mohl být dobrý kamarád.

"Jde o to, že jednou jsem šla ke kamarádovy, který mi řekl, že je ga. Chováme se k sobě jako pár, říkáme si zlato, objímáme a tak dál, ale nic v tom není. Jeho rodiče se to dozvěděli a vykopli ho z baráku. Tak ho beru k sobě a Niall má problém, nevíš, co mu říct, aby se uklidnil?" Šeptala jsem, aby ás náhodou neslyšel ten skřet žárlivej. 

"Oh..aha, no je pravda, že být s vědomím, že tě někdo očumuje není nijak extra příjemný, jště s přítelkyní, ale...víš co, zkusím s ním promluvit, je to pro tebe dost důležitý, co?" Nadzvedl obočí a já přitakala. Louis je sice trochu divný, ale je skvělej. 

"Děkuju.." Mrkla jsem a on udělal něco, co bych nečekala. Objal mě. Sakra, vždyť se toho tolik nestalo a neznáme se, co mám dělat? Překvapilo mě, že je tak přátelský, ale opětovala jsem mu to.

"Můžu jít?" Odtáhl se a nejistě ukázal za sebe.

"Jasně," uchechtla jsem se. Odběhl zase pryč a já se mu pro sebe zasmála. 

'Moc dobře jsi si nevybrala, zlato :*' Přečetla jsem si esemesku od nějakého čísla. Tohle číslo je přeci Ashtonovo ne? Jak jee možné, že ho nemám uloženého? A co to píše? 

Ahojky, omlouvám se, že je díl až teď, hrozně moc, ale nějak jsem nestíhala psát ani SG... :/ No, přesto doufám, že se aspoň trochu líbil a děkuji za podporu! :)) Hlavně od tebe, Teríne! :DD  **Kaččí**

Fucking Love (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat