Όταν ήμουν έτοιμη να τον ρωτήσω τι θυμάται τελικά και τι όχι, το κινητό μου χτύπησε. Μόλις είδα το νούμερο του μαγαζιού, το σήκωσα αμέσως. "Παρακαλώ;"
"Κατερίνα σωστά;" ήταν η ίδια γυναίκα που μου είχε μιλήσει το πρωί.
"Ναι, πείτε μου."
"Αύριο στις δέκα βγαίνεις."
"Εε... εντάξει, ευχαριστώ πολύ!"
Με το που το έκλεισε, έκανα μια σβούρα απ'τη χαρά μου. Το βουτυρόπαιδο με κοίταξε περίεργα. "Γιατί τόσο πανηγύρι;"
Χαμογέλασα μέχρι τα αυτιά, αλλά πριν απαντήσω είδα τον κύριο Χαράλαμπο να βγαίνει από το γραφείο του κι έτρεξα προς το μέρος του. "Μπορώ να σας ζητήσω μια χάρη;"
Αυτός γέλασε με τη βιασύνη μου. "Πες μου." είπε με τη βαριά φωνή του.
"Μπορώ να λείψω στην αυριοβραδινή βάρδια; Με πήραν σε ένα μαγαζί και τραγουδάω στις δέκα." τον παρακάλεσα.
"Φυσικά, να πας! Και συγχαρητήρια!"
"Σας ευχαριστώ πολύ!"
Επέστρεψα με πηδηχτό βήμα στο βουτυρόπαιδο κι έχωσα τα τελευταία ποτήρια στα ράφια βιαστικά. "Έχεις δηλαδή ακρόαση αύριο..." σχολίασε εκείνος και τα χείλη του ήταν κάτι ανάμεσα στην ευθεία και στην καμπύλη, δεν ήταν ούτε σοβαρός κι ούτε χαμογελούσε. Έγνεψα καταφατικά κι εκείνος με κοίταξε σαν να τον διασκέδαζε ο παιδιάστικος πανηγυρισμός μου. Αλλά δεν με ένοιαζε τίποτα άλλο εκείνη την στιγμή.
Στον γυρισμό πήρα την Μελίνα τηλέφωνο κι εκείνη με συγχάρηκε ενθουσιασμένη και μου ζήτησε καμία εκατό συγγνώμες επειδή δεν θα μπορούσε να έρθει τελικά. Είχε ανεβάσει πάλι δέκατα το μεσημέρι, κι η μαμά της απαγόρευσε να βγει μέχρι να γίνει τελείως τελείως καλά. Φυσικά , την καθησύχασα πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και πως θα την έπαιρνα τηλέφωνο μετά να της τα πω όλα με λεπτομέρειες.
"Να σου πω... εκείνο το παιδί που είχες συναντήσει στο εμπορικό... θυμάσαι;"
"Ναι, τον Άγγελό."
"Πέρασε από το μαγαζί και ρωτούσε για σένα." την πληροφόρησα και για λίγο υπήρχε σιωπή στο ακουστικό.
"Τι εννοείς ρωτούσε για μένα;" η φωνή της μου φάνηκε ένα μείγμα φόβου και θυμού.
"Ρώτησε αν είσαι καλά, επειδή λέει δεν του σήκωνες το τηλέφωνο. Μα καλά, ποιος έρχεται εκεί που δουλεύεις επειδή δεν σηκώνεις το τηλέφωνο..."
YOU ARE READING
ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
Teen FictionΗ Κατερίνα ποτέ της δεν βασίστηκε στα χρήματα για να τα βγάλει πέρα. Πίστευε πάντα πως με λίγη σκληρή δουλειά μπορούσε να καταφέρει ό,τι έβαζε στο νου. Αυτό όμως δεν μπορεί να το ανατρέψει. Οι γονείς της παίρνουν διαζύγιο και είναι αναγκασμένη να...