Έξω από το μαγαζί, είδα το βουτυρόπαιδο και τη Μελίνα να συζητάνε. Αυτός δηλαδή μιλούσε κι εκείνη άκουγε με σκυμμένο το κεφάλι. Τους πλησίασα συνοφρυωμένη.
Η Μελίνα μόλις με είδε, ήρθε κατευθείαν κατά πάνω μου και με αγκάλιασε. "Κατερίνα! Πώς πέρασες;"
Εγώ γέλασα με την αντίδρασή της. "Πολύ ωραία, θα στα πω με λεπτομέρειες." απάντησα κι είδα το βουτυρόπαιδο να μας κοιτάζει πλάγια κι ύστερα να μπαίνει στην καφετέρια.
"Τι λέγατε με τον Στέφανο;" ρώτησα τάχα αδιάφορα.
"Τίποτα... μου μετέφερε κάτι λόγια του κυρίου Χαράλαμπου." απάντησε εκείνη χαμογελαστή και ανακουφίστηκα. "Πάμε μέσα, θα μας ψάχνουνε."
Την ακολούθησα μέσα στο μαγαζί και είδα το βουτυρόπαιδο να καθαρίζει ένα τραπέζι με το βετέξ. Η Μελίνα άρχισε να παίρνει παραγγελίες κι εγώ πήγα να ποτίσω τα φυτά. Τα ψέκαζα με νεύρο, προσπαθώντας να ξεχάσω την επικείμενη επίσκεψη που μου είχε ανακοινώσει η μαμά μου πριν λίγη ώρα.
"Θα σαπίσουν τα καημένα αν συνεχίσεις." άκουσα μια σιγανή φωνή και γύρισα αντικρίζοντας τον Μπίλυ. Αναστέναξα και άφησα το ψεκαστήρι κάτω. "Να υποθέσω σε απασχολεί κάτι;" με ρώτησε.
"Πολλά και διάφορα." μουρμούρισα. "Εσύ τι κάνεις; εμφανίστηκαν μήπως ξανά..." ρώτησα χαμηλόφωνα κι αναφερόμουν στα παλιόπαιδα που του το παίζανε νταΐδες.
Κούνησε το κεφάλι του αρνητικά και χαμήλωσε τη ματιά του.
"Μίλησες σε κανέναν;"
Το βλέμμα του έμεινε στραμμένο στο δάπεδο. Δεν ήθελα να τον πιέσω.
"Μπορείς να το πας στην αποθήκη;" τον ρώτησα δίνοντάς του το ψεκαστήρι κι αμέσως εξαφανίστηκε.
Ο κύριος Χαράλαμπος μου είπε πως έπρεπε να κουβαληθεί ένα τραπέζι που ήταν να πεταχτεί μέχρι έξω. Δοκίμασα να το σηκώσω μόνη μου αλλά ήταν πολύ βαρύ. Πήγα προς τον Στέφανο που τα είχε παρατήσει με το ξεσκόνισμα κι ήταν πάλι αραχτός σε δύο καρέκλες παίζοντας φιδάκι.
"Μπορείς να με βοηθήσεις να κουβαλήσουμε ένα τραπέζι;"
Με αγνόησε.
"Στέφανε; Ακούς;"
Σήκωσε το βλέμμα του για ένα δευτερόλεπτο και επέστρεψε πάλι στο κινητό του. "Πες στη Μελίνα. Ή στο παιδί από την αποθήκη." είπε χαλαρά και συνοφρυώθηκα. Θα πάθει τίποτα αν με βοηθήσει λίγο;
KAMU SEDANG MEMBACA
ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
Fiksi RemajaΗ Κατερίνα ποτέ της δεν βασίστηκε στα χρήματα για να τα βγάλει πέρα. Πίστευε πάντα πως με λίγη σκληρή δουλειά μπορούσε να καταφέρει ό,τι έβαζε στο νου. Αυτό όμως δεν μπορεί να το ανατρέψει. Οι γονείς της παίρνουν διαζύγιο και είναι αναγκασμένη να...