on dokuz:

1.6K 131 50
                                    

medya; Taehyung

"Yaklaşsanıza birbirinize," diyen Jimin, elindeki telefonu indirerek ofladı. "Ya iki samimi arkadaşmışsınız gibi düşünsenize. Bir şey yapalım dediniz, bari arkasında durun. Sadece bir fotoğraf, bir."

"İyi be," diyerek Taehyung'a yaklaştım ve başımı omzuna yasladım. Taehyung'da başını benim kafama yaslamıştı. "İyi mi böyle?"

Jimin başını salladığında gülerek kameraya baktım. Sonuna düzgün bir poz çekildiğinde fotoğrafa bakarak Taehyung'a döndüm. "Sen mi paylaşırsın ben mi paylaşayım?"

"Paylaş sen," diyerek gülümsedi. "Başka fotoğraf çekiniriz, onu paylaşırım ben de."

@jenniekim: two Kim one photo @kimtaehyung

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@jenniekim: two Kim one photo @kimtaehyung

@a: şey, siz çok yakışmışsınız

@parkjimin: afedersiniz de fotoğrafı çekicem diye götüm çıktı amk
@jenniekim-> :)

@b: ben anlamadım bu kız kiminle sevgili Jimin'le mi bu çocukla mı

@c: Kai'yle ayrılmışlar o zaman ama bir Jimin bir Taehyung ben anlamadım hiçbir şey

@lalisamanoban: NE??
@lalisamanoban-> JENNİE YAH BU NE DEMEKVHELŞR MİSİN BURAYA

@jeonjungkook: BU DA NE DEMEK AÇILLAMAK İSTER MİSİNİZ

@ohsehun: BE ÇBİR ŞEY ANLAMADIM AMK JENNİE ÖZELE GELİR ÖİSN BEMEN
@zhangyixing-> ARTI BİRLİYORUM AMK ANLAMADIM HİÇBİR ŞEY
@jenniekim-> eheheheh

@kimtaehyung: güzel gündü

@d: @kimkai

@kimkai: ne
@c-> Jennie'yle ayrıldınız mı?
@d-> OHA KAİ YORUM YAPMIŞ
[bu yorum silindi]

"Kai çok çabuk tepki verdi," diyen Jimin, elindeki telefonun ekranını bana çevirdi. "Fotoğrafı görür görmez yorum yapmış."

Telefonum çalmaya başladığında suratımı buruşturarak ekranda yazan isime bakmaya başladım. Sehun arıyordu, muhtemelen fotoğrafın açıklamasını soracaktı ancak şu anda uğraşabilecek gücü kendimde bulamıyordum.

Telefonu meşgule atarak sessize aldım ve arka cebime atarak kollarımı masaya yasladım.

"Senin Jimin'le samimi olduğunu bilmiyor muydu?" diyen Taehyung'la omuz silktim.

"Jimin'le samimi olduğumu biliyordu. Sizinle samimi olduğumu düşündüğüni zannetmiyorum."

O başını salladığında sordum. "Senin Mina olayın ne?"

"Ben bayadır peşinde koşuyorum," diyerek omuz silkti. "Ama kendisinden cevap alamıyorum. Sevdiğimi de söyledim ama hiçbir şey söylemiyor. Evet de demiyor hayır da demiyor, beni belirsizliğin ortasında bırakıyor. Sonra bir bakıyorum, hiçbir şey yok gibi yanıma geliyor."

Anladığımı belirtircesine başımı salladım. "Off," diyen Jimin, suratını buruşturdu. "İçim kararıyor. Ne çirkin muhabbetler bunlar. Jungkook'u arayalım, o da gelsin. Ortam neşelenir en azından biraz."

Jimin Jungkook'u arayıp yanımıza çağırdığı sırada, ben kafamı masaya yaslamış, uyuklamaya başlamıştım.

Çünkü çok uykum vardı ve üstüne Jimin'le aldığımız dans provası çok yorucu geçmişti. Zaten bayadır dans da etmiyordum, hamlamıştım.

En son saçlarımda iri bir el hissetmiştim ancak elini çekmesini söyleyemeden gözlerim kapanmıştı.

muhabbet etmek isteyen olursa özelden mesaj atabilir, by

when u touch me [jenniexkai]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin