35. kapitola

6.2K 209 1
                                    

Přišla řada na Alexe.

,,Vyber si jednu ze slečen, která není ta tvoje a dejte si půlminutového francouzáčka."

Jako první padl pohled na mě a já jen pokrčila rameny s úsměvem na rtech.

,,Fade to zvládne. Je to jen hra." dodala Mary a možná na sebe jen chtěla tiše upozornit.

Chvíli se rozmýšlel pohledem do podlahy, pak se napil a šel k Polly. Zhluboka jsem se nadechla a podívaly jsme se na sebe s Debby a Jill. Bylo mi to nepříjemný, to jsem nezapírala, ale spíš mi vadilo to, že si vybral Polly.

Lísteček, který si vylosoval Alex s líbačkou sletěl na zem, když prošel k Polly, která si málem vyhodila hubu z pantu, jak se culila. Všimla jsem si, že Jill ho sebrala a dala ho na stolek a dál jsem si toho nevšímala, protože se přímo před mýma očima vylizoval Alex s Polly. Třicet vteřin bylo pro tuhle chvíli poměrně dost, i když ty hlášky a připomínky byly k zasmání, bylo to trapný. Líbačka skončila a Alex po mně hodil něco jako omluvný výraz a pokrčení rameny. Pousmála jsem se a neřešila to. Ačkoliv se mi Polly téměř vysmála do obličeje, radši jsem se na ní nedívala.

Znovu padla řada na Debby a ta měla předstírat orgasmus, takže si radši dala panáka a pokračovalo se ve hře.

,,To je Matt." natočila se Mary na druhou stranu, jako že na ní to neukázalo.

,,No díky." natáhl se pro lísteček s úkolem.

Přečetl si text a začal se smát.

,,Mám předvést s dívkou, kterou si libovolně vyberu, a není moje, nějakou sexuální polohu, kterou budu po dobu třiceti vteřin hrát." zajel si rukama do vlasů a následně očima cestoval po všech slečnách.

,,Tak dobře, aby to nebylo Alexovi líto." podíval se Matt na mě.

,,Cože?" ozval se sám Alex.

,,Fade." s nádechem jsem se zvedla a byla rudá až u prstů na noze.

Všichni se dobře bavili, ale já na Matta zírala s výčitkami.

,,Co si představuješ za polohu?" šli jsme se poradit o kus dál.

,,Postavíš se na všechny čtyři a já už to odehraju."

,,Radši bych si dala panáka než tohle."

,,Tak hotovo." zvedl Matt ruce a vzápětí jsem si klekla na kolena.

,,Co se to tady děje?" smál se Cole.

,,Hlavně se nepřidávej." hodila jsem na něho zamračený výraz.

,,A já jsem se těšil, že se na tobě vystřídáme všichni."

,,Jdi se vycpat, dobytku." hodil po něm Alex tenisku.

,,Matte, nečekáš až se ti postaví nebo, jak dlouho tady budu trčet?" zvolala jsem.

,,Promiň prdelko, už jdeme na to. Předvedu vám, co jste ještě neviděli." postavil se za mě a pokynul mi, abych si vlezla na všechny čtyři.

Celou dobu jsem se musela smát. Čapnul mě za culík a tvářil se, že je to trochu sado maso. Poplácával mě po zadku a totálně všichni se váleli smíchy. Pak se mi posadil vyloženě na záda a dělal, že mi stříká na záda. Skutečně k popukání.

Posadila jsem se zpátky a byla řada na Polly. Měla předvést striptérku, což pro ní nebylo těžké. Bylo to třicet vteřin naprosto příšerného a trapného pohledu všech nás holek, zatímco kluci seděli pod ní a pokřikovali po ní, aby sundala podprdu.

,,Koukám, Mika to vůbec nedráždí." nahnula se ke mně Debby.

,,A co by měl dělat? Myslím, že tady nebude dělat to, co kluci, když ji má doma."

,,Já se vsadím, že kdybys to dělala ty, tak tam Alex bude sedět, jen protože jsi jeho holka."

,,Mike by tam nešel kvůli žádné holce. Tím jsem si jistá. Takový on není." vložila se do toho Jill.

,,Spíš je málo opilý." zašklebila se Cindy.

Když Polly konečně skončila a my ještě s holkami něco dokomentovaly, ani jsem si nevšimla, že přišla řada na Mika.

,,Hele a vy jako s Mattem takhle normálně provozujete tohle?" zasmála jsem se poznámce od Jill směrem k Debby.

,,Ne. Tohle mi ještě nepředváděl." začali jsme se smát, ale půlka nechápala čemu.

Pár očí na nás sjelo, abychom se teď věnovali Mikovi, který si něco vylosoval.

,,Prosím tě, Alexi, přečti mi to." podal lísteček naproti sobě a Alex tomu moc nerozuměl, dokud si to nepřečetl.

Všichni ostatní jsme jen mlčky čekali, co přijde.

Alex se zatvářil dost nešťastně.

,,To jako vážně? Ty mi to hodláš vrátit?"

,,Hra je hra." odvětil Mike.

,,Tak už se dozvíme, o co jde?" dožadoval se Terry.

,,Ty jsi sráč." hodil vzteky lístek na stolek a podíval se na mě.

,,Nepřečetl jsi to. Nikdo neví, co budu dělat." vychutnával si ho Mike.

,,Mike si vytáhl to samé co já. Takže mi to hodlá vrátit."

,,Co že si vytáhl?" zajímala se hned Polly a natahovala se pro lísteček, aby si ho přečetla sama.

Vyšší levelKde žijí příběhy. Začni objevovat