Když si konečně ten ignorant vyřídil svoje, dala jsem se do kopírování i já. Přičemž se otevřel výtah a její rudé hlavy jsem si všimla už z dálky.
,,Debby?" zamávala jsem na ní několika papíry a nasadila obrovský úsměv.
,,Viděla jsem ho dole u recepce." zaradovala se jako malé dítě.
,,Alexe?"
,,Koho jinýho?"
,,Toho mi teď nepřipomínej. Kopíroval si tady něco přede mnou."
,,Kristova noho, co říkal?"
,,Do prdele, sakra...možná tam padlo i zatracená podělaná kopírka, rozmlátím ten krám."
Debby se na mě nechápavě podívala a začala se smát.
,,Ale já myslela, co říkal tobě? Byla jsi vůbec schopná mu něco říct? Já bych asi nebyla. Musíš na ten páteční mejdan. Už jsem nám koupila šaty." spustila jako kolovrátek a zamrkala na mě.
,,Šaty já nenosím."
,,Počkej, počkej. V čem teda jdeš? Kraťásky a tílko? Minisukně?"
,,Džíny a tričko."
,,To snad ne. Má to být bazénová párty. A musíš být sexy. Takhle ho nedostaneš ani do kantýny na čočkovou polívku." sjela mě pohledem.
,,Jo jasně, co jít rovnou v bikinách?" protočila jsem očima.
,,Proč ne? Kraťásky k tomu a jsi jeho."
,,To byl vtip, Debby. Nemám zrovna co ukazovat." obrátila oči v sloup.
,,To nebude maškarní ples. Víš, ono už je to vcelku normální, že lidi chodí v plavkách a šatech na bazénovou párty, ale jestli chceš zaujmout, rozhodně si vezmi neopren."
,,Nemám tělo ani na neopren. Obepíná a vyniknou všechny záhyby." zamračila jsem se.
,,Meleš nesmysly. Kolikátky máš košíčky?"
,,Jaký košíčky?"
,,Prsa. Jaká je tvoje velikost? Nebo si snad myslíš, že ti Alex bude koukat do očí? Vsadím se, že netuší, jakou máš barvu očí, ale velikost tvých citrónů má v merku."
,,Já nevím asi slabý dvojky." podívala jsem se na ně a zkřivila zamyšleně rty.
,,Blbost! Ukaž, uděláme z toho trojky?" pobízela mě, abych rukama uhladila blůzu a ukázala vypnutou hruď.
,,Myslím, že ten blbec si nevšiml ani barvy vlasů natož tohohle."povzdechla jsem si.
A na cestě další trapas. S vypnutým hrudníkem a rukama pod prsy jsem nehnutě stála a zírala na Mika, který zrovna pobaveně stál mezi dveřmi a civěl na nás.
,,Nenechte se rušit." usmíval se, popošel pár kroků a dodal: ,,Vlastně, tvoje kámoška má pravdu, Fade." zůstala jsem na něho zírat s otevřenou pusou. ,,Pravděpodobně si fakt nevšiml barvy očí, ale co máš v podprdě už určitě ví."
Zvedla jsem koutek k úsměvu, který musel vypadat spíš jako škleb a pohledem jsem sjela z vysmátého Mika na Debby, která se hryzala do rtu a culila se s pohledem kamsi z okna. Nejspíš pochopila, do jakého trapasu jsme se dostaly.
,,Tak si je aspoň vyzkoušej." žadonila Debby v kuchyni s taškou plnou jejího oblečení.
,,Říkala jsem ti, že nepůjdu v šatičkách jako pipka." napila jsem se vody ze skleničky.
,,Chceš říct, že jsem pipka?" naklonila naštvaně hlavu na stranu.
,,Ne, ale taky bys nešla v džínách a roláku."
,,Kvůli tobě bych si to vzala. Takže příště si na párty vezmu to, co chceš ty a dneska půjdeš podle mého. Bereš?"
Tak to od ní bylo sice hezké a nešlo tomu říct ,,ne", ale obávala jsem se hned několika věcí. Co tomu řekne otec? Nikdy mě takhle neviděl a najednou se tu budu po městě promenádovat v minišatech jako nějaká barová tanečnice. Za druhé jsem na sebe fakt nechtěla upozorňovat. Vždycky jsem se radši ztratila v davu a nevyčnívala. Neměla jsem prostě dobrý pocit z toho, když na mě všichni civěli.
,,Tak fajn, ale nic vulgárního." varovala jsem ji vztyčeným ukazováčkem.
Debby začala poskakovat a jásat až přilákala otce s Lauren.
,,Co se děje?" zajímal se.
,,Nic."
,,Byli jste na nákupu?" všimla si Lauren tašky plné oblečení.
,,Ne, jdeme na párty."
,,Vážně? A kdy jsi mi o tom hodlala říct?" dal si otec ruce v bok.
,,Je mi devatenáct, vážně si myslíš, že bych si měla podávat žádost o povolení jít večer ven?" naštvala jsem se.
,,Je mi fuk kolik ti je. Bydlíš v tomhle domě, nevyděláváš si a nemáš mužský doprovod."
,,Tam bude dost mužských doprovodů." vyprskla Debby a já ji málem praštila.
,,Kde?"
,,U Taylera na mejdanu." dodala Debby, přičemž otec jen zavrtěl hlavou a podíval se na Mika.
,,Tayler Woods?" podíval se na Debby táta.
,,Jo." culila se na něho jako malá holčička.
Když už jsem se ptala sama sebe, proč je ten Mike všude, kde se chystá nějaký trapas, nesměl chybět ani tady. Sotva jsme s otcem dořešili kdo je vlastně Tayler Woods, Lauren šla otevřít Mikovi.
ČTEŠ
Vyšší level
RomansTO DO List: - Změnit image - Zvýšit si sebevědomí - Zapadnout mezi ostatní - Sbalit místního playboye - Přijít o panenství - Sbalit vyšší level Sbalit místního playboye už totiž není IN...Chci víc, chci JEHO!