Nemohla jsem v té škole vydržet. Nejen, že se mi pokoušel dokola volat Mike a já to nemohla vzít, protože jsem měla neustále někoho za zadkem, navíc ani po škole nebyla chvíle, protože jsme se s Debby odebraly na nákupy.
Tentokrát jsem si koupila slim fit bílé džíny a těšila se na večer. Konečně holčičí večer, kde se bude pomlouvat a drbat.
,,Ahoj, promiň nemohla jsem. Mám celou dobu někoho za zády." postěžovala jsem si Mikovi do telefonu.
,,No konečně jsi mi mohla zavolat. Já ti to včera nemohl vzít."
,,Já vím. Polly tu byla u Lauren."
,,Co ten sráč?"
,,Alex tam šel se mnou."
,,A hádám, že mu rozbil držku."
Nastalo ticho, protože jsem tolik chtěla říct, jak z toho parchanta stříkala krev, ale nepadla ani jedna jediná urážka na Willovo triko. Byla jsem z toho zoufalá a bála jsem se, že tímhle stylem nic nevyřešil ba naopak mi zatopil.
,,Jsi tam? Co mu tedy provedl?" ptal se dál Mike.
,,Nic."
,,Co prosím?"
,,Neudělal nic." zopakovala jsem a bylo znát, jak jsem tím Mika rozhodila.
,,To nemyslíš vážně."
,,To je fuk. Už musím jít, pak o tom pokecáme."
,,Díky za zavolání. Jsem rád, že jsi v pořádku. Hlavně na sebe dávej pozor."
Společný styling s Mary a Cindy se vydařil. Všechny jsme si vzaly bílé džíny a černý krátký top.
,,Hej ty jsi nějaká rozzářená." podívala se na mě Mary.
,,Já jsem jí to taky říkala. To bude tím, jak jim to s Alexem klape." zamrkala na mě Debby.
To už byl asi desátý komentář. Kde to zatraceně brali?
Neměla jsem dobrý pocit z toho všeho okolo. Ponořila jsem se až moc do všech těch lží. Jenže já přece nemohla jít ven s tím, že jsem si to rozdala s Mikem. Zrovna s ním. Tohle by Alex ani ostatní nerozdýchali. Nešlo mi o to, co si Alex myslel, ale vážně se snažil a připadala jsem si konečně, že někam patřím. Jeho rodina ke mně měla určitý respekt a můj otec Alexe žral.
Vlastně jsem ani nevěděla, jak se k Mikovi mám teď po tom všem chovat. Vždyť jsme se spolu vyspali a prožili senzační noc. Nebyl to žádný omyl. Byli jsme střízliví a věděli oba, co děláme. Já z toho šílela a chtěla jsem s ním být pořád. Toužila jsem, aby mě objímal a líbal. Tohle jsem s Alexem necítila. Bylo mi s ním dobře, ale tohle bylo mnohem silnější, mnohem krásnější a přímo dechberoucí. Takový ten pocit, kdy s úsměvem zavírate oči a propadáte v myšlenkách o pár hodin zpět. Jako by jeho rty stále dorážely na mé.
Sotva jsme vešli do klubu, dali jsme si gin a tonic. Pro mě to bylo až moc silné a nechtěla jsem to s alkoholem zrovna přehánět. Cindy se toho nebála a klopila tam už třetí drink, zatímco já jsem se nepodívala na dno ještě ani tomu prvnímu.
Byla jsem ráda za tuhle dámskou jízdu. Prospělo mi, abych hodila myšlenky stranou a myslela na něco jiného než na Mika, Alexe a Willa.
Před půlnocí jsem mohla top pomalu ždímat. Holky měly páru a nechtěly si jít sedat. Nonstop jsme tančily asi pět hodin v kuse. Byla dobrá zábava až do chvíle, dokud nás u baru nepřepadl mně povědomý chlápek.
,,Čau Fade." zbystřily jsme.
,,Kdo to je?" naklonila se Debby.
,,Jsi tu zase s Mikem?" polilo mě horko.
ČTEŠ
Vyšší level
RomanceTO DO List: - Změnit image - Zvýšit si sebevědomí - Zapadnout mezi ostatní - Sbalit místního playboye - Přijít o panenství - Sbalit vyšší level Sbalit místního playboye už totiž není IN...Chci víc, chci JEHO!