Myšlenka první

87 12 4
                                    

Člověk by řekl, že když jsem toho psaní nechala, tak přestanu nadobro. Jenže moje myšlenky se řítí dál a mají stále nové a nové nápady vymyšlené třeba jen z pozorování hrnku temně hnědé husté čokolády. Začíná mi z toho docela šibat, abych pravdu řekla. A tak jsem si usmyslela Vám tu říci všechny ty ničemnosti, ty malé nápady, ty kýče a klišé...

Ale ráda bych však nejprve načala myšlenku první. Proč jsem dala název této nádherné obálce, název tak podivný?

Možná proto, že jsem při tom myslela na obrazy a jejich tahy štětcem. Co znamená tah myšlenky? Naše myšlenka se dostane na plátno a pak se jen rozvíjí podle naší fantazie... Je to tak snadné a přitom je to ta nejtěžší věc, které jsme schopni jen my - lidské bytosti. Což mě vede k myšlence druhé, tu si však necháme na příště.

Koncept č. I

Příběh pojednává o indickém chlapci Surinderovi Ghatakovi, který viděl v odrazu vody pravdivé příběhy, myšlenky, či vyprávěné příběhy. Později, když vyrostl v muže, se přesunul do Evropy, aby dokázal uživit svou rodinu. V Anglické kávárně, kam popíjí jeho oblíbený čaj narazí na mladou spisovatelku s mnoha tajemstvími, která voda nechce odhalit. Pravidelně se schází tedy v kavárně ve stejný čas. Vždycky odhalil něco překvapivého. Když však nadaná Amelia nepřijde, zanechá mu podivný vzkaz poslaný přes její kamarádku. Surinder se tedy vydá po stopách zanechaných v zašifrovaných zprávách. Co se však stane až rozlouskne všechny hádanky, je zahaleno velkým tajemstvím...

Tahy myšlenekKde žijí příběhy. Začni objevovat