Kapitola dvacátá čtvrtá

10 3 6
                                    

Tak tu tak sedím v tramvaji a zase přemýšlím (u všech bohů, ta holka způsobí svým přemýšlením zabije nějakou nevinnou duši!) o příbězích... To léto zas tak inspirativní nebylo, neboť všechny myšlenky patřily jen číslům. Koneckonců si ale za to můžu úplně sama. No nic. Dost řečí o minulosti! Mám pro vás parádní úryvek! Je to úžasné a skvělé a...

Je to skvělá lež. Popravdě řečeno mi nápady došly. Žádné úryvky pro vás nemám, ale jeden dva nápady mám. Takže raději přejdeme k těm nápadům, když už nemám nic lepšího XD

Koncept XXIV.
Koncept a)
Všechno se točí okolo malého chlapce. Děj začíná jeho snem o dívce, které nebylo vidět do tváře. Vystrašen jejími slovy se probouzí a snaží zapomenout. Časem se mu to skutečně povede. Jak vyrůstá, kolem něho se však začínají dít divné věci. Občas vídá tvary, které jiní nevidí. Sem tam slyší jejich dech. V jeho osmnáctých narozenin se u něj doma objeví dívka z jeho snu s žádostí, aby ji pomohl s úkolem. Vyděšen tím, že se slova dívky vyplnila odmítá. Ve chvíli, kdy však umírají rukou hrůzostrašného stvoření jeho rodiče a malá sestra již znovu odmítnout nedokáže. Postupně se učí žít s tím, že jeho životním úkolem je od té chvíle zabíjet a chránit tak lidi před příšerami z hlubin jiných dimenzí. A nakonec možná najde někoho, kdo ho udrží na správné cestě...

Koncept b)

Co jsou dny bez tebe každým rokem?
Co se ti snažím říct každý den?
Co toužím vidět hodinu za hodinou?
Co tady dělám každou minutu?
A co ztrácím každou sekundou?

Po tváři mi padají slzy. Ztrácím směr. Tam kde kdysi vedla cesta, již dávno zmizela pod houštinou překážek. Kudy se mám teď dát, když jsem upustila tvoji mizející ruku? Jakým směrem teď povede má nová cesta? Platím cenu za zlomené srdce. Vzpomínky nenávratně mizejí, až si mlhavě se slzami vzpomínám, jen na tvář bez obličeje. A pak náhle uchytne mě cizí ruka a ztáhne mě se sebou do hlubin jiného světa. V ten den jsem konečně zjistila, kde si byl celý ten dlouhý čas...

Tak co se vám nejvíc líbilo?
A?
NEBO
B?
(C, D, E, F... Abecedu očividně ještě zvládám... 😂😂😂)
Osobně... Mě se spíš líbí ten nápad s příšerami. V příští kapitole bych vám mohla ukázat i obrázky na motivy toho příběhu.
Pokud ovšem budete chtít je to na vás!

Tahy myšlenekKde žijí příběhy. Začni objevovat