Myšlenka patnáctá

12 3 14
                                    

Čágo belo!
Dnes bych chtěla všem poděkovat za to, že čtete tyhle šílenosti. Obzvláště mě dojímá, když zjistím, že si ty moje totálně praštěné příběhy někdo uloží na seznam Oblíbené, či Nej❤️... *suší si dojetím imaginární slzičky* Nemůžu si pomoct. Asi bych vás umačkala v medvědím lásku-plném objetí. Nu což. Budu si to muset vynahradit nějakým příběhem, ke kterému mám nejvřelejší vztah. Konkrétně k příběhu Canis (což znamená v latině pes).
Canis je o...

Víte co? Raději si to přečtěte 😆😂

Koncept XV.
V životě psa se odehrává tolik dobrodružství, že by mu nestačil ani nejbystřejší chlapec. V prvních měsících života se učí poznávat svět všemi smysly. Hmatem, čichem, sluchem, mlsným jazýčkem a svými ostrými mléčnými zuby. Růženka - štěně křížence německého ovčáka - však takové štěstí neměl. Narodil se v množírně - kde nikdo nedbal na zdraví maličkých chlupáčů - beze sluchu. Přes to všechno postižení s věčně hladovým prázdným žaludkem Růženka vyrostl v mohutného psa, který neváhal a uprchl.
Potloukal se světem jako toulavý pes, který s oblibou kradl klobásky, nebo rohlíky v párku. O něco později potká dívku se kterou si vytvoří přátelský vztah a ještě o něco později i pevné pouto...

Tahy myšlenekKde žijí příběhy. Začni objevovat