Η Αρχή

138 10 4
                                    

~Παρόν~
Ο μόνος άνθρωπος που έζησα μαζί του μια ζωή ξέρω ότι θα πεθάνει... Προσπαθώ να ρουφηξω κάθε στιγμή, κάθε λεπτό, δεν το ξέρει δεν θα μάθει ποτέ τι έχει, μόνο εμείς θα το ξέρουμε και θα μας τρώει κάθε μέρα από λίγο. Τώρα όμως θέλει φροντίδα θέλει να είμαστε εκεί κάθε μέρα, γιατί πλέον ζούμε την κάθε μέρα σαν να είναι η τελευταία...

~Παρελθόν~

·Μπλινγκ·

Αυτό το παιδί δεν τα βάζει ποτέ κάτω... Σκέφτηκα. Στην οθόνη του σπασμενου κινητού μου υπήρχε μια μόνο γραμμένη λέξη, η αρχή μιας τόσο απροβλετης συνομιλίας...

Γειά σου👋

Γειά

Τι λέει; Τι κάνεις; Μένεις Αμπελόκηπους;

Εεεμ... Ναι που το ξέρεις; 😅
Καλά μωρέ χαλαρά σπίτι

Ok we found her
Waiting backup

Χαχαχα
Τι;😅😂

Ωπ λάθος τσάτ
😜
Έχουμε κάποιος κοινούς βρε Αλεξία
Δεν είμαι πράκτορας

Ναι βρεε😝

Και φυσικά με το που το άκουσα αυτό έγινα εγω μυστικός πράκτορας μαζι με την κολλητή μου, βγήκα αμέσως από την συνομιλία και πήγα στον τηλεφωνικό κατάλογο.

-Έλα εχω νέα!

Όπως κάθε άλλη φορά ξεκινήσαμε να συζητάμε χαζα θέματα όπως για την Μαρία που χώρισε και θέλει να πάμε να παρακολουθησουμε τον Γιώργο γιατί υποψιάζεται πως είχε γκόμενά, για τον Άκη τον αδερφό της που πέρασε στην ιατρική και δεν τον βλέπει να τα κατεφερνει, την θυμάμαι πάντα χαρακτηριστικά να λέει· κάθε φορά που την εκνευριζε :

Αυτό το παιδί πάντα ήταν τόσο άχρηστο απορώ πως πέρασε ιατρική!

Βέβαια ο Άκης για να λέμε την αλήθεια δεν ήταν και τόσο άχρηστος, κάθε φορά που βγαίναμε ερχόταν να μας μαζέψει μετά απο κάθε ξενύχτι και είχε χτυπήσει όλους αυτούς που μας την είχαν πέσει άσχημα. Ήταν καλό παιδί και πολύ ψηλός, το πρόσωπο του ήταν λίγο άγριο αλλά ταυτόχρονα όμορφο για αυτό άλλωστε τον φοβόντουσαν όλοι.

Τα κουτσομπολιά έδιναν και έπαιρναν ενώ συζητήσουμε. Όταν επιτέλους κατάφερα να θυμηθώ αυτό που με απασχολούσε ρώτησα την Άννα για τον Θάνο, εκείνο το παιδί που μου είχε στείλει το ίδιο απόγευμα, η Άννα κι εγώ μέναμε στους Αμπελόκηπους, όπως και εκείνος και ήλπιζα να ξέρει κάτι να μου πει για αυτόν.

- Κοίτα.... Κάνει παρέα με τον Μάριο ξέρεις τι λένε για αυτόν... Δεν έχει και το καλύτερο όνομα... Βέβαια δεν ξέρω τι παιδί είναι, δεν τον έχω γνωρίσει προσωπικά αλλά... καλύτερα να μην μπλέξεις μαζί του δεν είναι αυτός για εσένα, εξάλλου είναι κοντός και είναι χάλια! Εσένα σε έχω για καλύτερα Αλεξία μου! Είπε και γέλασε.

Η αλήθεια είναι ότι είχα απογοητευτεί πραγματικά δεν φαινόταν για τέτοιος έδειχνε ότι είναι πολύ καλό παιδί μέχρι στιγμής, πάντως το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξανά μίλαγα μαζί του και αυτό ήταν οριστικό! Έτσι κι αλλιώς δεν μιλάγαμε πολύ θα ήταν πάρα πολύ εύκολο...

·Μπλινγκ·
...


Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓





Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️

This One For You... Where stories live. Discover now