... Αχχχ... Γιατί να είσαι αδερφός της καλύτερης μου φίλης... Σκέφτηκα.Πάντα ήθελα τον Άκη απλά δεν είχα το κουράγιο να το παραδεχτώ, βαζω πιο πάνω την φιλιά μου με την Άννα πάρα τον Άκη, δεν θέλω να την χάσω για έναν ενθουσιασμό... Ακόμη κι εγώ η ίδια όμως ξέρω ότι δεν είναι ενθουσιασμός πάντα μου άρεσε, πάντα του αρεσα, απλά εγώ φοβόμουν, μας καταδικασα λοιπόν να προσπαθούμε να βρούμε αλλού την αγάπη σε ξένες αγκαλιές, προσπαθούσα να το κρύψω και τα κατάφερα δεκατρία χρόνια τώρα, αυτό θα κάνω και τώρα!
Αλλά δεν μπόρεσα τόση καταπίεση τόσα χρόνια από τον ίδιο μου τον εαυτό... Δεν άντεχα άλλο τον ήθελα. Όταν μπήκαμε στην πολυκατοικία ξεκίνησε να με φιλάει τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του, με μια κίνηση πηδηξα πανω του και τα μυώδης χέρια του με κράτησαν γερά ώστε να μην πέσω.
Ξεκίνησε να ανεβαίνει την σκάλα με εμένα αγκαλιά. Όταν φτάσαμε στον πρώτο όροφο ξεκλείδωσε την πόρτα, έπειτα με φίλησε ενώ με το πόδι του έκλεισε την πόρτα. Με κράταγε ακόμα στην αγκαλιά του και μου προσέφερε τα παθιασμένα φιλιά του όταν με άφησε να πέσω πάνω σε κάτι μαλακό, βρισκόμασταν στην κρεβάτι του, ήταν τόσο μαλακό πως τα χείλη του. Πλέον μόνο τα ρούχα μας εμπόδισαν για να γίνουμε ένα, η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη. Με κοίταξε με τα πράσινα διαπεραστικα του μάτια... Αχχ... Αυτά τα μάτια...-Σ' αγαπώ γαμωτο... Είπε σχεδόν ψιθυριστά και με έκανε να ανατριχιάσω. Τον φίλησα απαλά στα χείλη.
-Κι εγώ σ' αγαπώ, δεν αντέχω άλλο μακριά σου...
Με τα χέρια του με έπιασε και με σήκωσε από το στρώμα
-Δεν φαντάζεσαι πόσο καιρό την περίμενα αυτή τη στιγμή. Τράβηξε την μπλούζα μου προς τα πάνω ενώ εγώ σήκωσα τα χέρια, έπειτα την πέταξε στο πάτωμα, αμέσως μετά έβγαλα κι εγώ την μπλούζα του, ήρθε πάλι προς το μέρος μου κι με μια μόνο κίνηση των δαχτύλων του ξεκουμπωσε το σουτιέν μου. Μόνο στη σκέψη για το τι θα ακολουθούσε είχα αναστατωθει ήδη, άθελά μου δαγκωσα το κάτω χείλος μου, τότε σήκωσα το βλέμμα μου για να τον αντικρίσω, στεκόταν μπροστά μου τότε θυμήθηκα το αγόρι που πριν τόσα χρόνια παίζαμε μπάλα στην αυλή αυτός ήθελα να ήταν εδω αυτή τη στιγμή κανένας άλλος.
Το χέρι του χαϊδέψε το πρόσωπο μου καθώς απομάκρυνε μια τούφα από τα κόκκινα μαλλιά μου που έπεφτε στο πρόσωπο μου.
- Είσαι τόσο όμορφη γαμωτο... Πλησίασε τον λαιμό μου και του χάρισε ευχάριστα αισθησιακά, υγρά, ρουφηχτα, συρτα φιλιά, τεντωσα τον λαιμό μου για να έχει καλύτερη πρόσβαση στο σημείο που με τρελαίνει να με φιλανε, ενώ εκείνος κατέβαινε αισθησιακά και αργά προς το στήθος μου βυθισα τα δάχτυλα μου στα ανακατεμένα καστανοξανθα μαλλιά του. Όταν το στόμα του έφτασε στο στήθος μου ανατρίχιασα...
Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️
DU LIEST GERADE
This One For You...
JugendliteraturΗ Αλεξία είναι μια κοπέλα που αναζητά απεγνωσμένα να την αγάπη, για αυτην παρακάμπτει τα πρέπει και τα πιστεύω της ποτέ δεν πίστευε όμως ότι η ζωή της μέσα σε μια μέρα θα έκανε στροφή 180 μοιρών και να ερθουν όλα πανω κάτω. Άνθρωποι φεύγουν άλλοι έ...