Η αλήθεια είναι ότι είχα απογοητευτεί πραγματικά δεν φαινόταν για τέτοιος, έδειχνε ότι είναι πολύ καλό παιδί μέχρι στιγμής, πάντως το σίγουρο είναι ότι δεν θα ξανά μίλαγα μαζί του και αυτό ήταν οριστικό! Έτσι κι αλλιώς δεν μιλάγαμε πολύ θα ήταν πάρα πολύ εύκολο...
·Μπλινγκ·
...
Δεν σε είχα πετύχει καθόλου.
Έδωσες πανελλήνιες;Ναι δυστυχώς 😅😂
Δυστυχώς που δεν σε πέτυχα;
Αα δεν ξέρω θα δείξει😊😅
Για πες ποίους ξέρεις;Είχαν περάσει πέντε μέρες απο την μέρα που είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου και στην Άννα να σταματήσω να του μιλάω....
Μα δεν εφταιγα εγώ το ένα μήνυμα έφερε το άλλο και δεν κατάλαβα πως πέρασε ο καιρός, είχε πολύ ενδιαφέρον σαν άνθρωπος και συζητάγαμε τόσα πολλά άσχετα πράγματα μεταξύ τους αλλά κάθε φορά που μου ζήταγε να βγούμε εγώ δειλιαζα.
Δεν ήταν πολύ μεγαλύτερος μου μόνο έναν χρόνο, θα γινόταν είκοσι τον Σεπτέμβρη εγώ ήμουν ακόμα δεκαοκτώ, τον Οκτώβρη θα γινόμουν δεκαεννιά.
Αυτές τις πέντε μέρες σκεφτόμουν διαρκώς τα λόγια της Άννας και το γεγονός ότι είχα ξεχάσει να της μιλήσω για τα τελευταία γεγονότα και πως είχαν εξελιχθεί τα πράγματα με τον Θάνο.Η Άννα είχε μετακομίσει Ρόδο ένα χρόνο τώρα λόγω τις σχολής της και για αυτό δεν την έβλεπα τόσο συχνά όσο θα ήθελα όμως μιλούσαμε αρκετές ώρες στο τηλέφωνο και την έβλεπα αρκετές φορές κάθε φορά που ερχόταν στους Αμπελόκηπους για γιορτές ή καλοκαίρι... Η άτιμη! Έκανε ζωαρα στο νησί χωρίς γονείς, μπάνια στην θάλασσα κάθε μέρα οπότε ήθελε, είχε κάνει και καινούριους φίλους, πάρτι, κλαμπ, ήταν όλη την ώρα έξω, το ζούσε.
Εγώ πάλι δεν είχα καταφέρει να περάσω πουθενά, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν με ενδιέφερε κιόλας κάποια σχολή, έδωσα πανελλήνιες για χατήρι της μάνας μου αν και ήξερα ότι θα αποτυχω, της είχα ξεκαθαρίσει από την αρχή της χρονιάς ότι θέλω να μπω στην σχολή καλών τεχνών που δεν χρειαζόταν οι πανελλήνιες, μόνο ελεύθερο, γραμμικό σχέδιο και έπειτα κάποιον να με "προπονήσει" για να πάω να δώσω τις κατατακτήριες. Η μητέρα μου όμως ήθελε πρώτα να σπουδάσω κι έπειτα να πάω στην σχολή καλών τεχνών για να το κάνω σαν χόμπι· όσο κι αν προσπαθούσαν να τις αλλάξουν τα μυαλά εκείνη ήταν κάθετη, για αυτό και εγώ πατωσα στις πανελλήνιες και κατέληξα σε μια δημόσια σχολή αισθητικής όπως εκείνη και πάει το όνειρο με τις τεμπερες και τα πινέλα.
Η μητέρα μου με μεγάλωσε μόνη της, σχεδόν μόνη της δηλαδή, όταν χώρισε με τον πατέρα μου εγώ ήμουν πολύ μικρή δύο ή τριών ετών, μωρό δηλαδή, έτσι μετά από λίγο καιρό γνώρισε τον Τάσο και με μεγάλωσαν μαζί σαν να την δικός μου πατέρας, μετά από αρκετά χρόνια όταν εγώ πήγαινα γυμνάσιο και ήμουν πλέον δεκατεσσάρων ετών αποφάσισαν να παντρευτούν, έτσι κι έγινε 8 Φεβρουαρίου 2014 κρεμαστικαν από τότε είναι μαζί μέχρι σήμερα και με ζαλίζουν ολη την ώρα!
·Μπλινγκ ·
...Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️
YOU ARE READING
This One For You...
Teen FictionΗ Αλεξία είναι μια κοπέλα που αναζητά απεγνωσμένα να την αγάπη, για αυτην παρακάμπτει τα πρέπει και τα πιστεύω της ποτέ δεν πίστευε όμως ότι η ζωή της μέσα σε μια μέρα θα έκανε στροφή 180 μοιρών και να ερθουν όλα πανω κάτω. Άνθρωποι φεύγουν άλλοι έ...