Γραμμα

15 2 0
                                    

  ....Τι Θα έλεγα....

Μέσα στο μυαλό μου έκανα διαφορά σενάρια για το τι θα πω τι θα κάνω και κανένα δεν ήταν αυτό που ήθελα δεν μπορούσα να βρω τον τρόπο , μέχρι και γράμμα σκέφτηκα να του γράψω... Αλλά τι θα γινο6αν δεν ήθελε...

Ώσπου το αποφάσισα!




Θα του έγραφα ένα γράμμα! Πήρα το χαρτί που είχα γράψει τα πράγματα για τις διακοπές και από την άλλη πλευρά ξεκίνησα να γράφω κάθησα έξω από την πόρτα του και ακούμπησα την πλάτη μου στον τοίχο.

       ...Συγγνώμη της μίλησα...

Έτσι ξεκίνησα νομίζω ήταν το βασικότερο που έπρεπε να πω και για να μην το ξεχάσω φρόντισα να το γράψω πρώτο απ'όλα μετά δεν ήξερα τι άλλο να γράψω πέρα από ένα...

                    ...Σαγαπω!...

...Ξέρω ότι τόσα χρόνια σε αναγκαζα να μείνεις μακριά μου ,τώρα όμως ξέρει ,ελπίζω να μην είναι αργά .Αύριο φεύγω για Σκιάθο .Ελπίζω να είσαι καλά...

Προσπαθούσα να μην φλυαρω όσο γίνεται αλλά ήθελα να του γράψω τόσα πολλά που δεν θα με έφτανε ένα μόνο κομμάτι χαρτί .

ΚΆΠΟΙΟΣ ΑΝΈΒΑΙΝΕ! ΩΩΩ ΘΕΈ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΕΔΩ ΚΙ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΜΕ ΆΛΛΗ!?ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΏΡΑ!

Πήρα γρήγορα το χαρτί έγραψα σαγαπω και πριν προλάβω να τελειώσω το όνομα μου άκουσα....




Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓

Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
  ⬇️⬇️⬇️  

This One For You... Where stories live. Discover now