Πήρα το λαστιχάκι από το χέρι μου και με μια κίνηση μάζεψα τα κόκκινα μαλλιά μου.
-Γιατί τα πιάνεις; Άστα κάτω, ελεύθερα είναι πολύ ωραία. Γύρισα τον κοίταξα από τον ώμο μου..
-Μα δεν μπορώ ζεσταινομαι. Είπα και του χάρισα ένα χαμόγελο.
Στον δρόμο της επιστροφής ήμουν πολύ πιο χαλαρή δεν φοβόμουν, ήταν τόσο ωραία είχα περάσει πολύ καλά, τώρα όμως έπρεπε να τον αποχαιρετήσω, με άφησε στο ίδιο σημείο όπως του ζήτησα τον χαιρέτησα με φίλησε στο μάγουλο κι ο καθένας πήρε το δρόμο του.
Πριν με φιλήσει στο μάγουλο δεν ήξερα τι να κάνω, ένιωθα τόσο αμήχανα ευτυχώς εκείνος έσωσε την κατάσταση, όμως ένιωσα τόσο περίεργα παρόλο που μου είπε ότι θα μιλήσουμε είχα απογοητευτεί αλλά ταυτόχρονα ενθουσιαστεί γιατί σεβάστηκε την επιθυμία μου, πράγμα που δεν το περίμενα και η αλήθεια ήταν πως είχα συνηθίσει ένα συγκεκριμένο μοτίβο αλλά αυτή τη φορά όχι.
Ήμουν τόσο χαρούμενη και ενθουσιασμενη, ένα τεράστιο χαμόγελο χαράς ήταν ζωγραφισμένο στα χείλη μου, ίσως αυτός να ήταν ο σωστός για εμένα. Χαρούμενες σκέψεις τριγυριζαν στο μυαλό μου καθώς ξεβγαζα την αλμύρα της θάλασσας από πάνω μου, πλέον μυριζα καθαριότητα όταν βγήκα από το μπάνιο.
Το φωτάκι του κινητού μου αναβοσβηνε οπότε καλά είχα ακούσει ένα μήνυμα του Θάνου υπήρχε.Έφτασες;
Ναι έκανα και μπάνιο.
Καηκες τελικά εε; 😅Ναι λίγο 😜
Ναι το είδα στο στόρι σου 😂😅😝
Τελικά μετά από πολύ σκέψη πολλών ημερών αποφάσισα να παρω την απόφαση και να παω μαζί με τον Θάνο διακοπές την επόμενη μέρα αφού γύριζα από την Βάρκιζα που θα πηγαίναμε με τα κορίτσια θα πήγαινα κατευθείαν στο πρακτορείο να κλείσουμε τα εισιτήρια για Άνδρο και μαζί και το ξενοδοχείο. Δεν είχα πει τίποτα σε κανέναν ότι θα πηγαίναμε μαζί θα ήταν το μυστικό μου, το ξερω πως δεν ήταν σωστό αλλά σε όποιον και να το έλεγα θα είχε δίκιο αν μου φώναζε, έτσι λοιπόν είπα σε όλους ότι θα πάω μόνη.
Την ίδια κιόλας μέρα όταν γύρισα από την παραλία έκανα κατευθείαν μπάνιο και πήγα να κλείσω τα εισιτήρια μαζί με τον Θάνο, θα πηγαίναμε στην Άνδρο σε ένα ξενοδοχείο μέσα στην πόλη της Γαύδου μπροστά στην θάλασσα, είχε και πισίνα, την επόμενη εβδομάδα τέσσερις με έξι Αυγούστου. Το ξενοδοχείο θα ήταν υπέροχο όπως και το νησί!
Στο δρόμο της επιστροφής ο Θάνος προσφέρθηκε να με πάει σπίτι αλλά επειδή όλα αυτά που μου είχε πει στο παρελθόν για εκείνον η Άννα ακόμα τα θυμόμουν δεν ήθελα, έτσι λοιπόν προσπάθησα να τον παροτρυνω. Ξεκίνησα να πηγαίνω μέσα απο τα στενά και να κάνω κύκλους.
- Πραγματικά δεν είναι ανάγκη
- Ναι αλλά αυτό είναι το σωστό
- Χαχαχα δεν πειράζει
- Γιατί δεν θες να μάθω που μένεις; Είπε φέροντας.
- Εσύ είπες ότι ξέρεις λοιπόν; Γιατί να σου πω; Αφού ξέρεις!
- Πλάκα σου έκανα μωρέ απλά με αυτά που μου είπες υπολόγισα περίπου
- Και εγώ πλάκα σου κάνω
-Καλά αν δεν θες να μάθω που μένεις απλά πήγαινε κάτω από μια πολυκατοικία και πες μου ότι μένεις εκεί.
Περπατούσαμε προς την αντίθετη πλευρά του σπιτιού μου η ζέστη ήταν αφόρητη δεν άντεξα άλλο.
- Είσαι τόσο πεισματάρης;! Είπα και ξεκίνησα να πηγαίνω προς το σπίτι μου που ευτυχώς ήταν κοντά.
- Πάλι καλά που το κατάλαβες. Είπε σαρκαστικά.
Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️
KAMU SEDANG MEMBACA
This One For You...
Fiksi RemajaΗ Αλεξία είναι μια κοπέλα που αναζητά απεγνωσμένα να την αγάπη, για αυτην παρακάμπτει τα πρέπει και τα πιστεύω της ποτέ δεν πίστευε όμως ότι η ζωή της μέσα σε μια μέρα θα έκανε στροφή 180 μοιρών και να ερθουν όλα πανω κάτω. Άνθρωποι φεύγουν άλλοι έ...