Γειααα!

18 2 0
                                    

Προσπαθούσα να μην φλυαρω όσο γίνεται αλλά ήθελα να του γράψω τόσα πολλά που δεν θα με έφτανε ένα μόνο κομμάτι χαρτί .

ΚΆΠΟΙΟΣ ΑΝΈΒΑΙΝΕ! ΩΩΩ ΘΕΈ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΕΔΩ ΚΙ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΜΕ ΆΛΛΗ!?ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΏΡΑ!

Πήρα γρήγορα το χαρτί έγραψα σαγαπω και πριν προλάβω να τελειώσω το όνομα μου άκουσα....

-Γειααα!

Ταραχτηκα, φοβήθηκα, ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί θα μπορούσα να τρέξω ανεβαίνοντας τις σκάλες μεχ6να φτάσω στην ταράτσα και να πέσω κάτω σαν τις σουλιωτησες ,αλλά με το κεφάλι! Σήκωσα το κεφάλι μου δειλά ,δειλά να δω ποιος ήταν αυτός που με χαιρέτησε μα ποιος άλλος θα μπορούσε να είναι βρίσκομαι στην πολυκατοικία του Άλκη .....!
Για καλή μου τύχη ήταν ένας γείτονας του γκέι που είναι πολύ κουλ τυπακι και τον πήγαινα πολύ παρόλο που την έπεφτε στο αγόρι μου, ωχ Αμαννν...Τι λέω ! Παρόλο που την έπεφτε στον Άλκη, εκείνος βέβαια δεν τον πήγαινέ Φυσικά για αυτόν το λόγο.

Με σήκωσε από το πάτωμα.

-Γιατί εκλαιγες τώρα....?
Ο Φάνης με ήξερε, ήξερε ότι ήμουν ευαίσθητη, ήξερε όλη την ιστορία με τον Άλκη και ποιος δεν την ήξερε δηλαδή!

-Τον αγαπάω...

-Έλα πάνω μικρή μου! Μου είπε προσπαθώντας να το παίξει λίγο αυστηρός για να με κάνει να γελάσω. Έτσι και έκανα λοιπόν τον ακολούθησα , ήταν έναν όροφο πάνω από τον Άλκη, όμως δεν είχα μπει ποτέ σπίτι του, ήταν τόσο στυλατο λες και είχε βγει από σελίδα περιοδικού.

-Η κατάσταση σηκώνει ποτό! Πάρε!

-Τι είναι?

-Μην σε νοιάζει έχεις ντερτια!

-Ναι αλλά αύριο έχω ταξίδι

-Το έχω υπ'όψιν μου.

Κάθησα στο καθιστικό ήταν τόσο ωραία εκεί μέσα μου έφταιξε η διάθεση μόνο που το έβλεπα.

ι !? Εδώ θα κάτσεις πάμε έξω καλέ. Καλοκαίρι είναι... Έλα κάτσε. Μου είπε δείχνοντας Την μεταλλική μαύρη καρέκλα στο μπαλκόνι ,κάθησα λοιπόν και του τα είπα όλα... κλαίγοντας στην πορεία.

-Ρε μωρό μου σταμάτα μην κλαις αλήθεια είναι ένα δράμα... Αλλά τουλάχιστον σαγαπαειιιι!

- Τα έκανα μαντάρα ρε Φανή και τώρα που είπα στην Άννα την αλήθεια φοβάμαι μήπως είναι αργά...

-ΠΌΤΕ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΑΡΓΆΑΑ

-Του έγραψα γράμμα κιόλας...

-Που το έχεις

- Τοάφησα κάτω από την πόρτα του όταν σε άκουσα τρόμαξα αλλά θα πάω να το πάρω πίσω...

-Ιιιιιι! Μην τολμήσεις! Θα φέρω να πιούμε! Το σηκώνει η περίσταση

Επέστρεψε με δύο σφηνάκια και ένα γεμάτο μπουκάλι με ποτό.

-Έλα πάρε...Στην υγειά του τυράννου σου

-Εγώ τον τυρανναω...

-Στην αγάπη λοιπόννννν!

Το αλκοόλ έκαψε τον ουρανίσκο μου αλλά όσο πέρναγε η ώρα ξέχναγα μου έκανε καλό.

-Τι ώρα φεύγεις αύριο?

-10

-Μια χαρά! Άλλο ένα θα το πιούμε!

-Στις διακοπές μουυυ!

-Αυτό που θα βάλω είναι για εμένα στην υγεία μου λοιπόν !

-Σε εσενααααα!

-Στον Φάνηηηη!

- Φανή μου πολύ καλό παιδί είσαι το ξέρεις Φανή μου και εσένα σε πλήγωσε κανένας μαλακας? Ποιος να τον δείρωωωωω!

-Ήρεμα Ροκι

-Τι κοιτάς ?

- Τίποτα πάρε σφηνάκι

- Ναιιιι σφηνάκι ,άσπρο πάτο!

-Αλίμονο!

- Είπες κάτι?

-Όχι καμάρι μου

- Φανηηηηηη, Φανή μου αγκαλιά....

-Μαρή σήκω! Καλεεεε!?




Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓

Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
  ⬇️⬇️⬇️  

This One For You... Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz