Σκατα...

26 2 0
                                    

-Απλά δώσε μου λίγο χρόνο...!

-Σ αγαπάω γαμωτο, γιατί μου το κάνεις αυτό; τόσα χρόνια δεν κουράστηκες;! Δεν θα την χάσεις!

-Κι εγώ σ αγαπάω... Αλλά δεν καταλαβαίνεις;;; Γιατί Το κάνεις αυτό! Απλά θέλω να σκεφτώ τι θα της πω!

-ΩΡΑΊΑ ΣΚΈΨΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΌΤΑΝ ΦΎΓΕΙ ΓΙΑΤΊ ΜΟΝΌ ΤΌΤΕ ΘΑ ΠΆΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΌΦΑΣΗ ΌΤΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΡΓΆ!

-ΕΊΣΑΙ ΜΕΓΆΛΟΣ ΒΛΑΚΑΣ Μ' ΑΚΟΥΣ;;!!! Σ' αγαπώ... Είπα ενω ήδη είχα ξεκινήσει να κλαίω.

-Κι εγώ αλλά είναι η μόνη λύση... Το τηλέφωνο έκλεισε κι όλα είχαν τελειώσει μέσα σε μερικές μέρες...
     
                  ... Τον ήθελα ...

Οι μέρες κυλούσαν μα η διάθεση μου βρισκόταν κυριολεκτικά στα πατώματα δεν μιλούσα ,δεν έτρωγα, δεν έβγαινα , όλα ήταν χάλια χωρίς εκείνον. Δεν της είχα μιλήσει ακόμα αλλά είχα πάρει την απόφαση μου δεν μπορούσε να συνεχιστεί άλλο αυτό.
Η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι να το πω στην κολλητή μου ξέρω ότι δεν έχει κολλήματα ότι δεν θα την πειράζε και τόσο αλλά δεν θα είναι το ίδιο άνετα ,δεν θα μιλάω και δεν θα μπορώ να κουτσομπολευω το ίδιο άνετα τον αδελφό της με τον οποιοδήποτε άλλο.
Πέρα από αυτό τι θα γίνει αν χωρίσουμε εκεί τα πράγματα θα γίνουν πολύ χειρότερα...
Δεν θα το άντεχα , για αυτό και δεν κυνηγάω κάθε ευκαιρία για να της το πω ,από την άλλη δεν θέλω να τον χάσω...
Τι θα κάνω ...

Είχα συνηθίσει την καθημερινότητα ή έτσι τουλάχιστον ήθελα να πιστεύω...
Έκανα κάθε μέρα ένα συμμάζεμα στο σπίτι πήγαινα για ψώνια κάθε Πέμπτη ώρες που ήξερα ότι δεν θα έχω απροοπτες συναντήσεις και η ζωή μου κυλούσε ομαλά, έβγαινα κιόλας. Σταμάτησα να μιλάω και με εκείνο το παιδί από το ινστα η αλήθεια είναι πως δεν είχα όρεξη για παιχνίδια αυτή την περίοδο της ζωής μου. Ήμουν καλά...

Το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν ήταν εκείνο το τριήμερο στο νησί που είχα πάει και είχα κλείσει εισιτήρια μαζί με τον Θάνο το παιδί που μίλαγα, ευτυχώς που τελικά δεν είχα μιλήσει σε κανέναν για αυτό και πάλι καλά τώρα θα πήγαινα μόνη μου να ηρεμήσω λιγάκι δεν ξέρω τι θα έκανε εκείνος αλλά εφόσον δεν είχαμε επαφές πλέον δεν με ενδιέφερε.

Το ταξίδι ήταν σε λίγο καιρό και είχα ξεκινήσει ήδη να σκεφ6τι να πάρω μαζί μου, ειχα κάνει μια λίστα ώστε να μην ξεχάσω τίποτα και όλα θα πήγΤο ταξίδι ήταν σε λίγο καιρό και είχα ξεκινήσειαιναν ρολόι. Αγόρασα πολλά πράγματα για εκείνο το ταξίδι κυρίως όμως ρούχα! Εννοείται όμως ότι δεν πήγαινα μόνη μου πάντα με συνόδευε ο Φώτης και η Άννα τους είπα ότι θα πήγαινα στην Σκιάθο για 3 μέρες ,ήξεραν όλες τις λεπτομέρειες, που είναι το ξενοδοχείο ,πως λέγεται, την περιοχή που θα μείνω όλα και η αλήθεια ήταν πως ήταν όλα τέλεια απλά περίμενα να σαλπάρει το καράβι.
Αυτές τις μέρες πριν την αναχώρηση μου για Σκιάθο σκεφτόμουν πριν φύγω να πω στην Άννα για εμένα και τον Άκη ,θα είχα και τον χρόνο μου αν το έκανα και εκείνη το ίδιο. Το είχα αποφασίσει αυτό θα έκανα!


Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓

Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
  ⬇️⬇️⬇️  

This One For You... Where stories live. Discover now