-Πες τώρα εσύ τα δικά σου όλο εγω μιλαω!
-Λες και δεν τα ξέρεις... Δεν έχω γκομενο, παρθένα ακόμα, χρωστάω τέσσερα μαθήματα... Με έκοψε η πουτανα... Θα αλλάξω μάθημα στο άλλο εξάμηνο δεν την μπορώ! Αλλά δίνει να διαβάσουμε αλλά μας βάζει! Θα πάω τέλη Αυγούστου Ρόδο πάλι για να ξεκινήσω διάβασμα μήπως και περάσω σε κανένα μάθημα γιατί δεν με βλέπω καλά... Προς το παρόν όμως θα λιώσω στο μαγαζί... Πέρνα καμία μέρα με τον Φώτη! Ή και μόνη σου...
-Θα περάσω εγώ, τώρα για τον Φώτη δεν ξέρω δίνει και πανελλήνιες φέτος και έχει ξεκινήσει από τώρα...
-Ωχ... Κατάλαβα... Οπα... Κάτσε... Τι είναι αυτό εκεί;!!!!
-Τι!; Ασυναίσθητα έπιασα κατευθείαν το πρόσωπο μου αμέσως μετά τα μαλλιά μου και ξεκίνησα να ψυλαφιζω.
-Πιο κάτωωωω...
Οοο... Οχιιιι, όχι δεν μπορεί να συμβαίνει τώρα αυτό! Πετάχτηκα από το κρεβάτι με μιας και πήγα μπροστά στον καθρέφτη από πίσω μου στεκόταν η Άννα, κοίταζα πόσο μεγάλη ζημιά μου είχε κάνει ο Άκης μια μεγάλη μοβ πιπιλια βρισκόταν δεξιά πίσω από τον στερνοκειδομαστοειδη μου, η επόμενη ερώτηση της θα ήταν ένα ψέμα μου και αυτό με σκότωνε μέσα μου. Ήθελα σαν τρελή να της πω την αλήθεια αλλά δεν ήξερα πως θα το πάρει, δεν ήθελα να την χάσω από την ζωή μου όμως, είναι η καλύτερη μου φίλη παρόλο που βρίσκεται τους περισσότερους μήνες του χρόνου μακριά μου, την αγαπάω τόσο πολύ και θα κάνω τα πάντα για να μην την χάσω κι ας είναι ένα από αυτά να μείνω μακριά από τον άντρα που αγαπώ πραγματικά.
-Πρέπει να φύγω βιάζομαι λείπω πολλές ώρες από το σπίτι, πες μου μόνο... Αυτός στην έκανε πουτανακι;
-Εεε...; Όχι...
-Τότε ποίος;! Λοιπόν μην μου πεις τώρα επειδή βιάζομαι, θα φάμε όλοι μαζί σήμερα... Θα σε πάρω τηλέφωνο αργότερα αν είναι να περάσω ή να βγούμε να μου πεις εντάξει;
-Ωραία... Τέλεια, τα λέμε γειά. Είπα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Μια βαθιά εκπνοή δεν αρκούσε μόνο για να χαλαρώσω στηριχτηκα στην κλειστή πόρτα και άφησα το σώμα μου να πέσει κάτω στα κρύα πλακάκια σιγά, σιγά, βυθισα το κεφάλι μου μέσα στα χέρια μου για μερικά λεπτά - έπρεπε να πάρω τηλέφωνο τον Άκη να δούμε τι θα κάνουμε δεν έπρεπε να μάθει τίποτα ακόμα όσο κι αν με τσακιζε - έπρεπε να βρω έναν τρόπο να της το πω...
Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️
ESTÁS LEYENDO
This One For You...
Novela JuvenilΗ Αλεξία είναι μια κοπέλα που αναζητά απεγνωσμένα να την αγάπη, για αυτην παρακάμπτει τα πρέπει και τα πιστεύω της ποτέ δεν πίστευε όμως ότι η ζωή της μέσα σε μια μέρα θα έκανε στροφή 180 μοιρών και να ερθουν όλα πανω κάτω. Άνθρωποι φεύγουν άλλοι έ...