Χημεία

19 3 0
                                    

-Εππ! Τι κάνεις εσύ κοπελιά δεν μας χαιρετάς πλέον; Ήταν ο Άκης, γέλασα και έπειτα τον αγκάλιασα· ένιωθα τόσο μικροσκοπική μέσα στην αγκαλιά του, εκείνος ακούμπησε το πηγούνι του πάνω στο κεφάλι μου έπειτα το φίλησε.

-Ακόμα νομίζεις ότι έχω κάτι μαζί σου; Είπα γελώντας.

-Ναι ακόμα κυρία μου! Είπε δείχνοντας με τον δείκτη του το ένα μάγουλο του και έσκυψε να τον φιλήσω - πάντα το έκανε αυτό - γρήγορα τον πλησίασα χαριτωμένα και όλο ναζί καιτου χάρισα πολλά διάσπαρτα φιλιά στο μάγουλο, εκείνος ξεκίνησε να γελάει και να μου λέει να σταματήσω μα εγώ συνέχισα λίγο ακόμα τότε γύρισε το κεφάλι του, οταν το αντιλήφθηκα ήταν ήδη αργά, τα χείλη μου είχα ακουμπήσει τα δικά του...

-Συγ... Δεν πρόλαβα να του πω συγνώμη κι εκείνος με έφερε ξανά κοντά του, ξεκίνησε να με φιλάει όλο πάθος δεν μπόρεσα να αντισταθώ, δεν μπόρεσα να του πω όχι, η γλώσσα του μπήκε ευπρόσδεκτη μέσα στο στόμα μου, το φιλί μας έγινε πιο βαθύ, με κόλλησε μαλακά στο τοίχο που βρισκόταν πίσω μας, οι ανάσες μας είχαν γίνει ένα κι εκείνος ήταν τόσο τρυφερός μαζί μου δεν ξεκολλαγε από πάνω μου αλλά ούτε εγώ... Όμως ήταν αδερφός της Άννας δεν έπρεπε... Όμως ένιωθα τόση χημεία ανάμεσα μας.

-Δεν... Πρόλαβα να ψελλισω. Και συνέχισα να τον φιλώ.

-Η Άννα... Προσπάθησα να συγκεντρωθω σε αυτό που ήθελα να πω μα δεν μπορούσα να συγκρατηθωστα φιλιά του. Απομακρυνθηκε και με έπιασε από το χέρι.

-Ακολούθησε με.

Τον ακολούθησα χωρίς δεύτερη σκέψη. Μετά απο λίγα λεπτά φτάσαμε στη μηχανή.

-Που πάμε;

-Με εμπιστεύεσαι;

-Ναι.

Η μηχανή σταμάτησε μπροστά σε μια καινούρια μικρή πολυκατοικία, βρισκόταν πολύ κοντά στο σπίτι μου μόλις πέντε λεπτά. Κατέβηκα αποτην μηχανή και με την σειρά του και ο Άκης μου έπιασε το χέρι το φίλησε τρυφερά και έπειτα με φίλησε απαλά στα χείλη.

... Αχχχ... Γιατί να είσαι αδερφός της καλύτερης μου φίλης... Σκέφτηκα.

Πάντα ήθελα τον Άκη απλά δεν είχα το κουράγιο να το παραδεχτώ, βαζω πιο πάνω την φιλιά μου με την Άννα πάρα τον Άκη, δεν θέλω να την χάσω για έναν ενθουσιασμό... Ακόμη κι εγώ η ίδια όμως ξέρω ότι δεν είναι ενθουσιασμός πάντα μου άρεσε, πάντα του αρεσα, απλά εγώ φοβόμουν, μας καταδικασα λοιπόν να προσπαθούμε να βρούμε αλλού την αγάπη σε ξένες αγκαλιές, προσπαθούσα να το κρύψω και τα κατάφερα δεκατρία χρόνια τώρα, αυτό θα κάνω και τώρα!





Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓



Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
  ⬇️⬇️⬇️  

This One For You... Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang