Ήταν η πρώτη μπλούζα που αγόραζα μετά από χρόνια σε αυτό το χρώμα, όταν ήμουν μικρή το ροζ ήταν το μόνο χρώμα που φόραγα, στην εφηβεία όμως αντικατασταθηκε με το μαύρο.
Πήγα στη στάση του λεωφορείου που είχαμε δώσει σημείο συνάντησης και τον είδα να με περιμένει. Είχε κατέβει από την μηχανή, στηριζόταν όμως πάνω της, είχε ανάψει ένα τσιγάρο και κοιτούσε το πάτωμα...
Φορούσε ένα άσπρο πουκάμισο και είχε σηκώσει τα μανίκια μέχρι τους αγώνες, το παντελόνι ήταν γκρι και τα παπούτσια κι αυτά άσπρα... Ήταν τόσο σεξι...
Πήγα προς το μέρος του σήκωσε το κεφάλι του.-Στις ομορφιές σου είσαι σήμερα
-Ευχαριστώ. Είπα χαρίζοντας του ένα πλατύ χαμόγελο ανεβήκαμε και οι δυο στην μηχανή και ξεκινήσαμε. Για πρώτη φορά εκνευρίζουν αφάνταστα για τον αέρα που μου ανακάτευε τα μαλλιά, όταν σταματήσαμε τα έπιασα έναν χαλαρό κότσο μερικές μπούκλες έπεφταν ατημελητα, προσευχομουν να μην χαλάσουν. Όταν φτάσαμε έλυσα τα μαλλιά μου και άφησα να πέσουν κάτω τις κόκκινες μπούκλες και να καλύψουν τους ηλιοκαμενους ώμους μου και πλάτη, ο Θάνος έμεινε να με κοιτάει ποτέ δεν καταλάβαινα γιατί του άρεσαν τόσο πολύ τα μαλλιά μου, ήταν απλά κόκκινα!
-Είναι απλά κόκκινα... Του είπα καθώς προχωρουσα μπροστά με αυτοπεποίθηση, ενώ οι κόκκινες μπούκλες μου χόρευαν στο ρυθμό του βήματος μου, εκείνος έμεινε για λίγο να με κοιτάει και έπειτα προχώρησε δίπλα μου. Γέλασε.
-Να το πάλιιι...
-Τι; Είναι μόνο κόκκινα!
-Μα για αυτό μ' αρέσουν.
Στο μαγαζί ευτυχώς είχε θέσεις στην μπάρα κι έτσι μπήκαμε πολύ γρήγορα μέσα, μετά από λίγη ώρα ήρθαν και τα ποτά μας πήραμε και οι δύο ουίσκι εγώ Jack Daniels, εκείνος κάποιο άλλο δεν κατάλαβα την ονομασία ακριβώς, είχε πάρα πολύ φασαρία, ξαφνιαστηκε όμως όταν άκουσε πως ήθελα ουίσκι, ευτυχώς θετικά.
Τον είχα πάει στο μαγαζί που συχναζα με την παρέα μου, κάθε φορά που πήγαινα εκεί πέρναγα τέλεια όπως και τώρα μου έλειπαν βέβαια τα κορίτσια όταν έβαλε το τραγούδι "αντρική κολόνια", πάντα, κάθε φορά κάναμε χαμό! Η βραδιά κυλούσε καλά εγώ κι ο Θάνος είχαμε έρθει πιο κοντά σε σχέση με τις προηγούμενες φορές ήμουν τελείως νηφάλια για μια στιγμή καθώς χορεύαμε το καυτό του χέρι...
Ανυπομονώ να μάθω τι θα γίνει στην συνέχεια εσείς; 😱
Διαβάστε γρήγορα αυτό το παρτ για να ανεβάσω και το επόμενο το έχω έτοιμο ❤️🔥
Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️
YOU ARE READING
This One For You...
Teen FictionΗ Αλεξία είναι μια κοπέλα που αναζητά απεγνωσμένα να την αγάπη, για αυτην παρακάμπτει τα πρέπει και τα πιστεύω της ποτέ δεν πίστευε όμως ότι η ζωή της μέσα σε μια μέρα θα έκανε στροφή 180 μοιρών και να ερθουν όλα πανω κάτω. Άνθρωποι φεύγουν άλλοι έ...