·Μπλινγκ·
Δεν θέλει να το πει παιδιά.
Πέρασες πριν από Άρωμα;Που είναι αυτό;
Δίπλα στο Max perry.
Το ναργιλαδικο.Ααα κατάλαβα.
Τοποθετησες τις κάμερες σου;Κοιταγες στην δεξιά τσέπη στο άσπρο σορτσάκι να βρεις κάτι.
Ήταν Ιούλιος και το μόνο βέβαιο ήταν ότι εγω η Αλεξία δεν επρόκειτο να μείνω Αθήνα και να σκάσω, κάπου θα πήγαινα πάση θυσία, έτσι κι αλλιώς με όλα αυτά τα νύχια που είχα φτιάξει στις πελάτισσες μου είχα αρκετά λεφτά.
Αρχικά ξεκίνησα το ψάξιμο στα εισιτήρια στην αρχή τα πράγματα ήταν καλά, έπειτα κοίταξα τα ξενοδοχεία και οι τιμές τους ήταν καλές παρότι βρίσκονταν μέσα στην πόλη.
Υπήρξαν μέρες που έψαχνα σαν μανιακή αλλά δεν κατέληγα κάπου, ήμουν τόσο αναποφασιστη, συνήθως άλλος αναλάμβανε αυτή τη δουλειά για αυτόν ακριβώς τον λόγο, έτσι λοιπόν αποφάσισα να τα δώσω άλλη μια μέρα αναβολή στην κράτηση που θα έκανα και ετοιμάστηκα για να παω να συναντήσω τον Φώτη.
·Μπλινγκ·
Πήγες Μοναστηράκι ποντάρουν οι κάμερες.
Πήγα για ποτό και όχι δεν πήγα Μοναστηράκι.
Χαχαχα πρέπει να αλλάξω εταιρεία.
Με έχουν εκθέσει τελευταία.
_______________________________________Η ώρα πέρναγε πολύ ευχάριστα, τα ποτά ήταν τέλεια κι έτσι με την συζήτηση και μερικούς απροσκλητους επισκέπτες στο τραπέζι μας η ωρα κύλισε σαν νεράκι, όμως... Είχα ξεχαστεί τελείως και δεν κοίταξα καθόλου το κινητό μου τις τελευταίες ώρες που πέρασαν, ο Φώτης μου έκανε παρατήρηση κάθε φορά που πήγαινα να το αγγίξω κι έτσι από ένα σημείο και μετά "παραδόθηκα" και έπειτα ξεχάστηκα.
Μόλις άνοιξα τα δεδομένα ο γνωστός ήχος ήχησε στα αυτιά μου...
·Μπλινγκ·
Λοιπόν πάω για ξάπλα γιατί δεν θα σηκώνομαι και δουλεύω
Καληνύχτα και θα μιλήσουμε ❤️
_______________________________________Όταν σήκωσα το κεφάλι κοίταξα προς τις τουαλέτες ο Φώτης ήταν ακόμα μέσα έτσι έκλεψα μερικά λεπτά και είδα το μήνυμα του Θάνου και απάντησα.
Καληνύχτα ❤️
_______________________________________Μόλις σήκωσα το κεφάλι μου από την οθόνη του κινητού είδα έναν άντρα νέο σε ηλικία να πλησιάζει το τραπέζι απειλητικά τρεκλιζοντας, όταν έφτασε σε αρκετά κοντινή απόσταση έτσι ώστε να μπορέσω να δω τα μάτια του παρατήρησα ότι ήταν κόκκινα από το αλκοόλ και κάτω από αυτά είχαν σχηματιστεί μαύροι κύκλοι, μα που στο καλό ήταν ο Φώτης... Σκέφτηκα, ο άντρας συνέχισε την πορεία του προς εμένα ώσπου...
Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️
أنت تقرأ
This One For You...
أدب المراهقينΗ Αλεξία είναι μια κοπέλα που αναζητά απεγνωσμένα να την αγάπη, για αυτην παρακάμπτει τα πρέπει και τα πιστεύω της ποτέ δεν πίστευε όμως ότι η ζωή της μέσα σε μια μέρα θα έκανε στροφή 180 μοιρών και να ερθουν όλα πανω κάτω. Άνθρωποι φεύγουν άλλοι έ...