-Τι ώρα φεύγεις αύριο?
-10
-Μια χαρά! Άλλο ένα θα το πιούμε!
-Στις διακοπές μουυυ!
-Αυτό που θα βάλω είναι για εμένα στην υγεία μου λοιπόν !
-Σε εσενααααα!
-Στον Φάνηηηη!
- Φανή μου πολύ καλό παιδί είσαι το ξέρεις Φανή μου και εσένα σε πλήγωσε κανένας μαλακας? Ποιος να τον δείρωωωωω!
-Ήρεμα Ροκι
-Τι κοιτάς ?
- Τίποτα πάρε σφηνάκι
- Ναιιιι σφηνάκι ,άσπρο πάτο!
-Αλίμονο!
- Είπες κάτι?
-Όχι καμάρι μου
- Φανηηηηηη, Φανή μου αγκαλιά....
-Μαρή σήκω! Καλεεεε!?
Χθες το βράδυ ήμουν τυφλά, το μόνο που θυμάμαι είναι κάποιον να με κουβαλάει ενώ κατεβαίνουμε τις σκάλες. Όταν όμως τον είδα μου πέρασαν όλα ,ήταν ο Άλκης, στεκόταν από πάνω μου, εγώ ήμουν ξαπλωμένη. Η ζαλάδα που είχα πλέον είχε περάσει γιατί είχα αυτόν που αγαπαγα μπροστά μου. Γύρω μου υπήρχε το απόλυτο σκοτάδι ,ενώ μερικές ακτίνες της Σελήνης διαπερνούσαν το μισάνοιχτο παντζούρι.
- Τι θα κάνω εγώ με εσένα μου λες?
- Πώς... δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω την πρότασή μου και εκείνος μου έκλεισε το στόμα με ένα παθιασμένο φίλι. Αχ μετά από τόσο καιρό νιώθω πάλι την γεύση των φίλων του, δεν μπορώ να σταματήσω, δεν τον χορταίνω! Θέλω να είναι μόνο δικός μου, να είμαι μόνο δική του!
- Σ'αγαπάω το ξέρεις ? Αχ τι ωραία που ακούγεται αυτή η λέξη όταν βγαίνει από τα χείλη του και πόσο μάλλον όταν είναι για εμένα... Μόνο για εμένα.
- Κι εγώ σαγαπω! Της τα είπα όλα... Η ανάσα του καυτή, μπλέχτηκε με την δική μου, τα μάτια του με εγδυναν... Η φωνή του, αχ αυτή η φωνή του...
- Άστα αυτά τώρα. Μου ψιθύρισε σιγανά στο αυτί κάνοντας με να ανατριχιασω σε όλο μου το κορμί. Με φίλησε μαλακά, απαλά όμως ταυτόχρονα τόσο αισθησιακά. Ήξερα ότι αυτός ο άντρας ήταν για εμένα, έγινα δική του, τόσο γλυκά , αυτή τη φορά δεν ήταν όπως η προηγούμενες, ήταν πολλά παραπάνω! Τα δάχτυλα του μπερδεμένα με τα δικά μου, τα πράσινα μάτια του να κοιτάνε όλο πάθος τα δικά μου κι εγώ να του παραδινομαι όλο και περισσότερο.
- Σ'αγαπάω. Ψιθύρισε, τότε τον κράτησα στην αγκαλιά μου όσο πιο σφιχτά μπορούσα, με όλη μου την δύναμη, εκείνη την ώρα ένιωσα κάτι καυτό να κυλάει μέσα μου. Με πήρε αγκαλιά ,ξάπλωσα πάνω στο γυμνασμένο στήθος του. Ήμουν τόσο κουρασμένη, οι χτύποι της καρδιάς του έγιναν το νανούρισμα μου και χωρίς να προλάβω να του πω καληνύχτα με πήρε ο ύπνος στην αγκαλιά του.
Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️
YOU ARE READING
This One For You...
Teen FictionΗ Αλεξία είναι μια κοπέλα που αναζητά απεγνωσμένα να την αγάπη, για αυτην παρακάμπτει τα πρέπει και τα πιστεύω της ποτέ δεν πίστευε όμως ότι η ζωή της μέσα σε μια μέρα θα έκανε στροφή 180 μοιρών και να ερθουν όλα πανω κάτω. Άνθρωποι φεύγουν άλλοι έ...