Όταν γύρισα πίσω στο Θάνο με κοίταγε χαμογελοντας.
- Είσαι ωραία... Εννοώ ήταν ωραίο αυτό που έκανες.
-Τι για το σφηνάκι; Σιγά
- Είσαι ωραίο τυπακι.
-Χαχαχα ευχαριστώ. Είπα και εμφανώς ένιωθα άβολα.
Η ώρα ήταν περασμένη είχε παει έξι και το μαγαζί σιγά, σιγά έκλεινε κι έτσι αποφασίσαμε να πάρουμε τον δρόμο του γυρισμού. Όταν κατεβήκαμε από το μετρό περπατήσαμε λίγο μέχρι την στάση, ευτυχώς το λεωφορείο ήρθε γρήγορα μπήκαμε μέσα και καθίσαμε δίπλα, δίπλα μέχρι να φτάσουμε στον προορισμό μας ξεκινήσαμε να μιλάμε.
-Πάντως έχεις πέραση! Είπα γελώντας.
-Τι εννοείς;
-Για αυτόν που σε κοίταζε στο κλαμπ λέω.
-Ααα... Άμα του έχωνα κανένα μπουκέτο... Μπαπ! Κατευθείαν στο σαγόνι, θα του έλεγα εγω...
... Χμμ... Λες να ήταν αυτός που χτύπησε τον τύπο στο μπαρ;... Σκέφτηκα.
-Εντάξειιι... Ηρέμησε.
-Ήρεμος είμαι, απλά δεν τα μπορώ αυτά. Δεν έχω θέμα με τους γκει, να κάνουν ότι θέλουν, απλά θεωρώ αρρωστημένο το να πηγαίνει κάποιος άντρας με άντρα.
-Εντάξει όμως δικαίωμα τους είναι να κάνουν ότι θέλουν.
-Ναι... Εγώ εδώ κατεβαίνω τα λέμε θα σου στείλω. Είπε και ενώ περίμενα να με φιλήσει κανονικά, μου έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο και κατέβηκε από το λεωφορείο. Τι ήταν αυτό τώρα; Ναι δεν λέω στοργικό αλλά... Όλο με εκπλήσσει αυτό το αγόρι.... Τι θα κάνω μαζί του;...
Το επόμενο πρωί σηκώθηκα απο το κρεβάτι με ένα τεράστιο χαμόγελο, είχα περάσει τέλεια την περασμένη βραδιά κάτι που δεν περίμενα ότι θα γίνει, μέχρι και τραγούδι μου αφιέρωσε... Το αψυχολογητη του Οικονομοπουλου.
Θα έβγαινα με τον Φώτη για να πάμε για καφέ και να του πω τι ειχε γίνει την περασμένη βραδιά ανηπομονουσα τόσο. Καθώς πήγαινα στην καφετέρια ένιωσα κάποιον να με σταματάει, μου είχε πιάσει απλά το χέρι,... Τόσο τρυφερά...
-Εππ! Τι κάνεις εσύ κοπελιά δεν μας χαιρετάς πλέον; Ήταν ο Άκης, γέλασα και έπειτα τον αγκάλιασα· ένιωθα τόσο μικροσκοπική μέσα στην αγκαλιά του, εκείνος ακούμπησε το πηγούνι του πάνω στο κεφάλι μου έπειτα το φίλησε.
-Ακόμα νομίζεις ότι έχω κάτι μαζί σου; Είπα γελώντας.
-Ναι ακόμα κυρία μου! Είπε δείχνοντας με τον δείκτη του το ένα μάγουλο του και έσκυψε να τον φιλήσω - πάντα το έκανε αυτό - γρήγορα τον πλησίασα χαριτωμένα και όλο ναζί καιτου χάρισα πολλά διάσπαρτα φιλιά στο μάγουλο, εκείνος ξεκίνησε να γελάει και να μου λέει να σταματήσω μα εγώ συνέχισα λίγο ακόμα τότε γύρισε το κεφάλι του, οταν το αντιλήφθηκα ήταν ήδη αργά, τα χείλη μου είχα ακουμπήσει τα δικά του...
Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️
CITEȘTI
This One For You...
Ficțiune adolescențiΗ Αλεξία είναι μια κοπέλα που αναζητά απεγνωσμένα να την αγάπη, για αυτην παρακάμπτει τα πρέπει και τα πιστεύω της ποτέ δεν πίστευε όμως ότι η ζωή της μέσα σε μια μέρα θα έκανε στροφή 180 μοιρών και να ερθουν όλα πανω κάτω. Άνθρωποι φεύγουν άλλοι έ...