Κουτσομπολιά 🔥

22 4 0
                                    

Φωνές, τσιριδες και χοροπηδητα ήταν η αντίδραση μου όταν την είδα πάνω στο κρεβάτι μου, - είχε σκάσει στα γέλια ήδη - μετά από το μικρό σόου που της πρόσφερα έπεσα πάνω της στο κρεβάτι και την αγκάλιασα.

- Με πλάκωσες

-ΕΊΣΑΙ ΕΔΏ!

-Λοιπόν λεγε! Γη άνοιξε να με κατάπιες ΤΏΡΑΑΑΑ... Ήθελα τόσο πολύ να της πω την αλήθεια αλλά δεν ήξερα πως θα αντιδράσει, η Άννα πάντα ήταν πολύ χαλαρή με όλα αλλά δεν ξέρω αν θα ήταν τόσο με αυτό... Θα της το έλεγα απλά όχι τώρα εξάλλου είχα τόσα πολλά να της πω πριν από αυτό, θα έπαιρνα τα πράγματα από την αρχή.

-Τι να πωω...

-Τα νέα σου μωρή!

-Ααα... Ναι λοιπόν...

-Ααα... Λοιπόν... Ξέρεις πόσο πεισματάρα είμαι... Και ότι δεν ακούω κανέναν....

-Ωχ... Τι έκανες πάλι λεγε...

-Ίσως... Ίσως... Λέω ίσως... Να μην σε άκουσα σε κάτι που μου είπες...

-Πρώτη φορά θα 'ναι;

-γελάσαμε -

-Σχετικά με τι όμως πες μου! Μην μου βγάζεις την ψυχή!

-Τον Θάνο...

-ΒΓΗΚΕΣ ΜΑΖΊ ΤΟΥ!

-Ναιιι...

-Και λεγε τι έγινε;

-Δεν είναι καμία σχέση με αυτό που μου έλεγες, βέβαια μπορεί να είναι και καλός ηθοποιός...

-Σίγουρα είναι, όλοι είναι!

-Αλλά δεν φαίνεται να παίρνει κάτι, ούτε να κάνει μπαφο, αλλά κοντός είναι... Τον περνάωωωω! Ποίος ;;; Εγω!!!! Αλλά φαίνεται πολύ καλό παιδί μέχρι στιγμής και δεν έχουμε φασοθει ακόμα, το πιστεύεις; Δεν θέλει μόνο αυτό φαίνεται... Μόνο και μόνο αυτό είναι τέλειοοοοο! Απλά ένα φιλάκι και τέλος, αλλά πάνε όλα τόσο καλά μέχρι στιγμής που νομίζω ότι θα χαλάσει... Συνήθως ότι είναι πολύ καλό στο τέλος... Ξέρεις...

-Ναι... Άρα δεν έχετε κάνει τίποτα παραπάνω;

-Εεε... Τι σου λέω τόση ώρα!;

-Ακόμα παρθένα είσαι μαρη; Καλά πως αντέχεις; Εγώ δεν μπορώ, θέλω να βρω έναν και να του πεταξω τα μάτια έξω! - ξεκίνησα να γελάω τόσο δυνατά-

-Τι γελάς;! Σοβαρά μιλάω - είπε γελώντας 😂-, τι να σου κάνει μόνο το καημένο το χεράκι Αλεξία μου;!

-Μωρηηη!

-Τι εσύ δεν.. ;

-Όχι βέβαια!

-Όρισε! Η πίστη Πηνελόπη...

-Δεν τελείωσα όμως έχω κι άλλα να σου πω...

-Τι έκανες πάλι;

-Εγώ;! Τίποτα!

-Τι να κάνουμε - γελασε-σου έχει βγει το όνομα...

-Όχι αλήθεια - έκανα τα δάχτυλα μου σταυρό - φιλώ σταυρό!

-Λέγε όμως!

-Πήγα με τον Φώτη σε ένα μπαρ... Ξέρεις, εκεί που συχνάζουμε... Που να το ήξερα να μην πάω! Όταν πήγε τουαλέτα ο Φώτης... Μου ορμηξε ένας μεθυσμένος και με φίλησε!

-Ιιιιιιι! Τηλέφωνο ζήτησες;;;;!!!!

-Πας καλά ;;;!!! Όχι βέβαια! Εξάλλου επειδή δεν με άφηνε ένας άλλος τον χτύπησε και..

-ΠΟΊΟΣ ;;!!

-Που να ξέρω ας πούμε;

-Τα καλύτερα χάνεις κι εσύ...

-Να συνεχίσω;;

-Ελεύθερα!

-Αυτόν που με φιλούσε τον χτύπησε ένας άλλος επειδή δεν με άφηνε, προσπάθησα να τον εντοπίσω μέσα στο χαμό αλλά είχε γίνει καπνός... Και την ίδια μέρα ένας παράξενος με προειδοποιησε μου είπε να προσέχω και να μην κυκλοφορώ τέτοιες ώρες μόνη μου.... Εννοείται πως χεστκα πάνω μου! Εσύ τι καταλαβαίνεις από αυτό;!

-Ότι έχεις μυστικό θαυμαστή!

-Δεν το πιστεύω ίδιοι!






Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓



Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
⬇️⬇️⬇️

This One For You... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora