Εξομολόγηση

13 2 0
                                    

Το ταξίδι ήταν σε λίγο καιρό και είχα ξεκινήσει ήδη να σκεφ6τι να πάρω μαζί μου, ειχα κάνει μια λίστα ώστε να μην ξεχάσω τίποτα και όλα θα πήγΤο ταξίδι ήταν σε λίγο καιρό και είχα ξεκινήσειαιναν ρολόι. Αγόρασα πολλά πράγματα για εκείνο το ταξίδι κυρίως όμως ρούχα! Εννοείται όμως ότι δεν πήγαινα μόνη μου πάντα με συνόδευε ο Φώτης και η Άννα τους είπα ότι θα πήγαινα στην Σκιάθο για 3 μέρες ,ήξεραν όλες τις λεπτομέρειες, που είναι το ξενοδοχείο ,πως λέγεται, την περιοχή που θα μείνω όλα και η αλήθεια ήταν πως ήταν όλα τέλεια απλά περίμενα να σαλπάρει το καράβι.

Αυτές τις μέρες πριν την αναχώρηση μου για Σκιάθο σκεφτόμουν πριν φύγω να πω στην Άννα για εμένα και τον Άκη ,θα είχα και τον χρόνο μου αν το έκανα και εκείνη το ίδιο. Το είχα αποφασίσει αυτό θα έκανα!



Έτσι κι έκανα μια μέρα πριν φύγω τα είπα όλα στην Άννα και αντέδρασε όπως το περίμενα το πήρε χαλαρά ,έτσι ήταν η Άννα, ούτε μαλωσαμε ούτε ήμασταν κάπως, ήθελε απλά να με βλέπει ευτυχισμένη. Μου είπε ότι από μικρή πίστευε όλη η οικογένεια ότι είναι τσιμπημενος μαζί μου αλλά δεν θέλανε να τον φέρουν ποτέ σε δύσκολη θέση.

- Με ρώτησε κιόλας που θα πας νεαρή μου και να ξέρεις του τα είπα όλααα !

- Θα του πεις ότι στα είπα?

- Θες?

- Άσε να το κάνω εγώ καλύτερα θα περάσω από το σπίτι του αργότερα .

- Ξέρεις τι πιστεύω...? Θα είστε μαζί Αλεξία... Για πολύ, και μην σκας για εμένα, αν αυτός σε κάνει ευτυχισμένη εγώ θα τον λατρεψω.... Εντάξει μην το χεσουμε αδερφός μου είναι! Είπε και γελάσαμε και οι δύο δυνατά.

Είχαμε ετοιμάσει την βαλίτσα, έπειτα φύγαμε από το σπίτι για να πάμε στον Άκη η Άννα θα πήγαινε στο πατρικό τους ,με χαιρέτησε, μου είπε καλή τύχη και έφυγε.

Είχα τόσο άγχος όσο ποτέ, η καρδιά μου πήγαινέ να σπάσει! Φοβόμουν τόσο πολύ, κι αν με απέρριπτε?! Μετά από αυτό που έγινε είχε δίκιο να μην με θέλει, αν είχε βρει άλλη, αν δεν ήθελε να με δει ποτέ ξανά!?

Ανέβηκα τα σκαλιά ένα ένα αργά μέχρι τον όροφο του,προσπαθούσα να βρω τον τρόπο, τις λέξεις...

               ....Τι Θα έλεγα....

Μέσα στο μυαλό μου έκανα διαφορά σενάρια για το τι θα πω τι θα κάνω και κανένα δεν ήταν αυτό που ήθελα δεν μπορούσα να βρω τον τρόπο , μέχρι και γράμμα σκέφτηκα να του γράψω... Αλλά τι θα γινόταν αν δεν ήθελε...

Ώσπου το αποφάσισα!


Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓

Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
  ⬇️⬇️⬇️  

This One For You... Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora