Κρυφτό

29 3 0
                                    

-Πρέπει να φύγω βιάζομαι λείπω πολλές ώρες από το σπίτι, πες μου μόνο... Αυτός στην έκανε πουτανακι;

-Εεε...; Όχι...

-Τότε ποίος;! Λοιπόν μην μου πεις τώρα επειδή βιάζομαι, θα φάμε όλοι μαζί σήμερα... Θα σε πάρω τηλέφωνο αργότερα αν είναι να περάσω ή να βγούμε να μου πεις εντάξει;

-Ωραία... Τέλεια, τα λέμε γειά. Είπα και έκλεισα την πόρτα πίσω μου. Μια βαθιά εκπνοή δεν αρκούσε μόνο για να χαλαρώσω στηριχτηκα στην κλειστή πόρτα και άφησα το σώμα μου να πέσει κάτω στα κρύα πλακάκια σιγά, σιγά, βυθισα το κεφάλι μου μέσα στα χέρια μου για μερικά λεπτά - έπρεπε να πάρω τηλέφωνο τον Άκη να δούμε τι θα κάνουμε δεν έπρεπε να μάθει τίποτα ακόμα όσο κι αν με τσακιζε - έπρεπε να βρω έναν τρόπο να της το πω...

-Απλά προσπαθώ να βρω έναν τρόπο να της το πω... Δεν είναι εύκολο...

-Ναι... Καταλαβαίνω, απλά θα μείνει πολύ καιρό δεν θέλω να παίζουμε κρυφτό...

-Το ξέρω απλά δώσε μου λίγο χρόνο...

-Θα βγούμε;

-Εεε; καταλαβαίνεις τι μου ζητάς; Όλο και κάποιος θα μας δει και ίσως της το πει...

-Τι σου ζητάω ρε Αλεξία γαμωτο μου;! Δεν ζητάω τίποτα παράλογο! Θέλω να σε δω...

-Το ξερω αλλά δεν γίνεται... Δεν καταλαβαίνεις;

-Όχι δεν καταλαβαίνω! Δεν μπορώ να καταλάβω! Τόσα χρόνια καταπιεζομαι! ΔΕΝ ΑΝΤΈΧΩ ΆΛΛΟ! Δεν καταλαβαίνεις;! Σε θέλω σε αγαπάω! Η Άννα θα μείνει μέχρι Σεπτέμβριο... Τι θα κάνουμε; Θα κρυβόμαστε; Δεν το μπορώ άλλο! ΚΟΥΡΆΣΤΗΚΑ!

-Απλά δώσε μου λίγο χρόνο...!

-Σ αγαπάω γαμωτο, γιατί μου το κάνεις αυτό; τόσα χρόνια δεν κουράστηκες;! Δεν θα την χάσεις!

-Κι εγώ σ αγαπάω... Αλλά δεν καταλαβαίνεις;;; Γιατί Το κάνεις αυτό! Απλά θέλω να σκεφτώ τι θα της πω!

-ΩΡΑΊΑ ΣΚΈΨΟΥ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΌΤΑΝ ΦΎΓΕΙ ΓΙΑΤΊ ΜΟΝΌ ΤΌΤΕ ΘΑ ΠΆΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΌΦΑΣΗ ΌΤΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΡΓΆ!

-ΕΊΣΑΙ ΜΕΓΆΛΟΣ ΒΛΑΚΑΣ Μ' ΑΚΟΥΣ;;!!! Σ' αγαπώ... Είπα ενω ήδη είχα ξεκινήσει να κλαίω.

-Κι εγώ αλλά είναι η μόνη λύση... Το τηλέφωνο έκλεισε κι όλα είχαν τελειώσει μέσα σε μερικές μέρες...
     
                  ... Τον ήθελα ...






Μην ξεχνάτε να τσέκαρετε και την δεύτερη μου ιστορία Touch me... 💓💓💓💓💓💓💓
Και να κάνετε follow 💓💓💓💓💓💓



Μην ξεχνάτε να κάνετε vote αν σας άρεσε share και comments ❤️❤️
  ⬇️⬇️⬇️  

This One For You... Where stories live. Discover now