--9. Bölüm
"Bonibon!" Agus kırmızı arabasına koşup sarıldı. "Seni çok özledim!" Yoongi ona gülerek göz devirdi. "Kim sürecek?"
"Ben!" Fazlasıyla hevesli olan Agus'u onaylayıp yan koltuğa geçti. Agus onu takmamış, arabayı çalıştırmıştı.
Sonra aklına arabanın geri vitesinin bozulduğu gelince o da kahkaha atarak Yoongi'ye döndü. "Yoongi geri vites iptal. İteklesene."
Yoongi gülmeyi kesip ona baktı. Dalga mı geçiyordu?! "Ya cidden. Bozuktu ben de uğraşmadım, kalmış öyle. İtekle hadi."
Öylece bakışırken Agus gitmesi için kornaya bastı. "Hadi hadi!" Jimin'den ögrendiği Busan ağzıyla bağırırken Yoongi öfleyerek arabadan inip öne geçti ve gücünü vererek iteklemeye başladı.
"Şu yaşadığım salak şeylere bak!" Agus bir yandan gülüp bir yandan direksiyonu kırıyordu.
Yoongi sonunda bindiğinde onun şoförlüğüne güvenmeyerek emniyet kemerini taksada, kendinden güzel sürmüş bile denilebilirdi. "Gerizekalıyı gördün mü?! Salak! Sağa sinyal verdi sola geçti." Yoongi yine aynı olaya söylenmesine iç geçirip yürümeye devam etti.
Güvenlikten geçip alışveriş merkezine geldiklerinde Agus da bulunan negatif enerji aniden çekilmiş, pozitif haline dönmüştü.
"Şuraya gidelim. Aklında ne var? Nasıl bir şey istiyorsun?" Oda için soruyordu. "Sen nasıl istersen, fark etmez." Daha fazla yük olmak istememişti.
"Yoongi lütfen! Bu konuyu konuştuk. Hem ben sana iş bulacağım zaten. Bu yüzden rahat ol." Yoongi bu fikri sevmişti. Gerçekten iyi hissetmiyordu.
"Senin odan gibi olsun. Dün çok rahat ettim. Yıldızlar falan hoş duruyordu." Agus onun beğenmesine gerçekten sevinmişti. "Peki, ilk yatak alalım, gel."
Önde ilerlemeye başladığında Yoongi gülerek onu takip etti. Çok salak bir kızdı ama onu seviyordu.
Aslında salak yönü Seul'e gelince orataya çıkmıştı. Namjoon'larda dedektifmiş gibi zeki zeki konuşup dururdu. Şimdiyse oradan oraya koşuşturup duran şirin bir kız vardı.
"Merhaba! Genç odası için eşya bakacaktık."
"Ben yetişkin bir bireyim!"
Yoongi çemkirirken kimse onu takmamıştı.
"Çift mi tek mi?"
"Ney?"
"Of Yoongi! Baza! Tek olan daha güzel, ama çift olan da büyük. Hangisi?" Yoongi kısa bir süre düşünmüş, ikisini de seçmeyip en köşedeki düz, çift kişilik bazayı göstermişti. "Onu boyayabilirim,"
Agus merakla ona döndü. "Vay, böyle şeyler yapabiliyor musun?" Gülümseyerek kafasını salladı. "Jungkook ile birlikte yapmıştık,"